Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Of anders gewoon met je schaamlippen klapperen, worden wij mannen altijd zo geil van!
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijk
Als ik het zou willen dan he
ik was het niet! kwaak en ripley zeiden het!quote:
en wanneer gebeurd dat!?!?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!
Dat heb ik ook niet gesteld.quote:
Uh? Die rekken niet uit hoor met de jaren.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
wacht maar totdat je schaamlippen spatlappen worden, dan gaat het prima!
het verschilt van vrouw tot vrouw... sommige kunnen het al op hun 18e, andere moeten er tot hun 75e op wachten..quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en wanneer gebeurd dat!?!?
en zeg niet 3 kinderen verder want.....
ik kan t ook niet
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
Uh? Die rekken niet uit hoor met de jaren.
Bij jouw oma misschienquote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?
Ik doe niet aan necrofilie.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Jij hebt ze wel eens gezien bij een oma van 85?
ik was het niet! ik zou toch nooit! dat weet jequote:
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kutquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dames jij kent, maar wat jij nu noemt is voor mij technisch onmogelijk
Als ik het zou willen dan he
Ja hallo ik ben hier al tijden op jou aan het wachten en je komt binnen en zegt niks tegen mij.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij deze is onze verloving van de baan
![]()
Yukquote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kut
Klapkuttenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wedden van wel!... Zorg er voor dat het vocht nivo in de vagina in de vagina verhoogd wordt door stimulatie van je erogene zone, spreid vervolgens je benen, pak met elke hand de huid naast de schaamlip vast en beweeg deze van en naar je dijbeen toe.. Et voila... een klapperende kut
ik hou van belgenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Virus3000 het volgende:
TT haha![]()
En hoe denken deze singles over Belgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |