De vrouwenstem in de dagboekkamer was me voor vanavond, met een gedicht. Een onvervalste haiku. Heel intens en tegelijkertijd zo alledaags, dit gedicht.
Piepschuim smelt
Niet
In regen of
Zon
Denk daar maar eens over na!
Dan nog iets. De cliffhanger joeg mij vrees aan. Mis ik iets? Wat is er mis met een maten aaier. Stelt een Stugge Fries die best wel moeite heeft met een stukje Hollandse sensibiliteit, zeg maar hand op huid, wang op bosrt, zich eens best wel kwetsbaar op en wil hij door zijn maten te aaien een klein stukje beleving van zijn kant naar de anderen toe laten zien en dan is het weer niet goed.
Hoe dat gaat aflopen?
Tot morgen, Nico Dijkshoorn
Bedankt weer !
Hobie
1974 dubbelgoed
Je hebt voor vermaak gezorgd door middel van je columns, maar niet meer dan dat.
Ik feliciteer je ermee dat je bent gevraagd een column over t.v. te schrijven voor een of ander onbekend blad.
Je sloeg nogal eens de plank mis met je pseudo-kennis van het een en ander. Desalniettemin, ik mag hopen dat ook jij zult inzien dat BB niet meer was dan een niet bijster interessant televisieprogramma.
Eelco
[Dit bericht is gewijzigd door Eelco (Datum 30 December 1999).]

Natuurlijk wil hij wel winnen dat wil iedereen, ik vind die man een vervelende man hij heeft altijd rot opmerkingen om iemand volledig in de zeik te zetten.
En dat Bart geen Kerst willen vieren dat is zijn eigen keuze en hoeft hierover geen verantwoording af te leggen tegen over een of andere ...... Vul hier maar wat in.
We wonen toch in een democratisch land met vrije meningsuiting ??
Maar deze, Nico, was tijdloos!
bogus.
de regen helpt niet -
deze sneeuwman smelt slechts in
het vuur van het spel
Dit was er wel een........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |