Ik zou geen keuze maken als ik danny wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Danny uit Den Haag woont thuis gaat hij voor Alexandra of Afra?
Reclame.
Inderdaad dat kan ook nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef michiel_merk het volgende:
Ik zou geen keuze maken als ik danny was
Ze staat er nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Volgens mij 1 of andere Tsjechische naam ofzo...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Eerste aflevering?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Jaaaa de vrouwtjes zijn niet kritisch wat dat betreft, orginialiteit... NO THANKS!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Haha, ik vind 't wel een grappig en leuk programma. Verassend verfrissend iig.
Ook frappant om te zien dat die vrouwen bij zo'n lekkere gozer meteen wegdrukken als ie iets raars doet (zoals een elvis imitatie of een plumeau dansje). Saaie wijven zijn het zeg.
Wel jammer dat het programma geadverteerd stond als een programma waarbij mannen heel veel vrouwen weg konden drukken op basis van uiterlijk.. maar klaarblijkelijk moet je al blij zijn als er uberhaupt nog 2 vrouwen over zijn om mee te daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |