quote:
ik weet niet wat er mis is met Sony maar zodra ik het weet, dan email ik het naar ze want voor de meeste problemen van de PSP moet je volgens mij wel bij hun wezenquote:Wat is er verder trouwens mis met sonyIk zit al 3 weken te wachten tot de webwinkel waar ik besteld heb locoroco2 weer krijgt. En in de winkels kom ik het gekke dingetje ook nooit tegen. Ik wil nu wel een keer spelen.
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn weer 3 potentiele toppers aangekondigd ... er komen er meer aan
echt hoor ... zo triest!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnDus dan is 3 zeggen een positieve gedachte!
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dusquote:
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...] Verder is de PSP nog gewoon op sterven na dood, zelfs met Assassin's Creed. Vind het sowieso vreemd dat er naar die game uitgekeken wordt terwijl de algemene mening toch was dat die game saai was
[...]
WAs dacht ik alleen in zoetermeer. Opruiming van de meuk software. Heb zo ook wat ds/ps3 spellen voor belachelijke prijzen gehaaltquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dus
ja dat bedoel ikquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |