Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Reddiablo het volgende:
Kufo is zo intelligent dat die kwal nog steeds geen Nederlands wenst te spreken....
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Ik baseer het op de gehele tijd dat hij in NL speelt en de nare trekjes die hij ook in het veld heeft (hoewel het de laatste tijd meevalt) vriendelijke vriend....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een fluwelen handschoendjes tegen verbeek
Verschil van karakter ook. Men kan het idd wel waarderen als iemand het iig probeert om Nederlands te praten, ondanks dat het grammaticaal niet klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?
Suarez speelt gebrekkig Nederlands maar weet heeft zich toch redelijk snel verstaanbaar weten te maken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |