Het zou voor Utrecht de zevende zijn dit jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 10:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste in bijna 2 seizoenen zijn.. Nouja, wie weet
Las het idd , gun het hem ook wel want hij heeft hier ook zeker geen slechte wedstrijden gekeept.quote:Op zondag 19 april 2009 10:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Moet je net Vitesse hebben
Alleen Messi krijgt uitblinker Stojkovic op de knieën (VI, 18 april)
Mooie kerel was dat toch, die werd bij de vorige kampioenswedstrijd van AZ (PSV - Vitesse) in de rust gewisseld omdat hij het PSV publiek profoceerde en die dreigde door te breken, waarna ze vervolgens gewoon kampioen werden![]()
Kan het stuk zo snel niet meer vinden maar hij had na 1 jaar AZ al niks meer met Vitessequote:Op maandag 20 april 2009 00:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja want hij is toch zo'n naar persoon.
of wat bedoel je?
Ach, zo dom als hij uit zijn ogen kijkt zou ik mij er niets van aantrekken. Degelijke voetballer, maar volgens mij dommer dan de gemiddelde geestelijk gehandicapte.quote:Op maandag 20 april 2009 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kan het stuk zo snel niet meer vinden maar hij had na 1 jaar AZ al niks meer met Vitesse![]()
DSB zal wel beter betalen zal die wel bedoelen.
Volgens .org welquote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef Elvislives het volgende:
Drost definitief? Zijn er nog niet uit kwa contract toch?
quote:ARNHEM - Vitesse heeft sinds zondag een Braziliaanse speler op proef.
Het gaat om de 19-jarige Joao Gabriel Farinello Rosa. De lange linksbenige centrale verdediger is afkomstig van AD São Caetano, dat uitkomt in de tweede divisie in Brazilië.
Rosa blijft twee weken bij Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |