Nee hoor. Je bent toch zo slim. Ga maar even in het hoekje zitten en daarover nadenken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt als een lul op een drumstel
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent toch zo slim. Ga maar even in het hoekje zitten en daarover nadenken.
Auw. Januari is ook zo'n maand dat je t niet moet doen. Had dan december gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja goed he? komt door mijn vakantie in januariik heb 4,5 week vakantie per jaar en ik ben 4 weken weggeweest...
Ik denk dat ik dit jaar eens dagen ga bijkopen...of vast interen op mijn tegoed voor volgend jaar ofzo
Stap naar buiten en ga in de zon staanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
Heb wel enorme behoefte aan een lekkere, warme vakantie.
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet en zo niet dan heeft het voor mij geen zin om het proberen uit te leggenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.
Ging vroeger altijd met ouders op vakantie.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Kan iedereen dan even vertellen naar welke landen ze al zijn geweest?![]()
Ben benieuwd hoeveel iedereen van de wereld heeft gezien. Ik nog haast niets.
Bijna nergens:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is geen vakantie en het is ook niet warm.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stap naar buiten en ga in de zon staan
De geschiedenis erachter Sedannetje, de geschiedenis erachterquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een of ander dood persoon die al 1000en jaren daar ligt willen bezoeken.
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em allquote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
De geschiedenis erachter Sedannetje, de geschiedenis erachter
Ook nog niet zoveel, maar ben druk bezig het aantal landen te vermeerderenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja goed, je hoeft natuurlijk niet te gaan.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em all
Bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen vakantie en het is ook niet warm.
Gewoon je ogen echt open doenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Egypte en geschiedenis, die paar doden die er liggen, you seen one you seen em all
Ik ook vrijwel niets:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ga ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed, je hoeft natuurlijk niet te gaan.![]()
Maar ik ga er ooit wel naartoe.
Canadaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Net als je Engelse spelfouten?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Mijn lijstje begint al wat te worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik moet zeggen dat het je wel intelligent maakt als je je mond open hebtquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Net als je Engelse spelfouten?Oja sorry, ik zal voortaan een ' bij 'em erbij doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zodat als je later oud en gerimpeld bent je tegen je kleinkinderen kan zeggen, die heeft opa gezien?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je piramides willen zien?!
hoe bedoel je dat?quote:
Kijk als jij de cultuur in Egypte niet kan proeven ben je gewoon niet helemaal goed.quote:
mn dagen van vorig jaar waren ook bijna op.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Auw. Januari is ook zo'n maand dat je t niet moet doen. Had dan december gedaan.
Waar ben je geweest?
Onbewust onbekwaamquote:Op maandag 2 maart 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja sorry, ik zal voortaan een ' bij 'em erbij doen
Goed onderbouwd ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk als jij de cultuur in Egypte niet kan proeven ben je gewoon niet helemaal goed.
Nederlandquote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, afgelopen december. Bali. Heel mooiquote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
MNR jij ook in indonesie geweest? waar? mooi he daar? hoe lang ben je geweest en voor hoe lang? ik was er maar 10 dagen...veel te kort, ik ga gauw weer terug![]()
Je kan zoveel leren over jezelf als je ziet hoe anderen leven en hebben geleefd.quote:
Ja sorry mevrouw spelling nazi, voortaan zal ik alles nog even door de spelling check gooien.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Onbewust onbekwaam![]()
Dat is niet waar ik op doelde
Ik stel iets.quote:
Liefje, ik wil je helemaal niet aanvallenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouw spelling nazi voortaan zal ik alles nog even door de spelling check gooien.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zoveel leren over jezelf als je ziet hoe anderen leven en hebben geleefd.
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, afgelopen december. Bali. Heel mooiWas echt helemaal verkocht... had zelfs tranen in mijn ogen staan in het vliegtuig toen we terug naar huis gingen. Ik wilde echt niet weg, voelde me best verbonden met de plaats daar. Ben er maar twee weekjes geweest.
Was in Sanur geweest (echt een hele fijne spot). Als je ooit nog een keer gaat, PM me dan, ik heb een tel. nr. van een leuke taxi-chauffeur.
Ik zit ook te denken om gewoon nog een keer te gaan, maar weet of deze keer nu wel zo gaat bevallen als de vorige.
= edit =
En leuk is bedoeld als 'prettig persoon'.
Your point being?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Liefje, ik wil je helemaal niet aanvallen
Maarre... ik wilde alleen maar even aantonen dat je niet altijd over gelijk in hebt.
Mag dat? Offe... heb je liever niet dat ik dat zeg?
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef victoriamcjones het volgende:
Hoe geiler ze is hoe strakker ze zal zijn en hoe meer plezier. Ze moet ook stoppen met vibrators en vingeren. Dat doet de geilheid afnemen en rekt haar alleen maar uit.
Wat niet rekt dat scheurt wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef victoriamcjones het volgende:
Even serieus. Ik ben klein van formaat en postuur. Vaak krijg ik de opmerking dat ik te strak ben voor jongens. Ze proberen het wel maar het doet teveel pijn om echt door te drukken. Soms heb je wel eens een jongen die doordrukt en dan schreeuw ik het uit van de pijn maar vaak gaat het na een seconden of 20 ook weer beter omdat je relaxed. Dat is dus mijn verhaal.
Of dikke vrouwen te los zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat geilheid er alles mee te maken heeft. Zorg dus dat ze enorm geil wordt voordat je haar neemt. Hoe geiler ze is hoe strakker ze zal zijn en hoe meer plezier. Ze moet ook stoppen met vibrators en vingeren. Dat doet de geilheid afnemen en rekt haar alleen maar uit. Ook fisting moet je dus maar even laten.
Veel plezier!
Ow wacht...verkeerde topic: Hebben dikkere mensen een grotere vagina?
Je begrijpt niet wat ik bedoel?quote:
Wow, das diep.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel?
Mensen zijn altijd al mensen geweest. Altijd op zoek geweest naar het antwoord op de vraag: "Waarom ben ik hier op aarde?".
Als je ziet hoe andere mensen het antwoord op deze vraag hebben proberen te achterhalen, zal je hem makkelijker voor jezelf kunnen beantwoorden.
Dat ik je nog steeds aardig vindt. Maar als jij dat niet ziet, hoef ik daar ook niet in te investeren.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Your point being?
Joey:
[ afbeelding ]
Ondanks dat dit een grapje is, vraag ik me serieus af of je wel een relatie zou willen. Volgens mij ben je zo verbitterd..quote:
Ten eerst, lees maar even wat ik gisteravond om +- 2uur 's nachts heb getypt.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ik je nog steeds aardig vindt. Maar als jij dat niet ziet, hoef ik daar ook niet in te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |