abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 maart 2009 @ 21:39:58 #1
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66596397
Zit ik vandaag een gisteravond opgenomen rondom 10 te kijken.

Adam of Aap.

Over Darwinisme versus Intelligent design.
Teminste dat was de opzet.
Zit er ene Bas Taart van retecool als vertegenwoordiger van het Darwinisme....de Evolutietheorie dus.

Geen zinnig woord kwam er uit.

Niet dat de rest iets zinnigs te melden had, maar je verwacht toch dat je er iets van op steekt.
De enige die iets schijnbaar zinnigs te melden had was een of andere kabouter plop achtige moslim die heel slinks ter berde bracht dat zijn geloof op alle vragen een antwoord had en dat de evolutie theorie volkomen verklaarbaar was volgens de koran.

Nee mongool, dat is ie niet.
Zit daar goddomme dat achterlijke geloof een beetje op te hemelen (sic) en niemand ie 'm een strobreed in de weg legt, zelfs die wazige Bas niet.

Klacht 1: Een discussie van niks
Klacht 2: Drie kwartier van mijn leven kwijt.
Klacht 3: Kijken naar Nederlanders die geen fatsoenlijk woord uit hun mond krijgen.

Subklacht: Moslim die beter van de tongriem gesneden is dan Nederlanders die zich het kaas zonder tegenwoord van de boterham laten eten terwijl die moslim waarschijnlijk niet eens kaas lust.
pi_66596675
Ik had heel even gekeken, maar die oud-priester deed echt als een mongool. Elke keer als hij iets zei, dacht ik echt houd je bek nou eens gast.
Die Urker met rare baard zag ik ook een keer lachen om zn eigen grap
  zondag 1 maart 2009 @ 21:48:43 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_66596729
Tja, wat valt er ook over te discussiëren.
  zondag 1 maart 2009 @ 21:50:33 #4
196697 Heathen.
Its No Game
pi_66596828
Zeggen dat evolutie niet bestaat is zeggen dat gravitatie niet bestaat
  zondag 1 maart 2009 @ 21:56:25 #5
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_66597088
Een beter alternatief:

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3614978&md5=893f6aa02f256c36d733d9dab481fb52

Boekenprogramma. Er wordt de afgelopen tijd meer dan ooit gediscussieerd over de vraag of God en wetenschap verenigbaar zijn. Evolutie en schepping, is dat niet water en vuur? Of hoeft het geen tegenstelling te zijn, zoals bijvoorbeeld aanhangers van intelligent en design denken? Op tafel twee boeken: God als Misvatting van evolutiebioloog Richard Dawkins, die betoogt dat het bestaan van God een onwaarschijnlijkheid moet zijn, laat staan dat de evolutie zich laat rijmen met een schepper. Verder De taal van God, van de Amerikaanse geneticus Paul Collins, die met zijn Human Genome Project het menselijk DNA ontcijferde, maar tegelijertijd gelovig is. Te gast zijn filosoof Herman Philipse, schrijver van Het Atheïstisch Manifest, en evolutiebioloog Cees Dekker die een inleiding schreef bij het boek van Collins en van mening is dat Dawkins de plank misslaat.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:05:24 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66597491
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:56 schreef solyaris het volgende:
Een beter alternatief:

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3614978&md5=893f6aa02f256c36d733d9dab481fb52

Boekenprogramma. Er wordt de afgelopen tijd meer dan ooit gediscussieerd over de vraag of God en wetenschap verenigbaar zijn. Evolutie en schepping, is dat niet water en vuur? Of hoeft het geen tegenstelling te zijn, zoals bijvoorbeeld aanhangers van intelligent en design denken? Op tafel twee boeken: God als Misvatting van evolutiebioloog Richard Dawkins, die betoogt dat het bestaan van God een onwaarschijnlijkheid moet zijn, laat staan dat de evolutie zich laat rijmen met een schepper. Verder De taal van God, van de Amerikaanse geneticus Paul Collins, die met zijn Human Genome Project het menselijk DNA ontcijferde, maar tegelijertijd gelovig is. Te gast zijn filosoof Herman Philipse, schrijver van Het Atheïstisch Manifest, en evolutiebioloog Cees Dekker die een inleiding schreef bij het boek van Collins en van mening is dat Dawkins de plank misslaat.
Die link werkt niet.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:33:42 #7
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_66598785
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Die link werkt niet.
Uitzending gemist
Programma: boeken
Datum uitzending: 10-12-2006 11:30
pi_66598874
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
Zit ik vandaag een gisteravond opgenomen rondom 10 te kijken.
Subklacht: Moslim die beter van de tongriem gesneden is dan Nederlanders die zich het kaas zonder tegenwoord van de boterham laten eten terwijl die moslim waarschijnlijk niet eens kaas lust.
De paar moslims die ik ken zijn dol op kaas.
Niet zo gek, natuurlijk want kaas is gewoon fokking lekker. Ik heb net een paar blokjes op .
  Forum Admin zondag 1 maart 2009 @ 22:44:02 #9
232445 crew  Specularium
pi_66599221
Die gozer uit Urk spande wel de kroon met zijn ongelofelijk slechte gristenhumor.
Wat een droplul was dat.

De Moslim kwam inderdaad het beste uit de verf.
pi_66601337
Zo slecht vond ik die Taart niet hoor.. alleen legde dat tuig hem constant een totaal andere mening in de mond.

- "Ik accepteer het niet dat een bepaald geloof tot aan mijn voordeur wordt opgedrongen"
o "Dus u heeft iets tegen gelovigen?"

verder is het die afschuwelijke discussieleider who's to blame, laat iedereen elkaar maar onderbreken en als je dan als Bas Taart zijnde de enige met fatsoen bent, kom je er inderdaad moeilijk tussen.
  maandag 2 maart 2009 @ 07:02:24 #11
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66605531
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Ireyon het volgende:
Zo slecht vond ik die Taart niet hoor.. alleen legde dat tuig hem constant een totaal andere mening in de mond.

- "Ik accepteer het niet dat een bepaald geloof tot aan mijn voordeur wordt opgedrongen"
o "Dus u heeft iets tegen gelovigen?"

verder is het die afschuwelijke discussieleider who's to blame, laat iedereen elkaar maar onderbreken en als je dan als Bas Taart zijnde de enige met fatsoen bent, kom je er inderdaad moeilijk tussen.
Het ging niet eens meer over het onderwerp.
Iedereen preekte voor eigen parochie, en aangezien Bas geen parochie heeft was het misschien beter geweest om gewoon niet mee te doen met dit soort zinloze discussies.
  maandag 2 maart 2009 @ 07:05:11 #12
75049 BasOne
Spaceship!
pi_66605538
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
Zit ik vandaag een gisteravond opgenomen rondom 10 te kijken.

Adam of Aap.

Over Darwinisme versus Intelligent design.
Teminste dat was de opzet.
Zit er ene Bas Taart van retecool als vertegenwoordiger van het Darwinisme....de Evolutietheorie dus.

Geen zinnig woord kwam er uit.

Niet dat de rest iets zinnigs te melden had, maar je verwacht toch dat je er iets van op steekt.
De enige die iets schijnbaar zinnigs te melden had was een of andere kabouter plop achtige moslim die heel slinks ter berde bracht dat zijn geloof op alle vragen een antwoord had en dat de evolutie theorie volkomen verklaarbaar was volgens de koran.

Nee mongool, dat is ie niet.
Zit daar goddomme dat achterlijke geloof een beetje op te hemelen (sic) en niemand ie 'm een strobreed in de weg legt, zelfs die wazige Bas niet.

Klacht 1: Een discussie van niks
Klacht 2: Drie kwartier van mijn leven kwijt.
Klacht 3: Kijken naar Nederlanders die geen fatsoenlijk woord uit hun mond krijgen.

Subklacht: Moslim die beter van de tongriem gesneden is dan Nederlanders die zich het kaas zonder tegenwoord van de boterham laten eten terwijl die moslim waarschijnlijk niet eens kaas lust.
Dat deden ze met een roken/anti roken discussie ook
Trudy Prins en die gast van CAN vs een paar tokkies
ja krijg je ook echt een fatsoenlijke discussie
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  maandag 2 maart 2009 @ 07:21:28 #13
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_66605600
quote:
Op maandag 2 maart 2009 07:05 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dat deden ze met een roken/anti roken discussie ook
Trudy Prins en die gast van CAN vs een paar tokkies
ja krijg je ook echt een fatsoenlijke discussie
Ik keek nooit, en na dit debacle weet ik meteen weer waarom.
pi_66608443
Die kale gast die gelooft dat de aarde in 6 dagen is geschapen 6000 jaar geleden, wat een achterlijke eikel.
Die ouwe ex-priester is een held

[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 02-03-2009 10:31:02 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 2 maart 2009 @ 12:16:54 #15
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_66612313
Best een leuk programma.
Stoffige mensen met groene colberts, of overbezorgde huismoeders, of hippies met lang haar die gaan discussieren.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_66616505
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:33 schreef solyaris het volgende:

[..]

Uitzending gemist
Programma: boeken
Datum uitzending: 10-12-2006 11:30
Was erg interessant, thx.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 2 maart 2009 @ 14:26:59 #17
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_66616672


pi_66616878
De hele discussie vind ik interessant, maar ik kon dus ook echt niet blijven kijken als je ziet welke mensen het moeten opnemen tegen gelovigen. Zoveel argumenten van die Moslim konden onderuit worden gehaald, maar ze bleven allemaal stil.

Het hele besnijdenis verhaal bijvoorbeeld, zucht. Een verminderd risico op aids als je besneden bent, wat in de Koran staat, dus is de Koran gebaseerd op feiten. Dan kunnen we ook maar gelijk de borsten van vrouwen afhakken voor een verminderd risico op borstkanker.
Ron Paul 2012
  maandag 2 maart 2009 @ 14:57:27 #19
185261 Scaurus
Memento mori
pi_66617772
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef Supersoep het volgende:
De hele discussie vind ik interessant

Komt net kijken zeker?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_66618186
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:57 schreef Scaurus het volgende:

[..]


Komt net kijken zeker?
Geen zorgen, ik ben er van op de hoogte dat alhoewel de discussie interesse wekt, er met de huidige informatie nooit een winnende partij zal zijn.
Ron Paul 2012
  maandag 2 maart 2009 @ 15:16:35 #21
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_66618492
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik ben er van op de hoogte dat alhoewel de discussie interesse wekt, er met de huidige informatie nooit een winnende partij zal zijn.
Het maakt niet uit hoeveel informatie je hebt, je hebt toch nooit 'bewijs' dat God niet bestaat (wat een stelling ) dus de discussie wordt nooit opgelost, aangezien religieuze ouders hun kinderen ook vaak religieus opvoeden, en de macht van opvoeding is groot.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_66620386
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:47 schreef Asgard het volgende:

Die Urker met rare baard zag ik ook een keer lachen om zn eigen grap
"Maar dan moet je ook kijken naar de feiten...
HA! ..."


Of zoiets
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:03:41 #23
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_66938686
Dat mensen hier die zelfingenomen moslim het beste uit de verf vonden komen!! Mijn god!! Hij zei NIETS intelligents of interessants, alleen maar hoe waar de Koran is en dat het alle wetenschappelijke ontdekkingen ondersteunt! En dan dat walgelijke 'wij alleen hebben de waarheid in pacht-lachje' de hele tijd!
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:12:24 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66939084
die verdient dus de darwin award
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')