Paar jaar geleden nog 3.50quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:47 schreef -Dries- het volgende:
Geslaagd! Bij de New York pizza. Wel 6,75 per pot
Dat heb ik tegenwoordig met M&M pinda. Vroegah kon ik zo'n zak tijdens een film helemaal opeten, maar nu heb ik gewoon genoeg over voor een tweede film!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vroegah at ik inderdaad zo'n bak in 1 avondje leeg, literbakken ook nog wel. Maar nu red ik dat echt niet meer .
Ik ben oud
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Cherryblossom het volgende:
ik vind het zo nutteloos als mensen B&J's vanille ijs kopen... niets speciaals, alleen veel geld kwijt
Jep, prima te doen! Bij de AH heb ik ook de Ben & Jerrie's Wich gevonden. 2 chocolatechipcookies met vanilleijs met chocostukjes ertussenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef Dingest het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe smaak gescoord in de Super de Boer (sowieso: ze hadden weer B&J ijs)
![]()
'Fairly Nuts', met 'Caramel ice cream with praline almond clusters & caramel swirls' (caramel-ijs met praline-amandel-brokken en caramel-slierten). Ik heb het nog in de vriezer liggen want ik ging gezonder aan doen - in ieder geval iets voor in de zomer alvast- maar zijn er al mensen die hem geprobeerd hebben?
Jep vorige week in 1 keer samen met mijn vriendin opgemaakt... Normaal doen we een pot toch echt in 2x....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef Dingest het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe smaak gescoord in de Super de Boer (sowieso: ze hadden weer B&J ijs)
![]()
'Fairly Nuts', met 'Caramel ice cream with praline almond clusters & caramel swirls' (caramel-ijs met praline-amandel-brokken en caramel-slierten). Ik heb het nog in de vriezer liggen want ik ging gezonder aan doen - in ieder geval iets voor in de zomer alvast- maar zijn er al mensen die hem geprobeerd hebben?
Bij de Appie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke AH is dat dan, Kuukske?
Naar mijn weten wordt de Wich niet in Nederland verkocht.
[ afbeelding ]
Scharnerweg Maastricht heeft 'mquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
De AH op het Valkeniersplein in Breda.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi wiches in de vriezer lalalalaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag van die 'wich dingen gehaald.
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |