http://sport.onet.pl/0,0,1925981,wiadomosc.htmlquote:Op maandag 2 maart 2009 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, want ik heb tot nu toe nergens een betrouwbare bron hiervoor gevonden.
Oh, je begrijpt me verkeerd, ik heb nooit gedacht het winnen van Europese prijzen een probleem zou zijn hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:25 schreef BertMaalderink het volgende:
Er zijn echt gigantisch veel Europese prijzen gewonnen met keepers van midden dertig. Zie niet in waarom dat nu opeens een probleem moet zijn.
Ja kunnen ze na afloop van zijn contract ook nog een lekkere duit mee verdienenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:18 schreef Rots het volgende:
Alleen van Marwijk vindt dat Timmer nog de nummer 2 van Nederland is.
Verder kan Dudek denk ik gewoon goed meelopen in de Nederlandse competitie, zeker goede aankoop van Feyenoord.
Tja, hij is transfervrij. En ik denk dat hij graag weer terug naar Feyenoord komt, en niet een te hoog salaris vraagt/wil.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja kunnen ze na afloop van zijn contract ook nog een lekkere duit mee verdienen
Waar baseer je het op dat Dudek nu beter is dan TImmer?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef methodmich het volgende:
Toch wel licht verrassend als het waar zou zijn, ook al omdat je dan de ene doelman op leeftijd inruilt voor de ander, maar goed, Dudek is in principe wel beter dan Timmer natuurlijk. Maar goed, vooralsnog nergens een echte bevestiging, dus even afwachten maar.
Omdat het niet slechter kan...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat Dudek nu beter is dan TImmer?
http://www.het-legioen.nlquote:Beenhakker: 'Naam Dudek niet gevallen'
In Poolse media werd Jerzy Dudek de laatste dagen in verband gebracht met een rentree bij Feyenoord. Een logische optelsom gezien de link met technisch-adviseur Leo Beenhakker, die tevens bondscoach is van Polen.Dudek (35), die tussen 1996 en de herfst van 2001 139 duyels speelde voor de Rotterdamse club, mag vanaf komende zomer transfervrij vertrekken bij Real Madrid en gaf al geregeld aan meer te willen spelen.
,,Dat zal best, maar zijn naam is in mijn bijzijn nog niet gevallen,’’ aldus Beenhakker. ,,Simpelweg omdat we zo ver nog niet zijn.’’
Beenhakker is in zijn eerste werkweken vooral druk met het doorlichten van de huidige selectie.
De dikke duim van D-K.quote:
Hij heeft lekker rondgekeken bij Real, Liverpool, heeft de CL gewonnen. Die kan daar mooi wat mee doen voor de jongere keepers lijkt me. En als 'ie echt nog goed is, speelt 'ie nog een jaartje. Kan je je niet echt een buil aan vallen toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:46 schreef Crane het volgende:
Ik hoop niet dat ie terugkomt.Alleen als 2e keeper.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:44 schreef Zwansen het volgende:
Kijken of hij net zoveel kan brengen als Makaay, Gio en Tomasson.
Hij zal wel een dik salaris vragen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij heeft lekker rondgekeken bij Real, Liverpool, heeft de CL gewonnen. Die kan daar mooi wat mee doen voor de jongere keepers lijkt me. En als 'ie echt nog goed is, speelt 'ie nog een jaartje. Kan je je niet echt een buil aan vallen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |