Huh wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou je bent me net voor.
DementorWel een beetje opletten hè.
Je had de sluitpost, lamlul!quote:
Nog niehiet!quote:
Nog steeds niet, damnquote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niehiet!
Vrijdag de dertiende stoppen Noek en ik en nu zijn we bezig in het voortraject. Noek ligt de hele dag spacend op de bank en ik heb nergens last, laat staan plezier, van.
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.quote:
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
Als de gemeenteraad een goede afweging maakt dan heeft de minister helemaal geen reden om dat te dwarsbomen.
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
Yo, peace bro.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.
Zie nou, m'n water is wel op tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Noek het volgende:
Yo, peace bro.
Dat is Cc's schuld, die bleef maar schuiven. Officieel was dit mijn dag.
Ik plan nu alles om de pil heen! Het is fa-fucking-tastisch!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.
Maar misschien heeft de gemeenteraad er ook nog invloed op.
Ja, dat doen ze!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.
Dat is dus de enige bijwerking waar ik geen last van heb.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Als je maar weet dat wij het niet kunnen tolereren dat je ook maar een dag eerder stopt!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Maar dát zeg ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |