Heel slim van jequote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik die tv en bluray speler heb gekocht vóórdat ik ooit ga samenwonen?!
Daarna gebeurt het niet meer
Die jeugd van tegenwoordig ook, met hun nieuwerwetse fratsen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was idd het probleem, heeft ze een half uur op zitten kijken gisteren
Ik heb "vrogâh" ook wel eens de band verkeerd op de bandrecorder gelegd hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig ook, met hun nieuwerwetse fratsen.![]()
een half uur lang?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb "vrogâh" ook wel eens de band verkeerd op de bandrecorder gelegd hoor
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger, toen we nog bandjes haddenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo'n echte bandrecorder, met van die losse spoelen? Zoeen had ik ook. Het leukste was nog alstie opgespeeld was, dan ging die spoel gewoon flap-flap-flap door.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
ohhhhh band recorder, nee zo erg is t hier nog net nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo'n echte bandrecorder, met van die losse spoelen? Zoeen had ik ook. Het leukste was nog alstie opgespeeld was, dan ging die spoel gewoon flap-flap-flap door.
En een gebroken band weer met plakband repareren! Altijd een voldaan gevoel als dat lukte.
Juist, die jaquote:Op zondag 1 maart 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo'n echte bandrecorder, met van die losse spoelen? Zoeen had ik ook. Het leukste was nog alstie opgespeeld was, dan ging die spoel gewoon flap-flap-flap door.
En een gebroken band weer met plakband repareren! Altijd een voldaan gevoel als dat lukte.
Was echt wel leuk, vond ik anders. Ook de meest verschrikkelijke mixtapes aan elkaar zitten plakken, dat was echt leuk.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
ohhhhh band recorder, nee zo erg is t hier nog net niet
sjeesus jullie zijn ECHT oud
Zeg!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhh band recorder, nee zo erg is t hier nog net niet
sjeesus jullie zijn ECHT oud
Tis wel zoquote:
ok, zo erg was ik dan ook weer niet...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was echt wel leuk, vond ik anders. Ook de meest verschrikkelijke mixtapes aan elkaar zitten plakken, dat was echt leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, zo erg was ik dan ook weer niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is leuk
compact en kleverig.
Eén jaar jonger toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Duim is toch net zo oud als Ado, of niet?
Ze is zelfs ouder geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Duim is toch net zo oud als Ado, of niet?
ik vind je cute hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was echt wel leuk, vond ik anders. Ook de meest verschrikkelijke mixtapes aan elkaar zitten plakken, dat was echt leuk.
de casettebandjes tijd was wel heel leukquote:Op zondag 1 maart 2009 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nog maar net de casette bandjes mee gemaakt
Daar ben ik sinds 2000 elke maand natuurlijk wel even bij hem op teruggekomen, als ie vroeg of ik zijn email wilde instellen, een nieuwe pc wilde samenstellen, een server neerzetten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |