AH heeft die gewoon niet :s super raar. Phish foon is nog wel te halen bij de Jumbo en videotheken trouwens.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef Bellah het volgende:Ik mis 'm ook. Jammer dat AH Phish Food niet in 't assortiment heeft, of is dat inmiddels ook al uit productie genomen vanwege te weinig belangstelling?
Afgelopen vrijdag deze geprobeerd en idd.... heerlijk! Cookie Dough zou nog lekkerder zijn als het net als de macadamia gedeeltelijk choco- en vanilleijs had i.p.v. alleen vanille ijs. Dan is het het allerlekkerste ijsquote:Op donderdag 5 november 2009 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geloof me maar, er zijn vele smaken die lekkerder zijn dan Chunky Monkey.
Van de Ben & Jerry's smaken die momenteel overal goed te verkrijgen zijn, kan ik aanraden:
Chocolate Macadamia (ik weet niet of je weleens macadamia noten hebt geproefd, maar ik kan je gegaranderen dat het goddelijk is in combinatie met ijs.)
quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
AH heeft die gewoon niet :s super raar. Phish foon is nog wel te halen bij de Jumbo en videotheken trouwens.
Zeg, kan iemand niet even mailen waar Half Baked is?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef Dingest het volgende:
En ik zie ook nog redelijk wat mensen naar Half Baked vragen (ook in het KLB-topic), wat in Nederland niet meer verkrijgbaar is maar (volgens de sites) in België en Duitsland nog wel
Mooi, dan emigreer ik even naar Zweden zodat ik Half Baked kan halen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
half baked is ook in Zweden nog te verkrijgen, toevallig gister een pot gekocht. Dat blijft wel m'n favoriet, al het goede gecombineerd!
In Amerika zijn nog veel meer smaken te verkrijgen, maar ik wou het even tot de meer bereikbare, aangrenzende landen beperkenquote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
half baked is ook in Zweden nog te verkrijgen, toevallig gister een pot gekocht. Dat blijft wel m'n favoriet, al het goede gecombineerd!
Als er vanavond wordt ingebroken en alleen je ijs is weg.. dan is dat puur toevalquote:Op maandag 9 november 2009 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vorige week in de aanbieding bij de AH, alle smaken maar in de vriezer gekieperd
Teveel chocolade in ijs.quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef chocolonely het volgende:
-Half Baked (bleek een verkeerd ingrediënt in te zitten wat allergische reacties veroorzaakte)
-Chocolate Therapy (er zat te veel chocolade in het ijs, er was nog maar 20% ijs, wat te weinig is)
En dat waren mijn lievelingsik ben ontroostbaar.
Zo'n soort zoek ik!! Is waarschijnlijk mijn (en velen anderen) lievelingssmaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Half Baked had the best of both worlds.
Cookie Dough en Fudge Brownie met elkaar gecombineerd in smeuig chocolade ijs.
Koekdeeg (zonder dat suffe vanille ijs) + Brownie stukjes.
De mijne ook!quote:Op maandag 9 november 2009 22:24 schreef chocolonely het volgende:
-Half Baked (bleek een verkeerd ingrediënt in te zitten wat allergische reacties veroorzaakte)
-Chocolate Therapy (er zat te veel chocolade in het ijs, er was nog maar 20% ijs, wat te weinig is)
En dat waren mijn lievelingsik ben ontroostbaar.
kaneel ijs !!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:23 schreef DrukVout het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 1 keer gevonden was echt fantastisch lekker. Helaas nooit meer gevonden....
Oh my godquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef -Dries- het volgende:
Oke. Even serieus. Iemand. Geef MIJ dit NU.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |