Is inderdaad ook nog een optie, nieteens aan gedacht..zal het morgenvroeg er eens over hebben met m'n vriendin, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef mefke79 het volgende:
T_A_P![]()
Ilusion, wat ook een optie is om voor de echo nog even een zwangerschapstest te doen. Als die negatief is, dan valt de echouitslag je ook niet zo rauw op het dak. Ik heb na mijn miskraam met 5 weken geen controle echo laten maken. Ik was van plan de cyclus erna even af te wachten en als die niet normaal zou zijn geweest, had ik aan de bel getrokken. Maar ik had die cyclus erna nergens last van, ook geen pijn ofzo, dus ben niet meer geweest.
Je was nog niet superlang zwanger toch? Dus dan is je hcg ook nog niet torenhoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Susie het volgende:
Ik vroeg me af of dat wel zin had Mefke. Aangezien je toch die hormonen natuurlijk al in je hebt? Wat voor tijd zou daar tussen moeten zitten? Iemand een idee?
Ik had op een zaterdag positief getest, de woensdag erna een miskraam en de zondag erna een negatieve test. Bij mij was er dus nog niet zoveel HCG aangemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef Aventura het volgende:
Een test heeft geen zin, er zal nog wel hcg in je lichaam zitten. Dat is er niet zomaar uit. Wachten is echt het enige wat je kunt doen. ik vind 't zo jammer voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |