Zoveel cadeautjes voor een eerste verjaardag
Pepijn kreeg van ons een wheelybug.
Nu moet ik wel zeggen dat hij af en toe wat kleins krijgt (1x per 1/2 maanden) omdat hij er aan toe is. Bijvoorbeeld gisteren een grote doos stoepkrijt omdat het mooi weer geworden was. Paar maanden terug een nieuwe stapeltoren omdat zijn oude te makkelijk geworden was en hij heel zielig was vanwege doorkomende kiezen. Boekjes komen hier vaak gewoon zomaar....
Ik heb zowieso een voorraadje met cadeautjes voor allerhande gelegenheden, met vooral veel boekjes.
Die glijbaan is leuk!! maar niet zo hoog zo te zien. Vraag me af hoe lang zoiets leuk blijft dan.
Naja voor bij ons zowieso geen optie, we hebben al te weinig ruimte voor iets van een garage of keukentje ofzo, laat staan voor een glijbaan.
En bij opa in huis past wel een grote, dus dan vragen we die wel

Zo dan Devin!!! Ff flink bij eten
Zo grappig om te zien dat dat echt fases zijn, Pepijn had een paar maanden terug dat hij veel sliep, veel at, ineens fatsoenlijk in maat 74 broeken paste, en dus duidelijk aan het groeien was. Maar cognitief weinig bijleerde.
Nu is het eten drama, het slapen een stuk minder, maar komen er dagelijks nieuwe woordjes bij.
Vanochtend op de creche kwam er een ander kindje aan mijn broek hangen. Pepijn roept ineens heel hard "NEE MIJN MAMA"

Zowieso is MIJN erg favoriet op dit moment