quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Het is vermakelijke wegkijk-tv, voor de rest niet bijzonders.
Nee, het zijn steeds dezelfde die blijven staan. Beetje vreemd of er is inderdaad een verkeerd schema van uitzending.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Sins het volgende:
[..]
Dat zijn zusjes, stonden gister naast elkaar.
Die lach van die meid deed echt pijn, te genant voor woorden..
Ik zou geen keuze maken als ik danny wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Danny uit Den Haag woont thuis gaat hij voor Alexandra of Afra?
Reclame.
Inderdaad dat kan ook nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef michiel_merk het volgende:
Ik zou geen keuze maken als ik danny was
Ze staat er nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Volgens mij 1 of andere Tsjechische naam ofzo...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Eerste aflevering?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Jaaaa de vrouwtjes zijn niet kritisch wat dat betreft, orginialiteit... NO THANKS!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Haha, ik vind 't wel een grappig en leuk programma. Verassend verfrissend iig.
Ook frappant om te zien dat die vrouwen bij zo'n lekkere gozer meteen wegdrukken als ie iets raars doet (zoals een elvis imitatie of een plumeau dansje). Saaie wijven zijn het zeg.
Wel jammer dat het programma geadverteerd stond als een programma waarbij mannen heel veel vrouwen weg konden drukken op basis van uiterlijk.. maar klaarblijkelijk moet je al blij zijn als er uberhaupt nog 2 vrouwen over zijn om mee te daten.
Doven ondertiteling?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bleven 2 vrouwen over, maar haken ook af.
Jeroen werkzaam in Hotel Arena kreeg geen date.
Diana kent Hotel Arena waar Jeroen werkt en is bang dat ze Jeroen niet voor zichzelf heeft,
alle vrouwen vliegen op hem af, niet dat ze zelf jaloers is, maar wel de vrouwen om haar heen.
Lilian ziet het niet zitten, om 01:00 uur begint de dag van Jeroen en haar dag eindigt om 01:00 uur.
Jeroen is er niet treurig om er stonden een paar leuke vrouwen tussen maar niet iedereen is de
smaak wat Jeroen zou willen, dingen gaan zoals ze gaan zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |