Nee hoor. Je bent toch zo slim. Ga maar even in het hoekje zitten en daarover nadenken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt als een lul op een drumstel
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent toch zo slim. Ga maar even in het hoekje zitten en daarover nadenken.
Auw. Januari is ook zo'n maand dat je t niet moet doen. Had dan december gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja goed he? komt door mijn vakantie in januariik heb 4,5 week vakantie per jaar en ik ben 4 weken weggeweest...
Ik denk dat ik dit jaar eens dagen ga bijkopen...of vast interen op mijn tegoed voor volgend jaar ofzo
Stap naar buiten en ga in de zon staanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
Heb wel enorme behoefte aan een lekkere, warme vakantie.
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet en zo niet dan heeft het voor mij geen zin om het proberen uit te leggenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.
Ging vroeger altijd met ouders op vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Kan iedereen dan even vertellen naar welke landen ze al zijn geweest?![]()
Ben benieuwd hoeveel iedereen van de wereld heeft gezien. Ik nog haast niets.
Bijna nergens:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is geen vakantie en het is ook niet warm.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stap naar buiten en ga in de zon staan
De geschiedenis erachter Sedannetje, de geschiedenis erachterquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em allquote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
De geschiedenis erachter Sedannetje, de geschiedenis erachter
Ook nog niet zoveel, maar ben druk bezig het aantal landen te vermeerderenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja goed, je hoeft natuurlijk niet te gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em all
Bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie en het is ook niet warm.
Gewoon je ogen echt open doenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em all
Ik ook vrijwel niets:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ga ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed, je hoeft natuurlijk niet te gaan.![]()
Maar ik ga er ooit wel naartoe.
Canadaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Net als je Engelse spelfouten?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Mijn lijstje begint al wat te worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |