quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
en wat kreeg mikey net in zijn postdoos:
[..]
Lokale held
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
Die Daniëlle is zo kapot spang![]()
Met der lekkere bril. en haar lekkere volslanke figuurtje. Ja, die zou ik wel lekker willen verwennen daar tussen der benen
![]()
![]()
Zal wel zijn omdat de man weggestemd kan worden. Hij is in principe de zwakke partij en wil het liefst zoveel mogelijk vrouwen overhouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoezo heeft dit programma eigenlijk deze naam?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
Die Daniëlle is zo kapot spang![]()
Met der lekkere bril. en haar lekkere volslanke figuurtje. Ja, die zou ik wel lekker willen verwennen daar tussen der benen
![]()
![]()
Die gele alien? Ze geeft bijna lichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Jorinde
[ afbeelding ]
Cap van Hetiszover uit een ander topic .
Hoe was de opname? Ik ga er zondag heen. Lijkt me wel lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:31 schreef superjojo het volgende:
Vandaag bij de opnames geweest, Micheal van Six Pack vroeger was ook kandidaat
Was best vermakelijk. Eddy die met een voet door het dak van de lift zakt, omdat het dak en de bodem er hetzelfde uitzienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Hoe was de opname? Ik ga er zondag heen. Lijkt me wel lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Een show per dag of twee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef superjojo het volgende:
Sowieso wel leuk om zo'n programma in de studio te zien.
Ik heb drie afleveringen gezien/bijgewoond, die werden achter elkaar doorgemaakt in ongeveer 3 uur, dus geen vijf uur. En vanochtend waren er ook al opnames, waarschijnlijk ook 2 of 3.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een show per dag of twee?
Vijf uren is best lang voor een aflevering.
Superjojo wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:53 schreef superjojo het volgende:
Ik heb drie afleveringen gezien/bijgewoond, die werden achter elkaar doorgemaakt in ongeveer 3 uur, dus geen vijf uur. En vanochtend waren er ook al opnames, waarschijnlijk ook 2 of 3.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste kandidaat Rick Astley als zijn unieke openingsmelodie heeft. Die krijgt 5 bazen!
Wel op Youtube zetten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste kandidaat Rick Astley als zijn unieke openingsmelodie heeft. Die krijgt 5 bazen!
quote:Mevrouw De Koning uit Almere:"Wat
een nepperij dat Take me Out,waar
vrijgezelle dames zogenaamd op zoek
gaan naar een partner.Een heleboel van
die kandidaten kennen we al uit andere
programma's.Volgens mij heeft Eddy ze
allemaal uit castingbureaus geplukt."
Dan moet je verplicht met de chick die overblijft!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
Het wordt wachten op de eerste vent die met die vetklep Danielle op een date moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo werkt het toch? Als je die als enige over blijft??
Idd is toch al een keer gebeurt dat er 1 overbleef die gans lelijk wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
Het wordt wachten op de eerste vent die met die vetklep Danielle op een date moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die mannen slim zijn zeggen ze gewoon meteen dat ze niet van dik houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |