Als je die goed vind moet je stormblast van dimmu ook maar eens checkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
Amen !ben totaal geen bm fan maar dit album greep mij meteen bij de keel en liet meer los
![]()
en Entrone Darkness triumphant van Dimmu kan er ook wat van, de eerste is toch bijna altijd de beste he.
Eigenlijk heb ik dat ook een beetjequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga het eens luisteren..
Ik zit niet zo meer in de black metal-sferen. Lekkerder weer, enzo. Nu ben ik niet meer trve.
Devil's Path EP met Old Man's Child erop is ook goed en Puritanical Euphoric Misanthropia eigenlijk ook wel. Eerlijk gezegt heb ik bijna alle cd's van Dimmu Borgir alhoewel ik er nu nooit meer naar luister.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zoiezo de eerste 4 albums plus de Godless Savage Garden EP van Dimmu Borgir zijn meesterlijke black metal albums.
Daarna werd het toch allemaal wat minder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Devil's Patch EP met Old Man's Child erop is ook goed en Puritanical Euphoric Misanthropia eigenlijk ook wel. Eerlijk gezegt heb ik bijna alle cd's van Dimmu Borgir alhoewel ik er nu nooit meer naar luister.
Eens PEM is overgeproduceerd bijvoorbeeld het begin van het eerste nummer begint goed maar daarna gaan ze over naar cheape computer geluidenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Oja, die split met OMC had je ook nog ja, Devils Path is idd gaaf, lang geleden dat ik die gehoord heb.
Mar PEM, vond ik tamelijk koud en te digitaal klinken, er staan wel gave nummers op hoor, maar die schijf red het gewoonweg niet meer tegen de oude Dimmu stijl.
Nee, maar het is daarna wel minder geworden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Eens PEM is overgeproduceerd bijvoorbeeld het begin van het eerste nummer begint goed maar daarna gaan ze over naar cheape computer geluidenAch het heeft ze zeker geen windeieren gelegd...
Een van de Black Metal bands die ik wel kan waarderen, spijtig.quote:Steingrim Torson, de vocalist van de Noorse black metal formatie Celestial Bloodshed, blijkt in de nacht van 30 april te zijn doodgeschoten.
Hartstikke Kvlt gastquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:13 schreef metallicattim het volgende:
Doodgeschoten? Weer een insiders-job?
quote:
De muziek is ook kut.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:24 schreef metallicattim het volgende:
Mensen die Dimmu Borgir slecht vinden vanwege alles eronheen, behalve de muziek >
quote:
Zo werkt 't dus niet meer, was 't maar waar!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee die 13 in dozijn bandjes die met een 2de hands recordertje in opoe,s keldertje met hun 2de hands gitaartje en drumstelletje van de rommelmarkt ontzettend vage rammelbakken ruismetal maken omdat dat zo tr00 is, nee die zijn geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |