abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 13:28:10 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_66614525

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! spamt!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:29:47 #2
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66614582
Hoeveel kost zo'n blik?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_66614584
tvp
pi_66614980
Het gaat om de kwaliteit Urs, niet om de kwantiteit!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 2 maart 2009 @ 13:44:59 #5
63192 ursel
pi_66615057
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
Het gaat om de kwaliteit Urs, niet om de kwantiteit!
Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??
pi_66615543
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef ursel het volgende:
Wil je nou zeggen dat je aan de kwaliteit van mijn post twijfelt??
Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.
pi_66615770
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturen Streetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
pi_66615805
kameyameyama
  maandag 2 maart 2009 @ 14:11:27 #9
63192 ursel
pi_66616104
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef FJD het volgende:

[..]

Meer dat de kwantiteit van kwalitatief hoogstaande posts weliswaar was teruggelopen toen jij op vakantie was maar dat de kwaliteit van de kwalitatief hoogstaande posts over de hele linie gezien niet is teruggelopen en dat is natuurlijk best een kwaliteit van BoF!.
Dan stel je mij zeer teleur Fer. Je had beloofd dat je mijn honneurs waar zou nemen tijdens mijn vakantie, zodat dit topic ongemoeid verder kon gaan. Maar blijkbaar heeft dit geresulteerd in een afnemende kwantiteit, waaruit blijkt dat je onvoldoende inzet hebt getoond..
  maandag 2 maart 2009 @ 14:16:27 #10
63192 ursel
pi_66616285
Oe..
Ik moet weer aan de slag..

Ursul de Geer terug op tv
pi_66616473
Maar m'n waarde vrind, met jouw ongeevenaarde kennis van zaken moet jij toch ook beseffen dat het voor een enkele persoon onmogelijk is om in een betrekkelijke korte periode de kwantiteit te verdubbelen en de kwaliteit op een vergelijkbaar niveau te houden. Posts van een dergelijk hoog niveau vergen uren, ja soms dagen aan voorbereiding. Jij van alle mensen moet toch begrijpen dat een dermate stijging van de kwantiteit slechts plaats kan vinden als er aan kwaliteit wordt ingeboet, iets wat we natuurlijk nimmer mogen accepteren. Om die redenen denk ik dat het belangrijker is om de kwaliteit te waarborgen en gedurende een korte periode een mindere kwantiteit te tolereren.
pi_66616645
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef ursel het volgende:
Oe..
Ik moet weer aan de slag..

Ursul de Geer terug op tv
Ik wilde 't nét posten.
pi_66616684
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Frank! Check t pricewatch topic. Alst goed is gaan ze Streetfighter gewoon versturen Streetfighter IV + 2 Tshirts voor wel 26,- hele euros
SFIV Das echt m'n game!

Ik daag julie uit!!
pi_66616744
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef Mrakz0r het volgende:
SFIV Das echt m'n game!

Ik daag julie uit!!
11 april! Doen wel een tournament. Kan ik na ronde 1 meteen weer bier gaan drinken
  maandag 2 maart 2009 @ 14:33:44 #15
63192 ursel
pi_66616913
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef FJD het volgende:
Maar m'n waarde vrind, met jouw ongeevenaarde kennis van zaken moet jij toch ook beseffen dat het voor een enkele persoon onmogelijk is om in een betrekkelijke korte periode de kwantiteit te verdubbelen en de kwaliteit op een vergelijkbaar niveau te houden. Posts van een dergelijk hoog niveau vergen uren, ja soms dagen aan voorbereiding. Jij van alle mensen moet toch begrijpen dat een dermate stijging van de kwantiteit slechts plaats kan vinden als er aan kwaliteit wordt ingeboet, iets wat we natuurlijk nimmer mogen accepteren. Om die redenen denk ik dat het belangrijker is om de kwaliteit te waarborgen en gedurende een korte periode een mindere kwantiteit te tolereren.
Maar beste vrund, vanwaar dat dit geklaagzang pas achteraf komt, nadat beloftes niet nagekomen zijn. In je betoog geef je aan dat het duidelijk was dat beloftes niet nagekomen konden worden. Waarom hoor ik dat pas achteraf en durf je me dit niet duidelijk van te voren te melden.

Dergelijke zaken dienen met vertrouwen overgedragen te worden en dit vertrouwen is helaas hierdoor behoorlijk geschaad.
Had ik vooraf geweten van je onkunde, dan had ik een andere expert in kunnen schakelen die wel een uitdaging hierin zag en welke wel aan de beloften kon voldoen.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:36:35 #16
63192 ursel
pi_66617009
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Ik wilde 't nét posten.
Nou, dan ben je mooi nét te laat..
  maandag 2 maart 2009 @ 14:37:21 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66617041
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Ik speel het wel een keer bij jou
pi_66617427
Wis en waarachtig, ik was tijdens onze conversatie continue in de veronderstelling dat een man van jouw statuur begreep dat de nadruk gelegd diende te worden op de kwaliteit van de postings. Daarnaast meende ik dat we overeen waren gekomen dat de kwantiteit daarin een ondergeschikt belang diende, we wilden ons immers niet verlagen tot het niveau van lieden van bedenkelijk alooi. Dat een dergelijke miscommunicatie tot een escalatie heeft geleid betreur ik natuurlijk ten zeerste. Terwijl jij je te buiten ging aan een frivole aangelegenheid als het van gezonde voeding voorzien van beesten heb ik naar eer en geweten gehandeld om de kwaliteit van ons topic te bewaken. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat de overlevering mijn gelijk zal bewijzen en ik alsnog de eer toebedeeld krijg die jij me niet toe wenst te kennen.
pi_66617468
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:36 schreef ursel het volgende:
Nou, dan ben je mooi nét te laat..
  maandag 2 maart 2009 @ 15:19:20 #20
63192 ursel
pi_66618606
Beste BoFFers, ik zit met een probleem.
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Nu wil de desbetreffende persoon wel dat ik hem eer naar het werk geef.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
pi_66618724
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Iemand heeft mij beloofd wat te doen tijdens mijn vakantie, maar heeft deze beloften niet volledig in mijn ogen na kunnen komen.
Hoe kan ik met mijn geweten deze persoon toch de eer geven, zodat deze zich voldaan voelt, terwijl het niet gemeent is vanaf mijn zijde?
Gewoon, in die Hölle!
pi_66618817
Ik zou de eerst volgende keer dat je hem tegenkomt, bv. op een meet, gewoon veel bier meenemen. Dat kun je dan samen opdrinken waarna alles weer vergeten en vergeven is

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 02-03-2009 15:31:49 ]
  maandag 2 maart 2009 @ 15:34:31 #23
63192 ursel
pi_66619240
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef FJD het volgende:
Ik zou de eerst volgende keer dat je hem tegenkomt, bv. op een meet, gewoon veel bier meenemen. Dat kun je dan samen opdrinken waarna alles weer vergeten en vergeven is
Mja, dat vind ik nou net te ver gaan eigenlijk. Dan klinkt het idee van MrAkzor eigenlijk wel wat beter in den oren..
  maandag 2 maart 2009 @ 15:44:10 #24
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_66619593
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef ursel het volgende:
Baffen op z'n BoF!'s
  maandag 2 maart 2009 @ 15:47:32 #25
63192 ursel
pi_66619710
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Baffen op z'n BoF!'s
Dat valt toch niet te faken??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: