abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 20:51:18 #1
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_66594270
Vrolijk een liedje fluitend (de vogeltjesdans voor de liefhebbers) liep ik over straat. Plots zag ik tot mijn grote verbazing niemand minder dan Bob Saget een sigaretje zag roken! Hij leunde tegen een huis zonder dakpannen, deuren of ramen. Dat dat vast even helder is.

Paint ter verheldering:

Bob Saget, we kennen hem allemaal als de lieve, grappige en sympathieke huisvader uit Full House. Later werd hij bekend van hi-la-ri-sche homevideo programma's.

Paint ter verheldering:

Ik deed wat elke rechtgeaarde Nederlandse jongen zou doen, en stopte met het fluiten van het liedje. Ik stormde enthousiast op hem af, om een handtekening te vragen. Hij nam mijn potlood en papier aan. Die had ik achter mijn hoofd had verstopt waardoor ze niet op de eerste paint te zien zijn.

Maar wat er toen gebeurde!

Hij ging verdorie niet zijn handtekening zetten, maar langzaam maar zeker boog hij mijn mooie potlood om! Het was zo'n mooi potlood met zo'n gummetje op de achterkant.

Het kon bijna niet anders of het was de duivel, dus ik heb maar twee hoorntjes bij zijn hoofd getekend.

Paint ter verheldering:

Maar wat bleek nu! Het was niet Bob Saget, maar Uri Geller!

Waarom lijken die twee zoveel op elkaar!

Nu heb ik dus én Bob Saget niet gezien, én een gebogen potlood (zo'n mooi potlood met zo'n gummetje).

Paint ver verheldering:

Nou, dat wilde ik kwijt!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zondag 1 maart 2009 @ 20:53:52 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_66594422
Heb je ook een kromme pielemuis?
pi_66594433
wat een mooie paints
pi_66594467
quote:
[b] ...
pi_66594485
quote:
[b]Op zondag 1 maart 2009 20:54 schreef robbieq het volgende:

[..]

zondag 1 maart 2009 @ 20:55:35 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66594507
Lachen man. ONZ is verderop. Probeer het daar, maar doe wel beter je best.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')