Dat gothic-wijf was wel een type voor hem. Ze vond zichzelf alleen te dom, helaasquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
mss als hij was begonnen met het feit dat hij militair is had ie wel een date gekregen![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat gothic-wijf was wel een type voor hem. Ze vond zichzelf alleen te dom, helaas
mannen zullen nooit wegstemmenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef ukga het volgende:
hoezo heb je dit niet ook met 30 jongens die een chick keuren?
Die meisjes hebben altijd lekker hun oordeel klaar, alsof ze zelf 'all that' zijn
P.s: Deze post is voor ukga , dus niet zeiken , miepen dat ik aan doven ondertiteling doe of dat het lekker nuttig is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef ukga het volgende:
hoezo heb je dit niet ook met 30 jongens die een chick keuren?
Die meisjes hebben altijd lekker hun oordeel klaar, alsof ze zelf 'all that' zijn
Ja, probeer je op te geven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef ukga het volgende:
@ tuinfluiter;
Ja maar is toch zielig gedrag dan:p
Neem die Tara, dat is een niet-bepaald-lekkerding. maar ze heeft OVERAL commentaar op. Ze mag der standaard wel eens gaan verlagen/eisen aanpassen, wil die ooit nog een vriend/scharrel vinden.
Voor de rest zitte er natuurlijk ook wel schatjes tussen
mssn moet ik me ook maar opgeven
ja mooi he die tara. weinig kritisch daar houden we vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef ukga het volgende:
@ tuinfluiter;
Ja maar is toch zielig gedrag dan:p
Neem die Tara, dat is een niet-bepaald-lekkerding. maar ze heeft OVERAL commentaar op. Ze mag der standaard wel eens gaan verlagen/eisen aanpassen, wil die ooit nog een vriend/scharrel vinden.
Voor de rest zitte er natuurlijk ook wel schatjes tussen
mssn moet ik me ook maar opgeven
Ja..quote:
Ahh ja klappen en joelen......nou ja, moet er wat voor over hebben om dit tv-programma bij te wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef Paul het volgende:
Hehe lijkt me wel lollig ja een keer als publiek btje schreeuwen
Zag het ja kan alleen niet vinden waar het is, zal wel hilversum zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ahh ja klappen en joelen......nou ja, moet er wat voor over hebben om dit tv-programma bij te wonen.
Wil jij als publiek aanwezig zijn bij dit nieuwe programma op RTL 5?
Klik dan snel op de site van RTL
WILLEN JULLIE NOG MANNUHHHHH????quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef Paul het volgende:
Hehe lijkt me wel lollig ja een keer als publiek btje schreeuwen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
WILLEN JULLIE NOG MANNUHHHHH????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |