Ik sta bekend als een optimist, maar ik durf er zelfs geen 'ja' meer op te antwoorden.quote:Op zondag 5 april 2009 11:26 schreef Sandyman het volgende:
Heerlijk, frustratie. Maar we worden alsnog gewoon 4e, toch?...
Wat is daar mis mee? We hoeven toch niet allemaal alleen maar op resultaten te geilen?quote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
We maken nog kans op de beker en staan bij de top 4, en dan gaan mensen zeuren dat ze liever vorig seizoen hadden. Kom op zeg.
Nou geilen. Uiteindelijk gaat het daar toch wel om. En vorig jaar was er ook veel kritiek op het spel. Ik vind het een beetje geneuzel. Het is een geweldig seizoen, boven verwachting. Alle ploegen spelen matig dus daar zijn we geen uitzondering in. Natuurlijk zou je liever hebben dat het altijd aantrekkelijk en spannend en enerverend is maar het is toch nu toch best een aardig seizoen, de twee overwinningen op Ajax, de twee bijzondere ontmoetingen emt Groningen en de halve finale beker. Alleen Europees was het vrij kut.quote:Op zondag 5 april 2009 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? We hoeven toch niet allemaal alleen maar op resultaten te geilen?
Het is geheel geen gemakkelijk programma als je Heerenveen kent. We verliezen de meeste punten altijd tegen dit soort clubs.quote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Vreemd hoor, op het moment dat Heerenveen de strijd om de tweede plaats zou kunnen aangaan en een makkelijk programma heeft, geven ze niet thuis.
Met alle respect, maar als je zo in vorm bent in de tweede seizoenshelft waarin je van zowel Ajax als PSV uit wint zou je zes punten moeten eisen uit de laatste twee uitduels. Zeggen dat iets altijd gebeurt is wel erg makkelijk, als Heerenveen de volgende stap wilt zetten zal het moeten afrekenen met het vele puntverlies tegen de kleintjes.quote:Op zondag 5 april 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geheel geen gemakkelijk programma als je Heerenveen kent. We verliezen de meeste punten altijd tegen dit soort clubs.
Dat laatste lijkt me evident. Ik zeg alleen maar dat ik het niet verrassend vind, helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 16:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je zo in vorm bent in de tweede seizoenshelft waarin je van zowel Ajax als PSV uit wint zou je zes punten moeten eisen uit de laatste twee uitduels. Zeggen dat iets altijd gebeurt is wel erg makkelijk, als Heerenveen de volgende stap wilt zetten zal het moeten afrekenen met het vele puntverlies tegen de kleintjes.
Een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind mooi voetbal belangrijker dan resultaat, zie voetbal als vermaak. Ik gebruik altijd de uitstekende metafoor dat ik ook nooit fan zou worden van een sport waarin het gaat om wie zo goed mogelijk kan voorspellen of een munt op kop of munt gaat vallenquote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou geilen. Uiteindelijk gaat het daar toch wel om. En vorig jaar was er ook veel kritiek op het spel. Ik vind het een beetje geneuzel. Het is een geweldig seizoen, boven verwachting. Alle ploegen spelen matig dus daar zijn we geen uitzondering in. Natuurlijk zou je liever hebben dat het altijd aantrekkelijk en spannend en enerverend is maar het is toch nu toch best een aardig seizoen, de twee overwinningen op Ajax, de twee bijzondere ontmoetingen emt Groningen en de halve finale beker. Alleen Europees was het vrij kut.
Topperquote:Op zondag 5 april 2009 17:17 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik ben dus ook een groot voorstander van het reduceren van het aantal clubs in de eredivisie door het samengaan met belgie. Dan sluiten we alle Heraclesjes, Graafschapjes, Roda JC'tjes en Vitessetjes uit en dan worden we kampioen.
1-0 wedstrijden zijn de mooiste wedstrijden... Spanning tot het eind...quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar het is geen zeiken om het zeiken ofzo, vorig jaar zei ik juist dat ik dat veel liever had dan met alleen maar 1-0-wedstrijden kampioen worden.
Kloptquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
Heerenveen werkt uiteindelijk wel weer goed mee bij de combi´s. We kunnen gewoon bij het stadion omwisselen in Vdam en Utrecht, hoef ik geen gekke tochten te ondernemen
Tja, wat is dan het nut van een combi als je de grootste hooligan vrij laat reizen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
Heerenveen werkt uiteindelijk wel weer goed mee bij de combi´s. We kunnen gewoon bij het stadion omwisselen in Vdam en Utrecht, hoef ik geen gekke tochten te ondernemen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, wat is dan het nut van een combi als je de grootste hooligan vrij laat reizen?
Ik lees nergens dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:36 schreef RayMania het volgende:
Gaat Pranjic spelen?
Volgens mij wel een twijfelgeval en ook volgens vi nog een twijfelgeval. Maar Pranjic zijn herstellend vermogen kennende zit dat wel snor. Die breekt vandaag nog zijn been maar dan kan die alsnog met anderhalve dag rust gewoon zondag spelen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat dat niet het geval zal zijn.
We schijnen 5 spelers op Platje te zetten
Dan moet Heerenveen de bal wel krijgen, want bij Volendam is het motto: Alle ballen op Platjequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat dat niet het geval zal zijn.
We schijnen 5 spelers op Platje te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |