Of je iemand die PvdA stemt wel serieus kan nemenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef error32 het volgende:
Wanneer komt er nou een functie op het forum dat je wilders stemmers kunt markeren zodat je weet deze niet serieus te nemen.
Serieus & Fok!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef error32 het volgende:
Wanneer komt er nou een functie op het forum dat je wilders stemmers kunt markeren zodat je weet deze niet serieus te nemen.
Nu we toch in de shit zitten mag dat ook best een hoop dierenstront zijn ja.quote:
Met een vaste baan is dat nogal pauperig.quote:
Misschien vanwege taalpurisme=autisme?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:49 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom heeft nog niemand TS op zijn gruwelijke taalfouten gewezen?
De kneuzenkoning?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Wilders gaat de nieuwe koning van Nederland worden
Als ik mensen als jij zie reageren, denk ik altijd eraan om onwetenden uit te sluiten van de democratiequote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En jij blijkbaar zijn slaaf
Ben toch niet zo serieusquote:Op maandag 2 maart 2009 21:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als ik mensen als jij zie reageren, denk ik altijd eraan om onwetenden uit te sluiten van de democratie
Had ook niet anders gedachtquote:
Waar zie je me voor aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |