Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Of anders gewoon met je schaamlippen klapperen, worden wij mannen altijd zo geil van!
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijk
Als ik het zou willen dan he
ik was het niet! kwaak en ripley zeiden het!quote:
en wanneer gebeurd dat!?!?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!
Dat heb ik ook niet gesteld.quote:
Uh? Die rekken niet uit hoor met de jaren.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!
het verschilt van vrouw tot vrouw... sommige kunnen het al op hun 18e, andere moeten er tot hun 75e op wachten..quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wanneer gebeurd dat!?!?
en zeg niet 3 kinderen verder want.....
ik kan t ook niet
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
Uh? Die rekken niet uit hoor met de jaren.
Bij jouw oma misschienquote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?
Ik doe niet aan necrofilie.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?
ik was het niet! ik zou toch nooit! dat weet jequote:
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kutquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijk
Als ik het zou willen dan he
Ja hallo ik ben hier al tijden op jou aan het wachten en je komt binnen en zegt niks tegen mij.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij deze is onze verloving van de baan
![]()
Yukquote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kut
Klapkuttenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kut
ik hou van belgenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Virus3000 het volgende:
TT haha![]()
En hoe denken deze singles over Belgen?
Antwerpen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Virus3000 het volgende:
Niks mis mee, zolang ze in België blijven. Tenzij ze reserve belgen op komen halen, dan mogen ze tijdelijk even in Nederland bivakkeren. Maar alleen in de regionen waar ze carnavallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Virus3000 het volgende:
TT haha![]()
* Bengeltje maar zwijgt bij zoveel broekjespraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze in België blijven. Tenzij ze reserve belgen op komen halen, dan mogen ze tijdelijk even in Nederland bivakkeren. Maar alleen in de regionen waar ze carnavallen.
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doe niet aan necrofilie.![]()
Maar pak er eens een biologieboek bij zou ik zeggen.
Zullen we de flapperende spatlappen laten zitten en het over wapperende tietjes hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, want zo snap ik er de ballen van.
Met 85 ben je blijkbaar dood. Neem zelf dat boek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij er op doelt dat dit:quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, want zo snap ik er de ballen van.
Met 85 ben je blijkbaar dood. Neem zelf dat boek.
ergens in een biologie boek staatquote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
Uh? Die rekken niet uit hoor met de jaren.
Btw; dat was een serieuze opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Graag, hopelijk is er niemand met AA.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we de flapperende spatlappen laten zitten en het over wapperende tietjes hebben?
Dat had ik echt wel door.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er op doelt dat dit:
[..]
ergens in een biologie boek staat
Daar heb je je bf voor, om ze vast te houden in zwaar weerquote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het niet fijn hoor als mn tietjes wapperen
Mijn excusesquote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik echt wel door.Maar lief dat je het even herhaalde.
ik kom binnen en t eerste wat ik lees is dat je met een ander wilt daten, ik ben diep teleurgesteld in jequote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben hier al tijden op jou aan het wachten en je komt binnen en zegt niks tegen mij.
Je ziet me neit staan dacht ik.
Kleine boobies kunnen echt leuk speel materiaal zijn hoor.. Bigger is niet altijd better!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Graag, hopelijk is er niemand met AA.![]()
[..]
Dat had ik echt wel door.Maar lief dat je het even herhaalde.
en ik ook!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom binnen en t eerste wat ik lees is dat je met een ander wilt daten, ik ben diep teleurgesteld in je
je bf?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je je bf voor, om ze vast te houden in zwaar weer
hij bedoeld vriendjequote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bf?
BusteFouder?
Ik wil ook geen wapperende tietjes
Boy Friend..quote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bf?
BusteFouder?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Daar weet jij nu alles van hèquote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kleine boobies kunnen echt leuk speel materiaal zijn hoor.. Bigger is niet altijd better!
Nou na je eerste post had ik er al een stuk of drie gepost. En eht was bengel die ons koppelde.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom binnen en t eerste wat ik lees is dat je met een ander wilt daten, ik ben diep teleurgesteld in je
die ik net voor jou ging verlaten zei ikquote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou na je eerste post had ik er al een stuk of drie gepost. En eht was bengel die ons koppelde.
@ Rhu: Jij hebt een vriendje dus als het om lijntjes gaat moet je ff naar je spiegel lopen
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boy Friend..
en mochten die van jou vanavond nu gaan wapperen, geef een gil, hou ik ze wel in bedwang...
Lekkere uitsteller ben je ook hèquote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
ow
dames toevallig bekend met online shoppen bij H&M?
moet wat spullen terug brengen binnen 14 dagen
vandaag is dag 13
is dit dan de laatste dag? of morgen?
Oh, wat kan jij liegenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die ik net voor jou ging verlaten zei ik
Ik denk nog wel meer dan tweequote:Op maandag 2 maart 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, wat kan jij liegen
Jij wilde er 2 hebben, gij charlatan
quote:
Binnen 14, dus vandaag.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
ow
vandaag is dag 13
oke maar dat andere zei ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, wat kan jij liegen
Jij wilde er 2 hebben, gij charlatan
ik was ook nog hier thuis ondertussen bezigquote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou na je eerste post had ik er al een stuk of drie gepost. En eht was bengel die ons koppelde.
@ Rhu: Jij hebt een vriendje dus als het om lijntjes gaat moet je ff naar je spiegel lopen
Buste Flapperaar!, een elektriekequote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bf?
BusteFouder?
ach waarom nietquote:
Ja hoor JB komt binnen en gelijk met de handen aan haar tieten.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boy Friend..
en mochten die van jou vanavond nu gaan wapperen, geef een gil, hou ik ze wel in bedwang...
Geef mij maar weer de schuld, post dan niet zo (on)duidelijk dat jullie date plannen hadden.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik wacht nooit 14 dagen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
ow
vandaag is dag 13
Buste Folder.quote:
Nee nee, in bedwang houden, makkelijkste manier is om haar op der buik te gooien en dan bovenop haar rug te gaan zitten.. JB haar tetten mag ik toch niet vast houdenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor JB komt binnen en gelijk met de handen aan haar tieten.![]()
[..]
hier staat platvoet op, vraagt mn dochter net: mama.... leefde dino's alleen nog toen jij klein was!??quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Buste Folder.
Maar das dan weer niet goed, als dat kan
Ik denk: zet een aflevering op voor de kindjes van hun favo serie, krijg ik m verdorie niet gevonden
Wat een heerlijk compliment, schijnbaar zie je er uit alsof je een paar honderd duizend jaar oud bent!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier staat platvoet op, vraagt mn dochter net: mama.... leefde dino's alleen nog toen jij klein was!??
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk compliment, schijnbaar zie je er uit alsof je een paar honderd duizend jaar oud bent!
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
hier staat platvoet op, vraagt mn dochter net: mama.... leefde dino's alleen nog toen jij klein was!??
De mijne vroeg waar alle mensen toen waren, want die zouden natuurlijk opgegeten worden als ze er waren teglijk met de Dino's.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee, klopt, sorryquote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, in bedwang houden, makkelijkste manier is om haar op der buik te gooien en dan bovenop haar rug te gaan zitten.. JB haar tetten mag ik toch niet vast houden
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee, als iemand een relatie heeft doe ik niks, flirten hooguit. Maar ik weet hoe het is om bedrogen te worden dus daar pas ik voor.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was ook nog hier thuis ondertussen bezig
oh en dan ga je dus met een bezet meisje daten, je d8 zeker lekker makkelijk voor erbij, even neuken en geen problemen verder want ze heeft al een vriendjuh he jajaja
Een páár?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een heerlijk compliment, schijnbaar zie je er uit alsof je een paar honderd duizend jaar oud bent!
Du dat wordt niks vrijdag dusquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik typte het en dacht...leugenaar
oh t was alleen maar flirten....quote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, als iemand een relatie heeft doe ik niks, flirten hooguit. Maar ik weet hoe het is om bedrogen te worden dus daar pas ik voor.
Platvoet.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als je zo graag had gewild had je jezelf allang uitgenodigdquote:Op maandag 2 maart 2009 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik wacht nog op de uitnodiging..
Ik doe niet aan zelf uitnodigen.. ik nodig uit of wordt uitgenodigd, maar zelf uitnodigen ben ik mee gestopt na al die blauwtjes die ik toen liepquote:Op maandag 2 maart 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je zo graag had gewild had je jezelf allang uitgenodigd
Dus dat zegt genoeg
Ik ging puur op de dino's afquote:
Dan is de lucht weer geklaardquote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh t was alleen maar flirten....
ZEG DAT DAN![]()
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zelf uitnodigen.. ik nodig uit of wordt uitgenodigd, maar zelf uitnodigen ben ik mee gestopt na al die blauwtjes die ik toen liep
Agosquote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zelf uitnodigen.. ik nodig uit of wordt uitgenodigd, maar zelf uitnodigen ben ik mee gestopt na al die blauwtjes die ik toen liep
Een buste folder, das toch gewoon het krantje van de Livera?quote:
Je bent ondertussen wel oud genoeg om te weten dat je niet gelijk met je broek op de knieen voor de deur moet staan, toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het scheelt dat m'n vrijdag al vol zit.. anders moest ik nog nadenken hoe dit alles werkelijk op te vattenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent ondertussen wel oud genoeg om te weten dat je niet gelijk met je broek op de knieen voor de deur moet staan, toch?
Haha, als hij niet meer vol zit zie ik de pm wel tegemoet!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het scheelt dat m'n vrijdag al vol zit.. anders moest ik nog nadenken hoe dit alles werkelijk op te vatten
Die vrijdag of een vrijdag?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, als hij niet meer vol zit zie ik de pm wel tegemoet!
aah.. die blijft vol.. sorryquote:
niemandquote:
Nooitquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Details cue....wanneer leer je het nou een
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja idd!!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh t was alleen maar flirten....
ZEG DAT DAN![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:
Waar zijn we nou helemaal mee bezig??Fokken.. zonder kitkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:45 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel erg grof geschut.
Wat?quote:
Nee, me neither. Het was ook wel erg flauw he.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat?
Kan er ook niet meer van maken
Viel wel mee.. genoeg zoutquote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, me neither. Het was ook wel erg flauw he.
Is dat sarcastisch?quote:
jij bent hatstikke ongezellig en zonder humor?!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
wat is t gezellug hier!
juist, correctquote:Op maandag 2 maart 2009 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent hatstikke ongezellig en zonder humor?!
niet naar gekeken trekt me niet zoquote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond mn andries knevel best gezellig..
Ik heb daar een verklaring voor gelezen maar ik weet hm niet meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom krijgen alleen de meisjes tussen de 12 en 16 prikken voor baarmoederhalskanker.. waarom ik niet?
Omdat je nog geen seksueel verkeer mag hebben gehad.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom krijgen alleen de meisjes tussen de 12 en 16 prikken voor baarmoederhalskanker.. waarom ik niet?
Blijkbaar was het dus niet heel boeiendquote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb daar een verklaring voor gelezen maar ik weet hm niet meer.
Ik mag daarvoor elk half jaar op controlequote:Op maandag 2 maart 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
dan zou ik nog wat jonger gaan zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat je nog geen seksueel verkeer mag hebben gehad.
Nee dan hebben ze tegenwoordig een goede doelgroepquote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Elk half jaar? Zit het in de familie?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik mag daarvoor elk half jaar op controle
Woensdag weer
Mag wel, maar het is effectiever als je het nog niet hebt gehadquote:Op maandag 2 maart 2009 18:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ook, maar vorig jaar was t bij controle niet goed (onrustig weefsel) en hebben ze dat weggehaald.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Elk half jaar? Zit het in de familie?
ik gok geen eerlijk onderzoekquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef Techno het volgende:
Don't shoot the messenger. Ze hebben die leeftijdsgroep genoemen omdat, volgens ander onderzoek, de gemiddelde leeftijd waarop een meisje voor het eerst seks heeft 16 is.
Zo te zien lig je nog niet in het ziekenhuisquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef Techno het volgende:
Don't shoot the messenger. Ze hebben die leeftijdsgroep genoemen omdat, volgens ander onderzoek, de gemiddelde leeftijd waarop een meisje voor het eerst seks heeft 16 is.
Overigens wordt er getwijfeld aan het nut èn veiligheid van dit vaccin.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
Mag wel, maar het is effectiever als je het nog niet hebt gehad
ik heb weinig meer te zeggen.. beetje mij willen pijnigenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je kan het gewoon zeggen of anders die manier
Ik dacht dat het gemiddelde bij de meiden op 17,4 lag, maar dat kan ik nu niet vindenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef Techno het volgende:
You leave me no choicequote:Op maandag 2 maart 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb weinig meer te zeggen.. beetje mij willen pijnigen
Oo oke, logisch dat je dan vaker op controle moetquote:Op maandag 2 maart 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook, maar vorig jaar was t bij controle niet goed (onrustig weefsel) en hebben ze dat weggehaald.
You always have a choicequote:
Waarom niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou mn kinderen niet laten vaccineren hiertegen, maar goed.
[singles] flapperen hun schaamlippen en wapperen hun tietjesquote:
Omdat het dus nog niet bewezen is dat het werkt en omdat ze niet zeker weten of en wat voor risico's eraan vast zitten.quote:
Echt niet!!!quote:
Als er echt wat aan de hand zou zijn zouden er wel meer aandacht aan besteden. En dan nog een onderzoek zegt niks kan ook bangmakerij zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:19 schreef Techno het volgende:
[..]
[singles] flapperen hun schaamlippen en wapperen hun tietjes
Murmi!!! zoenen!!!quote:
quote:
nee ze verplichte nje niks dacht ik. je krijgt een brief en dan moet je een uitstrijkje laten maken bijde huisarts. is allemaal niet zo heel erg vervelend. niet dat ik nou stond te juichen daar maar het valt erg mee....ik mag over een jaar denk ik weerquote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
Heb nog nooit gehoord van een vaccin (ook nog nooit opgeroepen hiervoor). Ik ga dan ook wel als ik op mijn 30ste een oproep krijg.
Maar ja, ze kunnen je moeilijk verplichten of niet Cue?
Nog nooit gehoord van een vaccin.. of doel je op die ene?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
Heb nog nooit gehoord van een vaccin (ook nog nooit opgeroepen hiervoor). Ik ga dan ook wel als ik op mijn 30ste een oproep krijg.
Die is onderweg naar dansen...quote:Op maandag 2 maart 2009 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Is nouk er ook? of is die nog even weg?
Noukie! goede timingquote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik ben helemaal kapot en moet nu alweer weg!
Niet zo miepen, gewoon gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
Die krijg jij sowieso nietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
Wat een timing! Ik heb net iets naar binnen gegooid en ik ga NU omkleden en naar dansen scheuren!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die is onderweg naar dansen...
Je lijstje om je hoofd naar om te draaien? Cool!! Ik moet nu echt gaan, tot vanavond!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Noukie! goede timing![]()
Ik heb 1 naam op m'n lijstje staan
Veel plezierquote:Op maandag 2 maart 2009 18:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je lijstje om je hoofd naar om te draaien? Cool!! Ik moet nu echt gaan, tot vanavond!
Ik doelde op waar jij het over hadquote:Op maandag 2 maart 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een vaccin.. of doel je op die ene?
Maarja wij vallen nu ook buiten de doelgroep, dusja dan wel logisch dat je geen oproep krijgt
uh dat vaccin voor de jeugd dus?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef S95Sedan het volgende:Q. is good for you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Jahoe!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die krijg jij sowieso niet
(en ik ook niet)
Alleen vanaf je 30e een uitstrijkje, dat krijgt iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet hem toch even posten.. tekst blijf mooiJemie, inderdaad. Kende het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Krijg je als je alles wil wetenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
Mannen zijn soms naar![]()
Ikke heel luchtelijk en subtiel informeren of broertje van persoon X ook mee gaat stappen, zegt ie zo: "je komt er vanzelf wel achter of ik alleen kom of niet".
Echt![]()
![]()
![]()
(f*ck, hij heeft me in de tang, het is maar goed dat hij het niet weet_!)
Tevens nr 1 op m'n lijstjequote:
Als hij het gezellig vindt om te komen, komt ie welquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
haha zeg het dan gewoonhai ik mag die kerel neem hem ff mee
werkt het best
quote:
ja maar als je dat al zegt dan komt ie vast en kun je hem beter leren kennen enz oquote:Op maandag 2 maart 2009 19:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij het gezellig vindt om te komen, komt ie wel
Trust me Rhu, ik ben de paradox in eigen persoon. En als hij niet komt, vind ik het jammer, but that's it.
Ja, Papa luister ik nuquote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar google hem maar eens.. wel veel meer mooie nummers
Toen papa nog klein was, Schilderij, Koop mij, Niemand nodig , etc etc
Jah klopt, die ben ik ook aan het luisteren u..quote:Op maandag 2 maart 2009 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, Papa luister ik nu
Of naja, er staat nu zo'n youtube speellijst op haha
Ik luister nu Schilderijquote:Op maandag 2 maart 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah klopt, die ben ik ook aan het luisteren u..
Ik vind het helemaal kewl dat het enige filmpje dat ik erop heb gezet (schilderij) die nu ook op z'n site staat
Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem geweldig.. die passie.. gewoon flink hard zettenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik luister nu Schilderij
En dat is wel tof ja, haha.
Ik zie het nu ook op je FoBo jaquote:Op maandag 2 maart 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem geweldig.. die passie.. gewoon flink hard zetten![]()
Men.... ik kan er niet over ophouden
misschienquote:
Geen zorgen, geen belg zo zot om in Nederland te komen wonenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze in België blijven. Tenzij ze reserve belgen op komen halen, dan mogen ze tijdelijk even in Nederland bivakkeren. Maar alleen in de regionen waar ze carnavallen.
Absoluut doenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook op je FoBo ja
Hij komt in juni hier, misschien maar eens kaartjes bestellen
Ik moet eerst iemand vinden die mee wil gaan haha. Normaal durf ik wel twee kaartjes te bestellen - en zo duur zijn ze ook niet - maar goed; moet er wel iemand meequote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut doenEen andere fokster is na mijn tip ook gegaan en heeft een hele goede avond gehad
Ik ga in mei, maar zit te kijken of ik miss ook nog in a'foort een maand eerder ga. Maar even kijken of dat met het OV te doen is
Ik gok zo dat je te ver weg voor mij woont .. anders was ik gelijk meegegaan haha. Dus waar woon je?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst iemand vinden die mee wil gaan haha. Normaal durf ik wel twee kaartjes te bestellen - en zo duur zijn ze ook niet - maar goed; moet er wel iemand mee
mischien?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:13 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
misschien![]()
maar goed dat je van me houdt dan, doet me goed![]()
Ik zou dan naar het theater in Breda gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat je te ver weg voor mij woont .. anders was ik gelijk meegegaan haha. Dus waar woon je?
Totaal neit te doen met het ov neequote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou dan naar het theater in Breda gaan.
Tilburg kan eventueel ook niet, maar dat is beide alles behalve dichtbij voor je
Haha, nee inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Totaal neit te doen met het ov nee
Gaaf!quote:
Ik heb alle afleveringen tot nu toe al gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
het is ook niet heel druk hier nu...
waar is iedereen?
oeh ladys vanavond greys weer!
Gamen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
het is ook niet heel druk hier nu...
waar is iedereen?
Ik date nu al 3 wkn met 1 persoonquote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
ow gefeliciteerd!
hoe is het met je single leven? je was toch aan het daten?
Whoeiquote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik date nu al 3 wkn met 1 persoon
whaha tofquote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
Er wordt bij mij helemaal niet geflappert en gewapperd vanaaf.. Ik ben het komende uur nog wel zoet met het plakken van voetbalplaatjes
We genieten heel erg van elkaarquote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei
Kan je er al een beetje van genieten?
Het grappige is dat we (nog) niet verliefd op elkaar zijn maar wel ontzettend gek op elkaar zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 20:03 schreef Belsezar het volgende:
Mooi KZ, nog lekker in de spannende fase
Dump je schatje en date mij!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook een spannende fase!!!!
*stampvoet*
*en pruilt ook nog!*
*tijdens het stampvoeten*
Jij hebt je fase al gehadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook een spannende fase!!!!
*stampvoet*
*en pruilt ook nog!*
*tijdens het stampvoeten*
maar ik wil niet dat het een fase isquote:
nu?quote:
Materialist! straks woon ik wel vet tof de bom mooi!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu?
jij hebt net een badkamer gekocht en je bent arm...
kom over een paar jaar maar weer terug
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu?
jij hebt net een badkamer gekocht en je bent arm...
kom over een paar jaar maar weer terug
niet verliefd maar wel gek op elkaar??? ik moet er even over nadenken of ik die snap, maar ik denk misschien van wel ofzo. kweetniet.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het grappige is dat we (nog) niet verliefd op elkaar zijn maar wel ontzettend gek op elkaar zijn
ja maar nog nietquote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Materialist! straks woon ik wel vet tof de bom mooi!
Ik snap 'm welquote:Op maandag 2 maart 2009 20:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet verliefd maar wel gek op elkaar??? ik moet er even over nadenken of ik die snap, maar ik denk misschien van wel ofzo. kweetniet.
Gelukkig nog iemand die me snapt hahaquote:
Naja, je zei vorige keer toch dat je er niet zo van kon genieten ivm je rug?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
We genieten heel erg van elkaar![]()
en dank alle voor jullie felicitaties
Nja klopt ben ook best moe enzo door de pijn en af en toe beetje depressievig... maar de afgelopen 5 dagen is ze bij me geweest en we hebben best nog veel gedaan... naar motorbeurs geweest, huisje die ze kreeg dus naar de notaris geweest naar pink geweest (pijn heeft me wel belemmerd maar niet gestopt)quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, je zei vorige keer toch dat je er niet zo van kon genieten ivm je rug?
iddquote:Op maandag 2 maart 2009 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus nu ben ik nog beschikbaar, als ik straks mn crib heb staan ze voor me in de rij
Laten we het maar onder "streetdance" zetten. Binnenkort komt er een filmpje van wat ik doe, gelukkig ZONDER mij erinquote:
quote:
Hoi allebeiquote:Op maandag 2 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we het maar onder "streetdance" zetten. Binnenkort komt er een filmpje van wat ik doe, gelukkig ZONDER mij erin
Auto!!!quote:
Dank noukquote:
niet om iets aan je dates en zo af te doenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja klopt ben ook best moe enzo door de pijn en af en toe beetje depressievig... maar de afgelopen 5 dagen is ze bij me geweest en we hebben best nog veel gedaan... naar motorbeurs geweest, huisje die ze kreeg dus naar de notaris geweest naar pink geweest (pijn heeft me wel belemmerd maar niet gestopt)
We gaan wel zien hoe het loopt... sparkles kunnen ook missen omdat we allebij beetje bindingsangst hebben... allebij in onze vorige relatie over de oren verliefd en ons hartje keihard gebroken... ze is gewoon leuk (en lekker haha) en we genieten nu en we sluiten niet uit dat er mogelijk wel een toekomst in zitquote:Op maandag 2 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om iets aan je dates en zo af te doen
maar als je 5 dagen aan een stuk samen bent en zo veel onderneemt en zo en het duurt al 3 weken en je bent nog niet verliefd... zitten die sparkels er nog wel in dan?
btw: cally (of hoe spel je het?) in greys
Callie Torresquote:Op maandag 2 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om iets aan je dates en zo af te doen
maar als je 5 dagen aan een stuk samen bent en zo veel onderneemt en zo en het duurt al 3 weken en je bent nog niet verliefd... zitten die sparkels er nog wel in dan?
btw: cally (of hoe spel je het?) in greys
iddquote:
Zij is wel leuk, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
serieus als ik haar zie word ik me toch een partij hitsig(foei rhu te veel info maar oke)
als toch zo'n vrouw in mn buurt zou komen wow
(zou ik alleen maar kunnen kwijlen op afstand maar ok)
ze is echt heerlijk mooi vrouwlijk en geil maar toch is ze stoer (en een beetje bot haha) niet op haar mondje gevallen enzoquote:Op maandag 2 maart 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij is wel leuk, dat ben ik met je eens.
En soms opmerkingen dat je denkt
Cuemeisje!!!quote:
3uur sporten? pfffquote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cuemeisje!!!
Ik heb al 3 uur gesport vandaag!!
Héérlijk! Ikquote:
Zow hequote:Op maandag 2 maart 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cuemeisje!!!
Ik heb al 3 uur gesport vandaag!!
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
iemand een goeie stelling?Ja, vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vestig jij vertrouwen in jezelf?
Op welk gebied?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog meer posi nummers?
Geloven in jezelfquote:
Dat gaat vanzelf, geen idee hóe dat doe..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloven in jezelf
Geloven dat alles wat je wil bereiken, goedkomt. Jezelf wijs toespreken. Positieve dingen plaatsen.
Ben ik nogal slecht inquote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloven in jezelf
Geloven dat alles wat je wil bereiken, goedkomt. Jezelf wijs toespreken. Positieve dingen plaatsen.
Je hebt vast wel van die momenten dat je het even niet hebt. Niemand is alleen maar positief. Of als iemand iets tegen je zegt dat impact heeft. Toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf, geen idee hóe dat doe..
impact hoeft niet negatief te zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt vast wel van die momenten dat je het even niet hebt. Niemand is alleen maar positief. Of als iemand iets tegen je zegt dat impact heeft. Toch?
Klopt en dan ga ik relativeren, "zo erg is het niet", "je bent niet de enige" bla bla. En bedenken dat ik me véél slechter heb gevoeld, en dat ik over-all gewoon gelukkig ben, helpt ook goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt vast wel van die momenten dat je het even niet hebt. Niemand is alleen maar positief. Of als iemand iets tegen je zegt dat impact heeft. Toch?
Is mij te vaagquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, vertrouwen
Ik zal je vertellen hoe ik eraan kom. Als ik bij iemand in de buurt ben die ik graag mag en diegene is onzeker of negatief en die reageert heel gevoelsmatig naar mij toe, en ik scherm mezelf niet af (omdat ik diegene niet wil bevestigen in zijn/haar onzekerheid) komt dat bij mij binnen. Dat voel ik zeg maar op mijn borstbeen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
impact hoeft niet negatief te zijn
en ookal ben ik in een pieker bui of zo ik verlies nooit (meer) het vertrouwen in mezelf
ik ben niet te vertrouwenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, vertrouwen
Ow, dat is wel mijn dingquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is mij te vaag
Topic alternatief : Hoe toon jij je affectie aan iemand ?
Ow, wat een leuke vraagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is mij te vaag
Ja, dat snap ik allemaal. Maar heb je dan nooit dat je de onzekerheid of angst van iemand anders overneemt?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet te vertrouwen
ik merk dat jezelf accepteren al heel goed helpt. daarnaast weten dat je er voor jezelf alles aan doet om de dingen waar je niet zo blij mee bent probeerd aan te pakken. Meer dan je best doen kan niet. En wat dan niet aangepakt kan worden dan gewoonweg weer accepteren
trots zijn op dingen die je wel bereikt hebt ipv stil te staan bij wat nog niet bereikt is of anders is gegaan dan je had gewild.
verder ben ikzelf gewoon iemand die maar heel kort met negatieve gevoelens blijf zitten. negativiteit slokt alleen maar energie op en is verder nutteloos. Positieve instelling en ook overal t positieve in zoeken helpt dan heel erg.
ik ben een kleffert en een flirt haha zo dusquote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is mij te vaag
Een beetje zoals bovenstaande:quote:Op maandag 2 maart 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, dat is wel mijn dinglekker koken, kleine briefjes, cadeautjes, aaien, knuffelen, luisteren aan de telefoon etc
Jij luistert niet aan de telefoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |