Huh wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou je bent me net voor.
DementorWel een beetje opletten hè.
Je had de sluitpost, lamlul!quote:
Nog niehiet!quote:
Nog steeds niet, damnquote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niehiet!
Vrijdag de dertiende stoppen Noek en ik en nu zijn we bezig in het voortraject. Noek ligt de hele dag spacend op de bank en ik heb nergens last, laat staan plezier, van.
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.quote:
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
Als de gemeenteraad een goede afweging maakt dan heeft de minister helemaal geen reden om dat te dwarsbomen.
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
Yo, peace bro.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 weken, mijn gevoel zegt dat ze al 4 weken aan 't pillen slikken zijn. Maar misschien zit daar de voorbereidingstijd bij.
Zie nou, m'n water is wel op tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Noek het volgende:
Yo, peace bro.
Dat is Cc's schuld, die bleef maar schuiven. Officieel was dit mijn dag.
Ik plan nu alles om de pil heen! Het is fa-fucking-tastisch!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:
Maakt je lichaam alleen op dat moment minder dopamine aan of heeft het ook invloed op de rest van de dag?
Zo ja, dat is dan mooi fucked up.
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
Dat hoort zo bij die pillen. Je stelt een stopdatum vast en twee weken daarvoor begin je met slikken.
Als het goed is, worden de sigaretten langzaam maar zeker minder lekker omdat het effect dat ze sorteren, dopamie-afgifte, geblokkeerd wordt waardoor de kick verdwijnt en de drang weer te roken dus ook minder wordt.
tvp
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blokkeert de receptor die getriggerd wordt door nicotine om dopamine-afgifte in gang te zetten.
Maar misschien heeft de gemeenteraad er ook nog invloed op.
Ja, dat doen ze!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
De gemeenteraad die bepaalt wat en hoeveel Noek moet slikken van iets.
Dat is dus de enige bijwerking waar ik geen last van heb.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Als je maar weet dat wij het niet kunnen tolereren dat je ook maar een dag eerder stopt!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sigaret die ik net rookte, smaakte gewoon goor in het kwadraat.
Het begint te werken.
Maar dát zeg ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem jij het maar geen goede reden dat er iemand van boven meekijkt hoe mevrouw van der Hoeven het op aarde doet!
Heb je heel hard je hoofd gestoten vanmiddag?quote:
Je kan beter naar de PVV schrijven!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, wat is dit voor onzin, laten ze oude afleveringen zien van de boldPas 1 juni gaan ze weer verder.
En bij welke minister kan ik aankloppen over deze ongein
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je heel hard je hoofd gestoten vanmiddag?
Ben jij de vrijwilliger die hem vasttikt zeker?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Ik zeg: volg je grote voorbeeld, en ga hout en spijkers kopen,.
Moest hij die nog zelf kopen ook? Da vinnik dan wel weer zielug, hij had al zo weinig.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
En waarom kon jouw dag niet stuk Coos?
Ah, je hebt tickets voor Cliff Richard "bemachtigd".quote:Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.
Hebben we het nu weer over grafstenen?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Gert het volgende:
Je bent vanaf vandaag huisdealer?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Om redenen die ik niet openbaar kan maken.
Wat mij betreft voeren ze je aan de honden, dus nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben we het nu weer over grafstenen?
Niets, helaasch.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
Heb jij iets verheffends te melden, heer B. Holomeus? Of ben je niet stoned?
Kun je me dan misschien adviseren of ik in moet gaan op de mail die ik vanavond binnen kreeg?quote:
12 miljoen dollars is best een lekkere som geld!quote:Reply email: patrick.de.chan@hotmail.com
Van: marie-therese.doerfler@bluewin.ch (marie-therese.doerfler@bluewin.ch)
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: maandag 2 maart 2009 18:01:10
Im Mr.patrick chan, Director,HS Bank HongKong,contact me for a proposal of $12.5mUSD via patrick.de.chan@hotmail.com
geen idee, lul.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Stel je wilt een bedrag overmaken op een andere rekening, je hebt het rekeningnummer al, waar kies je dan voor? Overmaken per bankgiro, of overmaken per acceptgiro? Wat is het verschil hier tussen? Word met acceptgiro daadwerkelijk een acceptgiro verstuurd die het bedrijf dan kan incasseren?
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
1 korinthiers 13 vind ik mooi!![]()
![]()
(Maar dan wel de oude vertaling.)
Goedeavond Fok!![]()
Coos waarom ben jij zo blij?
steek dan maar een opgerolde brandende wachttoren in je ansquote:Op maandag 2 maart 2009 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen. goed?![]()
Ik denk niet dat de bijbel nog op mijn schoot wil zitten.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik doe er maar een knipoogje achter omdat ik alweer voel dat je misschien denkt dat ik het meen
Waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
OVERZICHT VAN DE HELDEN DIE DE TOPICS OPENEN
-waslijst-
Waarom sta jij op 1?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
OVERZICHT VAN DE HELDEN DIE DE TOPICS OPENEN
-mooi lijstje-
Mag je ook nog blowen? Nu het nog kan enzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik mag van mezelf een peuk na het eten als die direct gevolgd wordt door de eerste avondmedicatie.
Ik vind van wel. Maar dan inderdaad straks middels pijpquote:Op maandag 2 maart 2009 19:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mag je ook nog blowen? Nu het nog kan enzo?
Ik las dat jullie het laatst over pijpjes hadden, ik zou een houten nemen, bij een metalen monstuk krijg je zo'n metaalsmaak, en bij een metalen "buis" ook. Hout smaakt wat natuurlijker.![]()
Enjoy buuv. Ik hoop alleen dat je een leuke masseur krijgt ipv deze Oostblokmiep.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo een stoelmassage krijgen. Niet dat ik een stoel ben ofzo maar wel zittend op een stoel met je giechel in zo'n gat in de leuning.En daarna een saunaatje
Lekker!
Ik zat even te kijken voor je, maar misschien is glas ook wel relaxed.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar dan inderdaad straks middels pijp. Ik ga dit weekend eens even shoppen voor eentje die hout snijdt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze je aan de honden, dus nee.
Ik heb mijn excuses al aan mijn keukenkastjes aangeboden. Ik ging te ver. Veel te verquote:
Chillum weet ik echt niet, ik zag ze ook staan, nooit eerder gezien.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
Maar wordt dat glas niet heel heet? Dat je je lippen brandt?
Die kleurtjes vind ik niet zo. Dan zou ik eerder voor de basic gaan. Of zo'n houten chillum.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een chillum en een pijp?
Jezus, wat een gedoe. En ondertussen voel ik niks. En kunnen m'n keukenkastjes ook kapot vallen.
Mooi, dan kun je nu een peuk gaan roken en laat de keukenkastjes voor wat ze zijn. Of moet je eerst slikken?quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn excuses al aan mijn keukenkastjes aangeboden. Ik ging te ver. Veel te ver.
Walgelijk stuk vretenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moeder Gertjuh Grafsteen
![]()
Of je zoontje, dat mag ook wel denk ik, aangezien oppassen teveel werk is![]()
Chillum is wel heftig hoor!! Ik heb er nog 2 liggen en al sinds de moderne nederwiet niet meer gebruikt.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
Maar wordt dat glas niet heel heet? Dat je je lippen brandt?
Die kleurtjes vind ik niet zo. Dan zou ik eerder voor de basic gaan. Of zo'n houten chillum.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een chillum en een pijp?
Jezus, wat een gedoe. En ondertussen voel ik niks. En kunnen m'n keukenkastjes ook kapot vallen.
Ja, ze moet eerst slikken.quote:
Ja, dat snap ik, dat jij dat zegtquote:
O ja Peter da's waar. Goed gedoan jochie.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Mag ik wat meer aandacht voor mijn lijstje, ik heb er bijna een uur over gedaan.
Prachtig. En dat ik nog zo hoog staquote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Mag ik wat meer aandacht voor mijn lijstje, ik heb er bijna een uur over gedaan.
Tuuluk, ik kom er immers ook in voor. Een ruim gedeelde 8e plaats.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moeder Gertjuh Grafsteen
![]()
Of je zoontje, dat mag ook wel denk ik, aangezien oppassen teveel werk is![]()
Waar zijn LS en Heidi eik? Wat heb je met ze gedaan Peter?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
Het was wel spannend tijdens het maken hoor, LS stond heel lang op 1 (van de eerste 20 topics had hij iets van 10 OP`s), maar langzaam maar zeker haalde ik hem in.
Ze liggen in hun vriezer.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar zijn LS en Heidi eik? Wat heb je met ze gedaan Peter?
Ja, tuurlijk zeg ik zulke dingen. Alleen omdat Gert en ik vriendjes zijn en niet omdat het zoiets walgelijks is.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, dat jij dat zegt![]()
Maar je bent hoop ik toch niet zo simpel dat ik mij alles laat aanleunen door sommige sukkeltjes van laag allooi, waaronder Gertjuh Grafsteen
Sorry.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om te weten wie de meeste posts heeft vanaf het begin van deze SC.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de RLS SC neem ik aan?
Ah, tussen de snert en de kippensoep. Wel koud hè?quote:
Is dat L&B?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zeg ik zulke dingen. Alleen omdat Gert en ik vriendjes zijn en niet omdat het zoiets walgelijks is.
Kan je leuk mee doen met zo'n grappige smilie maar wat je zegt is gewoon om te kotsen.
Echt, om te kotsen.
En niet alleen dat, je bent gewoon een onuitstaanbaar mannetje dat een vuil spelletje speelt, die zogenaamd voor anderen in de bres springt en dingen bij een discussie aanhaalt terwijl dat gelul van de bovenste plank is, aanvalt als iemand niet online is dus zich niet kan verweren, en met een knipoog de meest walgelijke dingen post, onder het mom van een grapje. Ha ha. En dan ook nog schermen met z'n moeder Theresa en bijbelteksten strooien, nou chapeau.
Gelukkig val je al aardig door de mand.
Ja, dat schijnt zo af en toe weleens voor te komen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb er zéker het dubbele geopend maar die zijn gesloten ivm te laat
Of Heidi is inmiddels in de erwtensoep verwerkt.quote:
Nah, doe maar niet. Die is druk met met haar uurtje factuurtje aflatenglijden. Druk, druk, druk.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
Is dat L&B?
Laten we het dáár nog eens over hebben
Neuh, ik ben er wel klaar mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat L&B?
Laten we het dáár nog eens over hebben
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo af en toe weleens voor te komen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:26 schreef Coos het volgende:
Gokje:
De meeste posts in de SC hebben:
2. Lies
Het is een gokje Lies! Weet niet of het ook zo is. Misschien schept Peter duidelijkheid.quote:
Ja hallo!!! Als je de hele afgelopen week bekijkt moet er al minstens 1800 euro in de pot zitten.quote:
Dat heb ik echt met een grote glimlach zitten kijken op tv.quote:
Leuk lijstje.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Mietjequote:Op maandag 2 maart 2009 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mail Pinball anders ff.
Het is een beetje veel werk 18000 posts handmatig te gaan tellen.
De aanname bij die belofte was dat het toch wel zou steken bij #666quote:Op maandag 2 maart 2009 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Aangezien Peter bij 6000 een hele mooie OP gaat maken?
Niet zo hypocriet doen nu he? Tijdens BB5 ging jij maar al te graag mee, als iemand mij me probeerde neer te halen vanwege mijn zoontje.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Valt me nóg mee hoor, dat je nú pas probeert om me te raken via m'n zoontje.
't Is namelijk wel een logische stap voor iemand van jouw allooi, die ook een overleden broer gebruikt om te treiteren.
Nou nee hoor, aangezien Peter een topic graag lurkend voorbij laat gaan om toe te slaan zodra er een nieuw topic gemaakt moet wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef dieenebart het volgende:
Ik sta d'r helemaal niet tussen![]()
(Best vreemd als je ziet dat ik vaker de laatste post heb gehad dan Peter)
quote:
In die Huub-reeks heb ik een keer in de LAPO gepost dat ze moesten ophouden met die onzin, en de volgende dag was er maar 4 keer in gepost.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee hoor, aangezien Peter een topic graag lurkend voorbij laat gaan om toe te slaan zodra er een nieuw topic gemaakt moet worden
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee hoor, aangezien Peter een topic graag lurkend voorbij laat gaan om toe te slaan zodra er een nieuw topic gemaakt moet worden
Het is nog wel een verschil dat jij je zoontje veelvuldig aanhaalde en daar zielig mee probeerde te doen. En dát werd op een gegeven moment op de korrel genomen. Over het mannetje zélf heb ik nooit iets rots gezegd of iets toegewenst, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen nu he? Tijdens BB5 ging jij maar al te graag mee, als iemand mij me probeerde neer te halen vanwege mijn zoontje.
Ik hoop het!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
Ik heb de meeste posts van iedereen hier.
In de SC? Hoe heb je dat uitgerekend dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
Ik ben bang dat ik idd wel eens hoog kan staan.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja jij of die ander wint het met gemak.
Voor de niet ingewijde lezer: die ander = Fannquote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja jij of die ander wint het met gemak.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de niet ingewijde lezer: die ander = Fann
Ja daahaag! Dementor kan haar gewoon bij haar naam noemen, overkomt hem niets van.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
Zo even die nieuwe serie op Net 5 kijken.
@liesje, ik kijk wel uit straks komt nog het verwijt dat ik over haar klets.
Dat weet ik zo net nog niet, ik bedoel de score van Fann. Tis nog niet zo heel lang geleden dat ze hier niet meer komt en daarvoor postte ze voor 10 dus dat compenseert ruimschoots. Denk ik. Nóg wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daahaag! Dementor kan haar gewoon bij haar naam noemen, overkomt hem niets van.![]()
En nee, ik denk niet dat Fann zo hoog scoort, want die komt hier namelijk niet meer he?
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
Komt ze weer vol drama binnen hier, dat zou dan de 2e keer zijn dat ze terugkomt na haar dramatisch aangekondigde vertrek.
Later!
Aangezien jij hier net iets vaker komt mag je het wel van mij overnemen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw een edit.
Ik ben blij dat jij het bijhoudt, hoe vaak ze al terug is geweest.![]()
Maar ik vind het nog steeds jammer dat ze hier niet meer wil posten.
Later!
Die drama maakte ik ervan door die OP en dat linkje. Ik hou wel van een beetje drama op zn tijdquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
Komt ze weer vol drama binnen hier, dat zou dan de 2e keer zijn dat ze terugkomt na haar dramatisch aangekondigde vertrek.
Later!
Nee dank je.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aangezien jij hier net iets vaker komt mag je het wel van mij overnemen hoor.
Laters!
Dat wat ik met Caroo had ging ook helemaal niet over jouquote:Op maandag 2 maart 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog wel een verschil dat jij je zoontje veelvuldig aanhaalde en daar zielig mee probeerde te doen. En dát werd op een gegeven moment op de korrel genomen. Over het mannetje zélf heb ik nooit iets rots gezegd of iets toegewenst, dat weet ik zeker.
Maar goed, dit gaat verder helemaal niet over jou.
Hij zou vandaag gebeld hebben voor een afspraak dus dan hoor ik het morgen wanneer ik mag kijken. Ws donderdag of vrijdag, want dat zijn mijn vrije dagen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
Lies, hoe zit het eigenlijk met die woning. Heb je een kijkafspraak of ook al gekeken?
Het zal je dan vermoedelijk wel verbazen dat ik toch nog enige bijval krijg.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gelukkig val je al aardig door de mand.
Eet jij echt zo vaak popcorn?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Deze week dus al, of volgende week? En als je het wat vindt kun je er dan snel in?
Zo, nu ff kopje thee maken. De popcorn is al op.
Ach gut, viel het tegen dat ik er zo rustig onder bleef in plaats van te ontploffen?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wat ik met Caroo had ging ook helemaal niet over jou![]()
Maar de beschermheer zelve voelt zich, met nog een paar "dinnetjes" onmiddellijk geroepen om de bres te springen, nah, je doet maar. Mij raak je er ook nauwelijks mee.
En by the way, je had en hebt je muil ook groot genoeg over L&B met je laag bij de grondse opmerkingen, dus vertel mij nu niet dat je niet minimaal met hetzelfde sop overgoten bent![]()
Kortom, niet huilie huilie gaan doen als ik, in navolging van je eigen opmerking dat hij je nogal tot last was op je vrije dag, hem terloops even noem als reactie op wederom een nogal stoere opmerking van Gertjuh Grafsteen
Ja, elke dagquote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet jij echt zo vaak popcorn?
Nee het staat als het goed is al leeg, dus geen idee, maar ik hoop dat ik er dan snel in kan.
Hou jij het bij?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet jij echt zo vaak popcorn?
Nee het staat als het goed is al leeg, dus geen idee, maar ik hoop dat ik er dan snel in kan.
*draait*quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoet of zout?
@Bart: Nou ze post het ongeveer dagelijks!![]()
Ja! Zeer goed plan!
Zoute popcorn uit de magnetron. Misschien wordt dat wel mijn nieuwe fix.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Zout. Die zoete is niet te eten. Ik pop het in de magnetron, lekker warm en vers.
Ik vind pocorn sowieso een beetje droge troep ofzo, maar als ik dan moet kiezen is zout idd het lekkerst!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Zout. Die zoete is niet te eten. Ik pop het in de magnetron, lekker warm en vers.
Ja bijval? Echt? Maar wel stiekum dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal je dan vermoedelijk wel verbazen dat ik toch nog enige bijval krijg.
Het zal mij verder een biet zijn, maar jij en ik hadden een dispuut. Dat ik vervolgens een stuk of vier mensen bij voortduring over mij heen krijg heeft simpelweg te maken met dom kuddegedrag. "Onze Caroo" wordt onheus bejegend, laten we haar met z'n allen maar even bijstaan. Simpeler dan simpel.
Wat gaan we nou krijgen?quote:
Hey kuddedier, alles welquote:
LS postte het toch gewoon? En het is geen geheim dat ik NMNS graag mag, heb verder alleen niks te zeggen over het gehakketak.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja bijval? Echt? Maar wel stiekum dan.
Durven ze niet in het openbaar te zeggen dat ze achter je staan?
Dat is nou precies het verschil tussen 'mijn' kudde en de jouwe. De mijne durven gewoon te zeggen als er iemand van de kudde onheus bejegend wordt
Maakt niet uit wie dat is, onze Caro, onze Gert, of onze Buuv, moet je eens proberen, het effect is hetzelfde.
Simpeler dan simpel.
Ik hoopte eigenlijk op een Liesjeverontschuldiging.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mag wel nicotine binnenkrijgen, en dan gaat er toch niets boven een lekker jointje.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een Liesjeverontschuldiging.
En je hebt groot gelijk.
Ik denk dat het best wat uitmaakt welk merk je koopt, dus geef niet te snel op.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoute popcorn uit de magnetron. Misschien wordt dat wel mijn nieuwe fix.
Dat zeg ik!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag wel nicotine binnenkrijgen, en dan gaat er toch niets boven een lekker jointje.
Wat is postte had niets te maken met hele gedoe tussen anderen hoor. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar het over gaat. Ik las alleen die hypocriete opmerking van Gert.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
LS postte het toch gewoon? En het is geen geheim dat ik NMNS graag mag, heb verder alleen niks te zeggen over het gehakketak.
Ik vind die van AH best goed te doen. Heb je nog andere aanraders?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat het best wat uitmaakt welk merk je koopt, dus geef niet te snel op.
Arme Liesjequote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een Liesjeverontschuldiging.
En je hebt groot gelijk.
quote:
De helft ontgaat mij ookquote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is postte had niets te maken met hele gedoe tussen anderen hoor. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar het over gaat. Ik las alleen die hypocriete opmerking van Gert.
En dan moet ik nog beginnen met afkicken en nu haten jullie me al.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef dieenebart het volgende:
Dat zeg ik!
Cc met je afkick gedrag![]()
Hoop dat je zes maanden cold turkey krijgt, en dan tijdens een dronken avond stiekem een heel pakje zware shag wegrookt
Oranje kaartquote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is postte had niets te maken met hele gedoe tussen anderen hoor. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar het over gaat. Ik las alleen die hypocriete opmerking van Gert.
Ik zat zonet al ff te kijken, of ik een merk kon vinden op het pak. Niet echt. Zal dan wel het huismerk van de Jumbo zijn? 3 pakjes voor 1,19 in elk geval een stuk goedkoper dan die lucky's van jouquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind die van AH best goed te doen. Heb je nog andere aanraders?
Jij leest ook tússen de regels!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan moet ik nog beginnen met afkicken en nu haten jullie me al.
Die heb ik volgens mij ook al eens gehad en waren ook prima te doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Ik zat zonet al ff te kijken, of ik een merk kon vinden op het pak. Niet echt. Zal dan wel het huismerk van de Jumbo zijn? 3 pakjes voor 1,19 in elk geval een stuk goedkoper dan die lucky's van jou
Soms is het een zegen, vaak een vloek.quote:
Gaat prima hier, nee weinig kartenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Boeeeh![]()
Ja, prima!
Met u ook? Nog aan het karten lately?
Echt? Waar dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
LS postte het toch gewoon? En het is geen geheim dat ik NMNS graag mag, heb verder alleen niks te zeggen over het gehakketak.
Fijn dat je het dan uiteindelijk toch met mij eens bent, simpel kuddegedragquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is nou precies het verschil tussen 'mijn' kudde en de jouwe. De mijne durven gewoon te zeggen als er iemand van de kudde onheus bejegend wordt
Maakt niet uit wie dat is, onze Caro, onze Gert, of onze Buuv, moet je eens proberen, het effect is hetzelfde.
Simpeler dan simpel.
Nee, ook nietquote:Op maandag 2 maart 2009 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat prima hier, nee weinig karten. Jij nog wel
?
Ben wel weer klaar met je genante geblaat.quote:
Vergeet niet op het pompje te drukkenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het dan uiteindelijk toch met mij eens bent, simpel kuddegedrag![]()
Afijn, let it be....., duurt bij mij altijd even, maar ik ga nu mijn tijd maar weer stoppen in iets dat positievere uitkomsten heeft.
Die ene aansteller, met z'n zere vingertje, doet me aan iemand van hier denken.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef dieenebart het volgende:
De krabvissertjes zijn ook allemaal boos op elkaar
Ik vrees dat je toch een ticket gaat krijgen voor Paraharibo.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoute popcorn uit de magnetron. Misschien wordt dat wel mijn nieuwe fix.
Die joint is al opgepaft hè.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:57 schreef dieenebart het volgende:
De krabvissertjes zijn ook allemaal boos op elkaar
Ja, en ik vraag me dan werkelijk af wat daar mis mee isquote:Op maandag 2 maart 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het dan uiteindelijk toch met mij eens bent, simpel kuddegedrag![]()
Afijn, let it be....., duurt bij mij altijd even, maar ik ga nu mijn tijd maar weer stoppen in iets dat positievere uitkomsten heeft.
Nee, daar waak ik voor! Ik wil geen candyfix. Heb al gezonde snacks (komkommer, radijs, verder gaat mijn gezonde fantasie niet) in huis. En zoute popcorn is niet zoetquote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
Ik vrees dat je toch een ticket gaat krijgen voor Paraharibo.
Ben van alle markten thuis, heb vrijdag 2 zakkenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat je toch een ticket gaat krijgen voor Paraharibo.
Begin jij ook al.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die ene aansteller, met z'n zere vingertje, doet me aan iemand van hier denken.
Nee, ben nog bezig. Maar na het sluiten van de Down Jones wordt het tijd voor een nieuwe paniekjoint.quote:
Ciao und Buona notte signorina, kiss me goodnight!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik duik vandaag eens vroeg mijn bed in. Wil m'n boek uitlezen.
Nite!
Tijd voor kierewiet danquote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig. Maar na het sluiten van de Down Jones wordt het tijd voor een nieuwe paniekjoint.
Ja uh iets aanslingeren en dan weglopenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu wilde ik een gokje wagen, maar laat maar. Dat is beter voor de onderlinge verstandhouding.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
Ciao und Buona notte signorina, kiss me goodnight!
Kom op!! Namen en rugnummers!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nu wilde ik een gokje wagen, maar laat maar. Dat is beter voor de onderlinge verstandhouding.
Ah, dié shit wilde je aan me slijten. Ik heet Gert hoor, geen Henkie.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ben nog bezig. Maar na het sluiten van de Down Jones wordt het tijd voor een nieuwe paniekjoint.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh iets aanslingeren en dan weglopenRelnicht !!
Kierewiet!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Tijd voor kierewiet dan![]()
Ik vroeg nog eens in een vreemde shop aan die griet wat het voor wiet was.
Kierewiet zei ze.
Dus ik keek haar eens aan en zei: als het dan maar niet uit jou kier komt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Coos het volgende:
quote:
Haai pretkopquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Tijd voor kierewiet dan![]()
Ik vroeg nog eens in een vreemde shop aan die griet wat het voor wiet was.
Kierewiet zei ze.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh iets aanslingeren en dan weglopenRelnicht !!
Ja zekersquote:
Moet je maar niet in je blote reet op het balkon gaan zitten in deze tijd van het jaar.quote:
Loop je de ochtendkrant?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.
Welterusten iedereen!
Ik heet geen Coosquote:Op maandag 2 maart 2009 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet je maar niet in je blote reet op het balkon gaan zitten in deze tijd van het jaar.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heet geen CoosMaar misschien was ik wel wat te luchtig gekleed
Heb je toch toegegeven aan Ianquote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heet geen CoosMaar misschien was ik wel wat te luchtig gekleed
Ja en overmorgen staan mijn pic's als pedo op geenstijlquote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je toch toegegeven aan Ian
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
Ik stond vorig jaar op de 7e plek meeste posts in 2008, ik heb nu iets van 31k posts.
Hoeveel daarvan in de SC weet ik niet, 90% van die posts zijn in de COS geplaatst.
Dus in de SC win ik het niet!(gelukkig maar).
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik idd wel eens hoog kan staan.![]()
Wie is die ander?
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de niet ingewijde lezer: die ander = Fann
@ Dementor.........quote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Dementor het volgende:
Later!
Lies en jij moet ophouden je van de domme te houden ........quote:
Wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Lies en jij moet ophouden je van de domme te houden ........da's niet goed voor je......
het was hier weer beregezellig vanavond zie ik
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt er nog zo om gelachen, weet je dat niet meer?
ah oké, ik dus je wist dat ie mij bedoelde?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en daar sta ik ook helemaal achter nog?
Ik vond het gewoon belachelijk dat Dementor jou: "die ander" noemde. Vandaar dat ik het zei.
En niet alleen vanavondquote:Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
het was hier weer beregezellig vanavond zie ik
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ah oké, ik dus je wist dat ie mij bedoelde?
is goed meissie, maak je niet druk doe ik ook niet , dan begreep ik het verkeerd.
Hoezo, heb je honger?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met dat LUL kan ik wel leven trouwens.....maar mag het ook in meervoud?
Nou....... ik zit er over te denken.........quote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja duh, wie zou dementor anders bedoelen!![]()
Geeft niet, maar je mag best eens wat vaker weer langskomen!
ik hou me altijd bij één lul tegelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niet alleen vanavond![]()
Met dat LUL kan ik wel leven trouwens.....maar mag het ook in meervoud?
Ik ben het zelden met Demontor eens, maar om 'die ander' nu als belachelijk te kwalificeren.quote:
Ik doe net een rondje stroopwafels met chocomel (de échte)!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, net nog een kliekje macaroni opgegeten, glas bananenmelk na, zit wel vol eigenlijk
Ik heb zogenaamd geen zak borrelnootjes op, net.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe net een rondje stroopwafels met chocomel (de échte)!
Goffer.....das al eeuwen geleden dat ik die gehad heb....quote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe net een rondje stroopwafels met chocomel (de échte)!
Zorg je wel goed voor jezelf, jongen?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer.....das al eeuwen geleden dat ik die gehad heb....
lees maar effe terug.. grapje tegen Manu en doeiquote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar heb jij al die tijd gezeten, zonder je af te melden
't Wordt tijd dat 't lente wordtquote:Op maandag 2 maart 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb zogenaamd geen zak borrelnootjes op, net.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zorg je wel goed voor jezelf, jongen?
Heee Heintjequote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
lees maar effe terug.. grapje tegen Manu en doeigezegd......
nouuuuuuuuuuuuu wat een drama.............
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat 't lente wordt
Tsssssssquote:Op maandag 2 maart 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
OW...... eh even dit...... a.u.b. niet wéér een topic......''waar Fann weer thuis is""
Grapjes moet je hier ook aan anderen over laten Fann......quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
lees maar effe terug.. grapje tegen Manu en doeigezegd......
nouuuuuuuuuuuuu wat een drama.............
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met Demontor eens, maar om 'die ander' nu als belachelijk te kwalificeren.
Leg eens uit Liesje, waarom vond je dat?![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grapjes moet je hier ook aan anderen over laten Fann......![]()
Ik ben vandaag weer begonnen met fietsen en was trouwens nul kilo aangekomen, dat is dus wel netjes. Maar ja, gelijk nu weer een extra bord macaroni....quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat we allemaal wel weten over wie dementor het heeft, dan kan hij net zo goed het beestje (Fann in dit geval) bij de naam noemen. Nu kreeg ik er een beetje "zij die niet genoemd mag worden"gevoelens bij, en dat vind ik dus belachelijk.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik ben daar slecht in......... ik weet het
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat we allemaal wel weten over wie dementor het heeft,
quote:
met mij wel hoor.........quote:Op maandag 2 maart 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar 't gaat dus goed....
Ik uhhhhhhhhhh, zeg geloof ik maar ff niets.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer begonnen met fietsen
Gewoon even terugdenken aan de moeite die je hebt moeten doen, misschien dat 't nog wat helptquote:Op maandag 2 maart 2009 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhhh, zeg geloof ik maar ff niets.
Ja ook met die Griek.........quote:Op maandag 2 maart 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met wie dan nietMet die Griek toch ook neem ik aan?
Jaquote:
Toch niet om olie op het vuur te gooien hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg een beetje naar de bekende weg.
Dat zou ik nooit doen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch niet om olie op het vuur te gooien hè?![]()
Peter de temperaturen zijn overdag prima om te fietsen!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhhh, zeg geloof ik maar ff niets.
Ik maak me niet druk Coos en ik ga er niet overheen scrollen..... zit niet in mijn aardquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar mens maak je toch niet zo druk. Gewoon overheen scrollen en als je dat niet kan die dingen 2 keer lezen en gewoon hopen dat ie snel z'n medicijnen inneemt.
Maarre.......jij dacht, gedeelde eerste plaats, daar moeten we wat aan doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk Coos en ik ga er niet overheen scrollen..... zit niet in mijn aard![]()
Als ik wordt gebeten......... bijt ik graag terug......
quote:
jij hebt het zeker over ''de lijstjes''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maarre.......jij dacht, gedeelde eerste plaats, daar moeten we wat aan doen?
Werd je maar gebetenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik wordt gebeten......... bijt ik graag terug......
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaaaa ohw die was zo lachen he?
Ik was het wel alweer een beetje vergeten, heb jij toevallig een linkje? En wie deed er nog meer mee?
Jij en Sporti hadden me eringeluisd........quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaaaa ohw die was zo lachen he?
Ik was het wel alweer een beetje vergeten, heb jij toevallig een linkje? En wie deed er nog meer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |