Voor een keerquote:
Broodkruimelsquote:Op maandag 2 maart 2009 01:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Voor een keer![]()
Ik verdwaal altijd als ik ga wandelen
Leuke ondertitel heb je trouwens, ook erg ontopicquote:
Ok, ik ben ook goed in hintsquote:Op maandag 2 maart 2009 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuke ondertitel heb je trouwens, ook erg ontopic![]()
En verder ben ik niet zo van het namen noemen bij onbekenden op Fok!
Ripley heeft een lijstje, moet je even PM-en.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook goed in hints
Is er trouwens al een keer een singles-boehoe-wie-neukte-wie-topic aangemaakt... Het is nog slechter dan een soap hierAls mensen nou eens een keer bij elkaar bleven hangen, kon singles ook opgeheven worden
Singles opgeheven?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is er trouwens al een keer een singles-boehoe-wie-neukte-wie-topic aangemaakt... Het is nog slechter dan een soap hierAls mensen nou eens een keer bij elkaar bleven hangen, kon singles ook opgeheven worden
Rip houdt lijstjes bijquote:Op maandag 2 maart 2009 01:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De laatste tijd is het nogal veel oftopic geouwehoer.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rip houdt lijstjes bij![]()
En ik denk dat de kracht van Singles een beetje is, dat je hier vrijblijvend met elkaar in contact kan komen en daar leuke ervaringen mee op kan doen...
En nu praat ik breder dan alleen mezelf
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 1 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 264 tijnbrein
Stomme Eend geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Dat komt dat ik er nooit benquote:Op maandag 2 maart 2009 01:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De laatste tijd is het nogal veel oftopic geouwehoer.
Ik geloof dat ik niet zo geïnteresseerd ben in dat lijstje. Tenslotte sta ik er zelf niet opquote:Op maandag 2 maart 2009 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Rip houdt lijstjes bij![]()
En ik denk dat de kracht van Singles een beetje is, dat je hier vrijblijvend met elkaar in contact kan komen en daar leuke ervaringen mee op kan doen...
En nu praat ik breder dan alleen mezelf
of 3quote:Op maandag 2 maart 2009 01:57 schreef Kuwaro het volgende:
Even offtopic
[..]
![]()
Singles topic praten we ook over verschillende dingen/ervaringen en af en toe krijgen we een relletje of 2
Meestal gaat het nergens over. Slap geouwehoer om niks.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat komt dat ik er nooit ben![]()
Meestal praten ze wel ontopic als ik er ben
Je staat er waarschijnlijk niet op, omdat je geen reguliere poster hier bent en Rip geen saillante details van je weet, zou ik zo houdenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet zo geïnteresseerd ben in dat lijstje. Tenslotte sta ik er zelf niet op![]()
Vrijblijvend in contact kan komen...dat klinkt wel helemaal passend in jouw weggetje straatje
Ik had je wel als een breed type ingeschat, maar breder is dus mogelijk?
Klopt, Stellingen opzetten was een leuk idee maar soms krijg je idee dat mensen gewoon negeren maar goed,quote:Op maandag 2 maart 2009 02:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal gaat het nergens over. Slap geouwehoer om niks.
Tijd terug kwam er nog wel eens een stelling voorbij maar dat is ook over.
Er zijn ook een aantal kutusers die dit topic stelselmatig omlaag halen met hun youtube filmpjes steeds...quote:Op maandag 2 maart 2009 02:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Klopt, Stellingen opzetten was een leuk idee maar soms krijg je idee dat mensen gewoon negeren maar goed,
Het gaat wel vaak offtopic maar ook soms weer niet.
Het heeft z'n ups en downs hiero
Verleidelijk he om toch te kijken wat er staat.quote:Op maandag 2 maart 2009 02:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal kutusers die dit topic stelselmatig omlaag halen met hun youtube filmpjes steeds... [ afbeelding ]
tja daar behoor ik ook onderquote:Op maandag 2 maart 2009 02:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal kutusers die dit topic stelselmatig omlaag halen met hun youtube filmpjes steeds... [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |