Vooral nummer 2 vind ik zo mooiquote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef emokid het volgende:
Ik raad altijd een album aan mensen, als ze het niks vinden adviseer ik ze om niet verder te zoeken in Black Metal. Vaak kunnen ze dan nog wel iets als Wolves In The Throne Room horen. Maar mijn absolute maatstaf is toch wel:
[ afbeelding ]
Bergtatt - Et eeventyr i 5 capitler van Ulver.Ontzettend goede band geweest in hun black metal prime, de folkelementen zijn onwijs goed geimplementeerd in dit fijn afwisselende album. Ook aanraders uit de discografie van de band zijn Nattens madrigal en Kveldssanger. Dat zijn toch wel de grote 3. Later zijn ze compleet een andere weg ingeslagen, wat ze nu maken spreekt mij ook veel minder aan.
Dat stukje dat je iemand door het bos hoort lopen in Graablick Blev Hun Vaer is zo mooi en dan die piano op de achtergrondquote:Op maandag 9 maart 2009 18:40 schreef emokid het volgende:
Dit album heeft alles. Van ambiance tot folk, afgewisseld met traditioneel bm gekrijs, het zit er allemaal in.
Dat hoor ik heuls niet, en ik heb het album nu opstaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:43 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Dat stukje dat je iemand door het bos hoort lopen in Graablick Blev Hun Vaer is zo mooi en dan die piano op de achtergrond
Geef de hoop maar gewoon op, dan. Wat vind je tot nu toe wèl leuk in dit genre?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef msnk het volgende:
Een absolute must, nou ik vind er niks aan. Dat maakt het zoeken en testen wel makkelijkerThanks.
Die moet ik ff quotenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef emokid het volgende:
Als Bergtatt je niet kan aantrekken heb je echt niks met Black Metal.
Dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef emokid het volgende:
Als Bergtatt je niet kan aantrekken heb je echt niks met Black Metal.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:19 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
EEN DUISTERE NACHT TOEGEWENST! GRÁÁÁÁHHHH!!!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier met koken vandaag! aarghh
Herkenbaar, anders krijg je vanwege je muzieksmaak alleen al een label soort van opgeplakt door de maatschappijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:11 schreef emokid het volgende:
Ik kwam via Google een supervette Peste Noire shirt tegen. Aan voor- en achterkant een print, er zit alleen best opvallend een omgekeerde kruis op. Ik wil daar niet mee lopen.
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:11 schreef emokid het volgende:
Ik kwam via Google een supervette Peste Noire shirt tegen. Aan voor- en achterkant een print, er zit alleen best opvallend een omgekeerde kruis op. Ik wil daar niet mee lopen.
Bron: http://www.burzum.org/eng/news.shtmlquote:11.03.2009
After 16 years of imprisonment Varg Vikernes will soon be released from the prison.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |