Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef wimderon het volgende:
Denken ze nu echt dat Contador in de laatste waaier zit![]()
En dat de Astana's dan niet meedraaien of zich terug laten zakken uit de eerste waaier
Nee, nog vroeger als het zo doorgaat.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef franklop het volgende:
zo nog 32 km en 4 minuten voorsprong, wordt weer een dubbeltje op zijn kant of ze de groep 5 km voor het einde inhalen of in de laatste 2
Volgens dekker zetten ze toch alles op Garate deze ronde, dus maakt verder niet veel uit voor ze denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef TheArt het volgende:
En daar gaan we weer met de waaiers.
De mannen van Rabo ditmaal niet te zien.
EDIT: Volgens mij is Posthuma gelost. Ik zag zijn gestalte in een tweede groep.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Thunder0x het volgende:
Heb een weddeschapje lopen, iemand die het volgt en me het volgende kan vertellen?
Hoe Haussler het doet tbv Roelandts en Renshaw tbv Steegmans
Dank
Dat is minder danquote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kut verkeerd neergezet had Steegmans tbv Renshaw
Zeg dat nou niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kut verkeerd neergezet had Steegmans tbv Renshaw
Vandaag heeft Haussler de hele dag in de wielen gezeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hmm wellicht maakt Langeveld dan inderdaad geen kans in een sprint-à-deux tegen Haussler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |