ligt eraan wat je ermee doet en waarvoor je hem gebruikt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef genakt het volgende:
hier deze heb ik gehad nog geen 100 euro bij de wehkamp
en nog beter dan de telefoons hierboven
welk model is dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef genakt het volgende:
hier deze heb ik gehad nog geen 100 euro bij de wehkamp
[ afbeelding ]
en nog beter dan de telefoons hierboven
dat is waar wel 3,2 megapixelquote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef Sena het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ermee doet en waarvoor je hem gebruikt.
als je wil bellen, kun je inderdaad beter een sonyericsson of een nokia nemen (bellen/smsen).quote:Op maandag 2 maart 2009 16:37 schreef fransbreda het volgende:
Het gaat voornamelijk over bellen en smsen.
Daarnaast internet/mail/camera wel leuk als die van goede kwaliteit zijn.
k770iquote:Op maandag 2 maart 2009 16:37 schreef fransbreda het volgende:
Het gaat voornamelijk over bellen en smsen.
Daarnaast internet/mail/camera wel leuk als die van goede kwaliteit zijn.
Ik kan ze alleen vergelijken als ik ze een paar dagen gebruik.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Sena het volgende:
[..]
als je wil bellen, kun je inderdaad beter een sonyericsson of een nokia nemen (bellen/smsen).
maar goed, heb jij die eerste twee telefoons zelf al vergeleken?
Niet iedereen heeft slechte ervaringen conflict.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Conflict het volgende:
Koop nooit een MDA of HTC, daar krijg je spijt van
N73 is traaaaaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:01 schreef Gabbylicious het volgende:
LG
http://www.voordeelgsm.nl/site/index.php?pagina=toestel&id=275
Ik heb er na 2 jaar nog geen spijt van. Wanneer komt die?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Conflict het volgende:
Koop nooit een MDA of HTC, daar krijg je spijt van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |