Bleekmiddel? Terpentine ? Anders zoutzuurquote:Op zondag 1 maart 2009 22:59 schreef Stali het volgende:
Hoi.
Gisteren kreeg ik bij de drogist een sachet met een doekje erin die me deden denken aan de doekjes die mijn oma vroeger altijd bij zich had om kleverige kinderhandjes schoon te vegen. Zonder te lezen wat er op het zakje stond heb ik daar gisteravond laat mijn handen mee opgefrist. Ik stond vanmorgen op met twee oranje handen....Het bleek een zelfbruinend doekje te zijn..
Ik loop nu dus zwaar voor schut met twee winterwitte armen met daaronder compleet oranjebruine handen, zelfs mijn handpalmen hebben een vieze kleur. Enfin, ik heb ze vandaag ontelbare keren gewassen, zelfs met Jif en een schuursponsje maar het gaat er niet af..
Weet iemand raad? Ik moet morgen nl. naar mijn werk.
Mijn handpalmen zijn ook oranjebruin. Hoeveel mensen ken jij met zulke handen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Smeer de rest van je lijf ook in. Opgelost slotje
OMG ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Stali het volgende:
Wat? Een paar weken?!.
Wat moet ik morgen dan in vredesnaam vertellen? Wat het valt echt op.
Paar wekenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
Het is wel handig met Koninginnendag natuurlijk.
Blijft het zolang zitten?
Dat je heeeel veel sinasappels hebt gepeld.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Stali het volgende:
Wat moet ik morgen dan in vredesnaam vertellen?
Ik zou niet van alles over je handen heen gaan gooienquote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
Hammerite en bijtende troep van HG heb ik gevonden. Dat laatste daar heb ik vorige zomer eens zonder handschoenen de douche mee besproeid en paar uur later gingen mijn armen branden.
Die anti-roostip kan ik ook nog proberen. Mijn dochter gebruikt hypoallergene anti-roosshampoo tegen berg.
Koelkastreiniger heb ik ook nog trouwens.
Moment.
Nu denken je collega's morgen nog dat je een lompe mongool bent. Als je handen echter dan ook nog onder de blaren zitten gaan ze heus wel denken dat je Ebola hebt!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik zou niet van alles over je handen
heen gaan gooien
Haha jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nu denken je collega's morgen nog dat je een lompe mongool bent. Als je handen echter dan ook nog onder de blaren zitten gaan ze heus wel denken dat je Ebola hebt!
Gewoon eerlijk zeggen man. Zelfs in een volle bouwkeet heb je dan de lachers op je hand (als er al mensen zijn die op maandagmorgen de moeite nemen je handen te bestuderenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Stali het volgende:
Grmbl. Die koelkasttroep durfde ik vanwege de waarschuwingen niet aan en die hyperallergene roosrommel dat is inderdaad zeer mild voor de huid. Je ziet het in dit licht niet zo erg maar wel een scherp contrast tussen mijn handen en armen.
Ik loop voor gek morgen en de pest is dat ik op mijn werk (mannenwereld) het liefst met metromannen omga en die zien dus echt alles he? Tot een nieuwe ring aan toe.
Pacmaniak, ik moet om half negen beginnen.. weinig kans op de maandagmorgen om zo'n flesje te bemachtigen.
Mijn handen zien er smerig uit. Overigens apart dat ik vanmorgen een vreemde geur ontdekte en dat ondanks al het gewas met verschillende middelen, ik dat geurtje nu nog ruik.
Ik moet hier vanaf..
Zal morgen wel het verloop posten.
Ik ben zo'n kantoorkruier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |