Kijk, aan zulke supporters heb je als club iets. Hulde.quote:Op zondag 5 april 2009 17:59 schreef JH87 het volgende:
Seizoenkaart weggegeven, de rest een goede zomervakantie gewenst en ik kijk eind april nog wel een keer in een internetcafé of Vitesse nog net de nacompetitie heeft kunnen ontlopen.
Tot het volgende mislukte seizoen, lui.
De gemiddelde vitesse-supporter in een notendop. Chapeau!quote:Op zondag 5 april 2009 17:59 schreef JH87 het volgende:
Seizoenkaart weggegeven, de rest een goede zomervakantie gewenst en ik kijk eind april nog wel een keer in een internetcafé of Vitesse nog net de nacompetitie heeft kunnen ontlopen.
Tot het volgende mislukte seizoen, lui.
He kon ik even bashen, ontneem je me dat 'plezier' gelijk weer.quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef JH87 het volgende:
Jullie missen het verhaal erachter, ik moet voor m'n studie een maand naar het buitenland. Anders was ik nog gewoon gegaan.
ja en jullie moeten is leren richten met de aanstekers gooien.quote:Op maandag 6 april 2009 14:05 schreef Roberto258 het volgende:
Mooie kleurplaat hadden jullie gemaakt zeg.
Laat je tieten zien!quote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
ja en jullie moeten is leren richten met de aanstekers gooien.
Weddenschap verloren ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Antwoord op TT: nee.
Inderdaad, alleen hoop ik niet als ik wakker word uit mijn zomerslaap dat we alsnog gedegradeerd zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee man, ik blijf de rest van het seizoen lekker pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |