Zoietsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ja, en de film was waardeloos, daar waren jullie eensgezind over.
Dus : eerst film, en toen is Rival zo dronken geworden dattie aan de bar van de bioscoopbar wakkerschrok? Zoiets?
eigenlijk welquote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch niet om wat ik tegen tijn zei hoop ik
want ik zeg verder maar niets meer want ik weet ondertussen echt niet meer of ie nou hou op mens zegt omdat ik zei dat ie dat moest zeggen of niet
beetje lastig
zal ik maar weer ff danquote:
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef Duimelot het volgende:
die film was toch gewoon thuis? dus niks bioscoopbar
Waarom zou ik hier op Fok! een nutteloze discussie starten? Daar heb ik helemaal geen zin in en al helemaal over zoiets.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toch niet om wat ik tegen tijn zei hoop ik
want ik zeg verder maar niets meer want ik weet ondertussen echt niet meer of ie nou hou op mens zegt omdat ik zei dat ie dat moest zeggen of niet
beetje lastig
hoezo?quote:
Hey Kluts. Druk aan het solliciteren?quote:
omdat ik de op verneukt heb?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
rhutje je hebt de OP een beetje verziekt geloof ik.
kwaak vindt jou nu ineens heel lief
ja ik bijvoorbeeld. ik snap tijn ook niet zo goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Thrar het volgende:
[..]
eigenlijk wel
en ik denk dat je niet de enige bent die het niet meer weet
ben wel benieuwd wat jij denkt nu dan...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier op Fok! een nutteloze discussie starten? Daar heb ik helemaal geen zin in en al helemaal over zoiets.
Denk vooral wat je wil. Dat doe ik ook.
Jup, dinsdag 2e gesprek!quote:
Zou een mooi zondagmiddagprogramma zijn: "Vijzel uw feitjeskennis op met Rhu".quote:
Je titel en wat je bedoelde tegen Tijnquote:
he jammer nu heb ik m net gefixedquote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jups
maargoed i kga douchen, nu komt kwaak denk ik
maar dan onthoud niemand wat ik zegquote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou een mooi zondagmiddagprogramma zijn: "Vijzel uw feitjeskennis op met Rhu".
En jij dan met wijd openvallende blouses hè, of laaguitgesneden thingies. Voor de kijkcijfers.
ah welkomquote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
Beetje triest om zo te reageren op tijn. Zeker als je een analfabete borderline zeug bent.
+10 voor de sfeeah.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
Beetje triest om zo te reageren op tijn. Zeker als je een analfabete borderline zeug bent.
Super, hopelijk word het iets.quote:
Goh, Jij bent er ook weer....quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Neenee, dat denk ik niet. Als je dan óók nog echt slims zegt, dan maakt dat dés te meer indruk.quote:
kunnen jullie dat wel aan dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neenee, dat denk ik niet. Als je dan óók nog echt slims zegt, dan maakt dat dés te meer indruk.
Vaak snap ik mezelf ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik bijvoorbeeld. ik snap tijn ook niet zo goed.
Ik word er een beetje moe van elke keer dat ik iets over seks zeg. Maar jij bent nog maagd en je bent een vies mannetje enzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat jij denkt nu dan...
Dat snapte ik zelf ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je titel en wat je bedoelde tegen Tijn
Dat is niet lief.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef JoeyT het volgende:
alleen ik heb gezegd dat ik het zo ervaar en dat van dat maagd zijn zeg je 9 van de 10 keer zelfquote:Op zondag 1 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak snap ik mezelf ook niet.![]()
[..]
Ik word er een beetje moe van elke keer dat ik iets over seks zeg. Maar jij bent nog maagd en je bent een vies mannetje enzo.Rot op. Ik mag toch best over seks praten dat doen jullie ook. Of mag je als maagd niet over seks praten?
[..]
Dat snapte ik zelf ook wel.
Pas na het aanschouwen van nietsverhullend beeldmateriaal kunnen we daar wat zinnigs over zeggen.quote:
nou oke als j ff een omroep vind die het uit wil zenden danquote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Pas na het aanschouwen van nietsverhullend beeldmateriaal kunnen we daar wat zinnigs over zeggen.
ik denk dat het meer gaat om de reacties die je geeftquote:Op zondag 1 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van elke keer dat ik iets over seks zeg. Maar jij bent nog maagd en je bent een vies mannetje enzo.Rot op. Ik mag toch best over seks praten dat doen jullie ook. Of mag je als maagd niet over seks praten?
quote:
Dat laatste klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen ik heb gezegd dat ik het zo ervaar en dat van dat maagd zijn zeg je 9 van de 10 keer zelf
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat het meer gaat om de reacties die je geeft
je kan bv dingen zeggen als: hmmm interresante opmerkingen lees ik hier nu
jij bedoeld t ws gewoon als een welgemeend aardig commentaar om te laten merken dat je meeleest
anderen lezen er in hmmm hier wordt ik wel een tikje opgewonden van van al dat sex gepraat
of je vraagt (serieus!?!? komt iig zo over) door over een los geplaatste opmerking over sex wat dus de indrukt wekt dat je er meeeeeeeer van wil lezen omdat t je opwind....
zoiets DENK ik. niet dat t zo is, begrijp me niet verkeerd
idd je bent er altijd als de kippen bij en zoquote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bedoeld t ws gewoon als een welgemeend aardig commentaar om te laten merken dat je meeleest
anderen lezen er in hmmm hier wordt ik wel een tikje opgewonden van van al dat sex gepraat
of je vraagt (serieus!?!? komt iig zo over) door over een los geplaatste opmerking over sex wat dus de indrukt wekt dat je er meeeeeeeer van wil lezen omdat t je opwind....
Nu Andries Knevel van zijn geloof is gevallen, denk ik dat de EO er wel oren naar zal hebben. Die doen ook wel meer met kennisprogramma's, toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke als j ff een omroep vind die het uit wil zenden dan
maar ik wil er ook wel veel geld mee verdienen natuurlijk
nou dan waar val je dan over?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste klopt.En het eerste is jouw mening.
Zo had ik het nog niet bekeken. Tuurlijk ben ik in seks geïnteresseerd. Misschien kan ik er nog iets van leren. Maar niet op de manier dat ik wil dat jullie over seks praten omdat dat mij opwind ofzo. Daar ga ik wel ergens anders voor na toe.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |