Nu moet je.quote:
Ik ben eigenwijs. Was ik dat vergeten te melden? Nou bij deze dan.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
Ieuw
Gari! Dit soort dingen leer ik je niet hè
Van ver?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand van ver neuken
Eigenwijs dat is toch iedereen. Iedereen heeft namelijk eigen wijsheid.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs. Was ik dat vergeten te melden? Nou bij deze dan.
Met 10 cm kom je niet ver hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand van ver neuken
Je wil gewoon pochen over de lengte van je schlong hè.quote:
Iemand die verder dan 100 meter bij me vandaan woont noem ik van verquote:
true, true.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenwijs dat is toch iedereen. Iedereen heeft namelijk eigen wijsheid.
Ja weet ik wel schat, ik dreef ook over.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand die verder dan 100 meter bij me vandaan woont noem ik van verDus jou wil ik best eens....
Oké, I got to be honest. De eerste keer was wel erg leuk, op een paar dingen na.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja weet ik wel schat, ik dreef ook over.
Al heb ik zelf nooit samengewoond, als het met de juiste persoon is kan het alleen maar leuk zijn.
Er zijn altijd wel 'een paar dingen', hoe perfect de relatie ook is. Die zijn er ook nu je single bent.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, I got to be honest. De eerste keer was wel erg leuk, op een paar dingen na.
I know, maar moest het even zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja weet ik wel schat, ik dreef ook over.
Al heb ik zelf nooit samengewoond, als het met de juiste persoon is kan het alleen maar leuk zijn.
toch jammer dan dat nouk niet wildequote:Op zondag 1 maart 2009 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand die verder dan 100 meter bij me vandaan woont noem ik van verDus jou wil ik best eens....
Klopt..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 'een paar dingen', hoe perfect de relatie ook is. Die zijn er ook nu je single bent.
Maar de tweede keer was er dus wel meer dan een paar dingen?
en luiquote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
ik heb 1 keer bijna 6 jaar samengewoond en een keer ruim 7 jaar....
oh en 1 keer 2 maanden
enige wat ik er op kan zeggen is dat ik een doorzetter ben en niet snel opgeef
Het beeld dat ik hierbij krijg, is een relatie waar je vond dat je ook moest doorbikkelen en niet opgeven. Da's ook niet het beeld van een gezonde relatie.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
ik heb 1 keer bijna 6 jaar samengewoond en een keer ruim 7 jaar....
oh en 1 keer 2 maanden
enige wat ik er op kan zeggen is dat ik een doorzetter ben en niet snel opgeef
nou zeg, dat hoef ik toch niet uit te leggenquote:
Iets met opruimen ofzo.quote:
daar zou mijn relatie aan onderdoorgaanquote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een tijdje bij vriendje op zn studentenkamer gewoont
en als je samen op 20m2 overleeft overleef je samen een heerlijk huisje ook wel gok ik
Da's ook een manier om daar achter te komen, dus met het netto-resultaat kun je blij zijn, al is het niet de meest geweldige manier.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
De tweede keer was ronduit afschuwelijk, maar dat was 1,5 jaar van relatie van 2,5 jaar (overigens duurde het samenwonen maar een paar maanden, ik was er eerder achter dat dat niet werkte dan dat ik erachter was dat de hele relatie niet werke).
Het ligt er misschien nog aan met wie, maar de kans dat ik er ook ramgek van zou worden is toch behoorlijk aanwezig.quote:
wij vinden elkaar erg liefquote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou mijn relatie aan onderdoorgaan
dat verschilt toch per mensquote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
Als je al heb samen gewoond en dat is niet gelukt. Wordt je dan voorzichtiger?
uiteindelijk wel, maar is dat niet achteraf in elke langdurige relatie achterafgezien op het einde?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het beeld dat ik hierbij krijg, is een relatie waar je vond dat je ook moest doorbikkelen en niet opgeven. Da's ook niet het beeld van een gezonde relatie.
Vond je dat ook?
Is natuurlijk afhankelijk van het gevoel voor de persoon. je gaat niet samenwonen als het niet goed voelt.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
verhuren!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
erg maf trouwens, heb nou kei veel huis maar gebruik de helft gewoon nooit
Ik vond haar ook lief, maar die kleine ruimte benauwde ons dagelijks leven. Geen plek om je even terug te trekken en altijd op elkaars lip als je thuis bent..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij vinden elkaar erg liefen zo
erg maf trouwens, heb nou kei veel huis maar gebruik de helft gewoon nooit
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
De kans dat ik weer ga samenwonen is niet klein, maar ik ben denk ik wel voorzichtiger. 4x nadenken voordat ik het zou doen en het opgeven van mijn eigen huisje lijkt me verschrikkelijk..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is natuurlijk afhankelijk van het gevoel voor de persoon. je gaat niet samenwonen als het niet goed voelt.
Maar m'n vader had wel een goede tip: Koop geen gezamenlijke dure spullenEn dat is natuurlijk wel erg praktisch en logisch
Ik zeg er niks meer overquote:Op zondag 1 maart 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar is dat niet achteraf in elke langdurige relatie achterafgezien op het einde?
mijn laatste relatie was alles behalve gezond, maar dat is gewoon een heel ander verhaal alleen de sex was uitstekend (en ado nee niet lui)
![]()
De eerste was puur een kwestie van uit elkaar groeien etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |