Dan zou je inderdaad iets meer dan 6 weken zwanger zijn nu. Wat ongeveer 28 dagen na bevruchting is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:18 schreef sany24 het volgende:
Hallo
Heel erg bedankt voor de reacties mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 september dus ik heb geen idee me huisarts zei dat ik 24 juni dan zou uitgereknt zijn.
Ik hoop vandaag ook wat meer te horen moet er telkens alleen heen dus ik vang niet echt alles op denk ik ben te gespannen bang dat het weer fout zal gaan.
Kus Sany
Ik weet hoe je jezelf voelt meis, heb zelf inmiddels 4 miskramen achter de rug. Ik kan echter niets zeggen om je gerust te stellen. Het is altijd afwachten met dit soort dingen. Misschien heb je een verlate eisprong gehad en ben je daardoor wat minder lang zwanger dan je dacht, dan kan de HCG-waarde van 555 weer prima zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:47 schreef sany24 het volgende:
Ja ik moet om 12.15 weer naar de gyn toe en daarvoor moet ik weer bloed laten prikken maar ik ben zo onzeker maar lief van jullie dat jullie reageren ben bang dat het weer mis zal gaan en dat willen we helemaal niet kinderwens is zo groot
Een dalend HCG is niet goed inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef sany24 het volgende:
Hoi
Was vanmiddag gebeld door de gyneacoloog ik had nu een waarde van 500 en moet zaterdag weer naar het ziekenhuis in plaats van morgen om weer bloed te prikken en dat is om 10 uur en dan moet ik om 12.00 uur weer naar de gyneacoloog maar plus punt is dat me Moeder met me mee gaat ben ik wel blij mee maar vvor de rest zie ik het heel somber in!!!!
Nou meiden kom net van me werk maar ga lekker slapen nu morgen weer werken en jullie horen weer van me
Sany
Hier kan ik niets meer aan toevoegenquote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef flugeltje het volgende:
Sany
Fijn dat ze er nog op tijd bij waren, maar ik kan mezelf voorstellen dat het toch nog een hele dobber gaat worden. Je bent toch je kindje verloren, neem je tijd om daar ook over te rouwen als je de behoefte daaraan hebt. Wel goed dat de onzekerheid nu achter de rug is. Sterkte gewenst voor de komende tijd en veel plezier met het voorbereiden van je huwelijk!
Er zijn meer leuke onderwerpen hier waar je mee kunt praten dus blijf vooral hangen
Dat klopt inderdaad, maar die situatie is niet echt met deze te vergelijken, toen ging het al mis voor mijn NOD. Mijn VK weet dat overigens ook gewoon. En nog een keer bellen heeft echt gewoon geen zin. Ik zat bijna jankend aan de telefoon en volgens degene die erbij zat had ik bijna gesmeekt om een echo, maar de VK wilde er gewoon niet aan. Op zn vroegst met 7 weken, zei ze. Dus dan bel ik maandag wel even terug, ook al is het dan gestopt....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:43 schreef Orea het volgende:
Zou wellicht toch nog een keer bellen met je vlos (en dan maar niet overdag maar bijv. in de avond) en aangeven dat je het écht niet vertrouwd en toch wel graag een echo wilt om je gerust te stellen. Even een stomme vraag, maar je had eerder een positieve test toch en dat is toch niet goed afgelopen? Weet je verloskundige dit? Misschien was jij het niet en zit ik te blaten![]()
Ik duim ook voor jequote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Mardis het volgende:
Lief dat jullie aan me denken
Het bloeden is helaas nog steeds niet gestopt. Bij het afvegen heb ik vaak nog steeds wat bruin of roze bloed op het wc papier zitten. Afgelopen zaterdag ook weer een paar druppels rood.
Vanmorgen dus maar weer de VK gebeld, en die heeft meteen een afspraak voor een echo gemaakt. Ik kan vanmiddag om kwart voor vier al terecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |