mss aantal hun porto aan het legen voor herindeling morgen?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:19 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ah ja dat krijgen ze nu pas net te horen
Herweging na elke eerste handelsdag van maart.quote:
Ok, bedankt!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
'long' gaan op iets (in dit geval Dow = Dow Jones Index) betekent dat je erop speculeert dat iets gaat stijgen
bij 'short' gaan speculeer je erop dat iets gaat dalen
Wordt vaak erg laat gedaan ja, wat ik elke keer weer wonderlijk vind, want als je weet wat komen gaat, anticipeer je daar toch op = free money?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
mss aantal hun porto aan het legen voor herindeling morgen?
Ok, en dan gaat Fortis naar de AMX? Het Fortis dat op de beurs staat, is dat het genationaliseerde Fortis, of het gedeelte dat de Nederlandse staat niet heeft overgenomen?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Herweging na elke eerste handelsdag van maart.
Fortis gaat eruit, net als USG... Boskalis en KLM erin.
ICM aantal stoplossen... kan het hard gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 17:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wordt vaak erg laat gedaan ja, wat ik elke keer weer wonderlijk vind, want als je weet wat komen gaat, anticipeer je daar toch op = free money?maar ja
Hmmm Fortis wordt in geen enkele Amsterdamse index meer opgenomen volgens mij omdat ze het niet 'Nederlands' genoeg meer vindenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok, en dan gaat Fortis naar de AMX? Het Fortis dat op de beurs staat, is dat het genationaliseerde Fortis, of het gedeelte dat de Nederlandse staat niet heeft overgenomen?
meer hoop dan iets anders denk ik...quote:Op maandag 2 maart 2009 17:33 schreef venomsnake het volgende:
Roelof-Jan van den Akker met zijn fases, man wat kan die vent slap lullen zeg.
Voor de lange termijn is het sowieso een mooi instapmoment (hoop ikquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef Schuifpui het volgende:
Holy shit dat is hard gegaan.Ik zie die 200 er ook nog wel aangaan, aan de andere kant zou het ook zomaar een mooi instap momentje kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |