Dus we gaan weer fijn verder met oefenen
  Dus we gaan weer fijn verder met oefenen   

Had het idee dat ik al grotere borsten had en dat mag hier wel..hihi). En nog even de toevoeging dat ik me verder wel ok voel. Zat toch al in een rollercoaster, dus dit kon er ook nog wel even bij.
 Had het idee dat ik al grotere borsten had en dat mag hier wel..hihi). En nog even de toevoeging dat ik me verder wel ok voel. Zat toch al in een rollercoaster, dus dit kon er ook nog wel even bij. 

Je was nog niet superlang zwanger toch? Dus dan is je hcg ook nog niet torenhoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef Susie het volgende:
Ik vroeg me af of dat wel zin had Mefke. Aangezien je toch die hormonen natuurlijk al in je hebt? Wat voor tijd zou daar tussen moeten zitten? Iemand een idee?

Ik had op een zaterdag positief getest, de woensdag erna een miskraam en de zondag erna een negatieve test. Bij mij was er dus nog niet zoveel HCG aangemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef Aventura het volgende:
Een test heeft geen zin, er zal nog wel hcg in je lichaam zitten. Dat is er niet zomaar uit. Wachten is echt het enige wat je kunt doen. ik vind 't zo jammer voor je!
 voor jou Susie.
  voor jou Susie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |