Huh wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou je bent me net voor.
DementorWel een beetje opletten hè.
Je had de sluitpost, lamlul!quote:
Nog niehiet!quote:
Nog steeds niet, damnquote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niehiet!
Vrijdag de dertiende stoppen Noek en ik en nu zijn we bezig in het voortraject. Noek ligt de hele dag spacend op de bank en ik heb nergens last, laat staan plezier, van.
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.quote:
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
Als de gemeenteraad een goede afweging maakt dan heeft de minister helemaal geen reden om dat te dwarsbomen.
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
Yo, peace bro.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.
Zie nou, m'n water is wel op tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Noek het volgende:
Yo, peace bro.
Dat is Cc's schuld, die bleef maar schuiven. Officieel was dit mijn dag.
Ik plan nu alles om de pil heen! Het is fa-fucking-tastisch!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.
Maar misschien heeft de gemeenteraad er ook nog invloed op.
Ja, dat doen ze!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.
Dat is dus de enige bijwerking waar ik geen last van heb.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Als je maar weet dat wij het niet kunnen tolereren dat je ook maar een dag eerder stopt!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Maar dát zeg ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!
Heb je heel hard je hoofd gestoten vanmiddag?quote:
Je kan beter naar de PVV schrijven!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, wat is dit voor onzin, laten ze oude afleveringen zien van de boldPas 1 juni gaan ze weer verder.
En bij welke minister kan ik aankloppen over deze ongein
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je heel hard je hoofd gestoten vanmiddag?
Ben jij de vrijwilliger die hem vasttikt zeker?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Ik zeg: volg je grote voorbeeld, en ga hout en spijkers kopen,.
Moest hij die nog zelf kopen ook? Da vinnik dan wel weer zielug, hij had al zo weinig.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
En waarom kon jouw dag niet stuk Coos?
Ah, je hebt tickets voor Cliff Richard "bemachtigd".quote:Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.
Hebben we het nu weer over grafstenen?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Je bent vanaf vandaag huisdealer?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.
Wat mij betreft voeren ze je aan de honden, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over grafstenen?
Niets, helaasch.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
Heb jij iets verheffends te melden, heer B. Holomeus? Of ben je niet stoned?
Kun je me dan misschien adviseren of ik in moet gaan op de mail die ik vanavond binnen kreeg?quote:
12 miljoen dollars is best een lekkere som geld!quote:Reply email: patrick.de.chan@hotmail.com
Van: marie-therese.doerfler@bluewin.ch (marie-therese.doerfler@bluewin.ch)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: maandag 2 maart 2009 18:01:10
Im Mr.patrick chan, Director,HS Bank HongKong,contact me for a proposal of $12.5mUSD via patrick.de.chan@hotmail.com
geen idee, lul.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Stel je wilt een bedrag overmaken op een andere rekening, je hebt het rekeningnummer al, waar kies je dan voor? Overmaken per bankgiro, of overmaken per acceptgiro? Wat is het verschil hier tussen? Word met acceptgiro daadwerkelijk een acceptgiro verstuurd die het bedrijf dan kan incasseren?
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
1 korinthiers 13 vind ik mooi!![]()
![]()
(Maar dan wel de oude vertaling.)
Goedeavond Fok!![]()
Coos waarom ben jij zo blij?
steek dan maar een opgerolde brandende wachttoren in je ansquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen. goed?![]()
Ik denk niet dat de bijbel nog op mijn schoot wil zitten.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik doe er maar een knipoogje achter omdat ik alweer voel dat je misschien denkt dat ik het meen
Waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
OVERZICHT VAN DE HELDEN DIE DE TOPICS OPENEN
-waslijst-
Waarom sta jij op 1?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
OVERZICHT VAN DE HELDEN DIE DE TOPICS OPENEN
-mooi lijstje-
Mag je ook nog blowen? Nu het nog kan enzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik mag van mezelf een peuk na het eten als die direct gevolgd wordt door de eerste avondmedicatie.
Ik vind van wel. Maar dan inderdaad straks middels pijpquote:Op maandag 2 maart 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mag je ook nog blowen? Nu het nog kan enzo?
Ik las dat jullie het laatst over pijpjes hadden, ik zou een houten nemen, bij een metalen monstuk krijg je zo'n metaalsmaak, en bij een metalen "buis" ook. Hout smaakt wat natuurlijker.![]()
Enjoy buuv. Ik hoop alleen dat je een leuke masseur krijgt ipv deze Oostblokmiep.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo een stoelmassage krijgen. Niet dat ik een stoel ben ofzo maar wel zittend op een stoel met je giechel in zo'n gat in de leuning.En daarna een saunaatje
Lekker!
Ik zat even te kijken voor je, maar misschien is glas ook wel relaxed.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar dan inderdaad straks middels pijp. Ik ga dit weekend eens even shoppen voor eentje die hout snijdt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze je aan de honden, dus nee.
Ik heb mijn excuses al aan mijn keukenkastjes aangeboden. Ik ging te ver. Veel te verquote:
Chillum weet ik echt niet, ik zag ze ook staan, nooit eerder gezien.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
Maar wordt dat glas niet heel heet? Dat je je lippen brandt?
Die kleurtjes vind ik niet zo. Dan zou ik eerder voor de basic gaan. Of zo'n houten chillum.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een chillum en een pijp?
Jezus, wat een gedoe. En ondertussen voel ik niks. En kunnen m'n keukenkastjes ook kapot vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |