Zoietsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ja, en de film was waardeloos, daar waren jullie eensgezind over.
Dus : eerst film, en toen is Rival zo dronken geworden dattie aan de bar van de bioscoopbar wakkerschrok? Zoiets?
eigenlijk welquote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch niet om wat ik tegen tijn zei hoop ik
want ik zeg verder maar niets meer want ik weet ondertussen echt niet meer of ie nou hou op mens zegt omdat ik zei dat ie dat moest zeggen of niet
beetje lastig
zal ik maar weer ff danquote:
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef Duimelot het volgende:
die film was toch gewoon thuis? dus niks bioscoopbar
Waarom zou ik hier op Fok! een nutteloze discussie starten? Daar heb ik helemaal geen zin in en al helemaal over zoiets.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch niet om wat ik tegen tijn zei hoop ik
want ik zeg verder maar niets meer want ik weet ondertussen echt niet meer of ie nou hou op mens zegt omdat ik zei dat ie dat moest zeggen of niet
beetje lastig
hoezo?quote:
Hey Kluts. Druk aan het solliciteren?quote:
omdat ik de op verneukt heb?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
rhutje je hebt de OP een beetje verziekt geloof ik.
kwaak vindt jou nu ineens heel lief
ja ik bijvoorbeeld. ik snap tijn ook niet zo goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Thrar het volgende:
[..]
eigenlijk wel
en ik denk dat je niet de enige bent die het niet meer weet
ben wel benieuwd wat jij denkt nu dan...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier op Fok! een nutteloze discussie starten? Daar heb ik helemaal geen zin in en al helemaal over zoiets.
Denk vooral wat je wil. Dat doe ik ook.
Jup, dinsdag 2e gesprek!quote:
Zou een mooi zondagmiddagprogramma zijn: "Vijzel uw feitjeskennis op met Rhu".quote:
Je titel en wat je bedoelde tegen Tijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |