Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingenquote:
Trustenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo lekker vroeg naar bed toe, de kleine breekt ons op qua wakker wordt tijden
Nee hoor, dat bedoelde ik met regels. Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingen
Of ben ik nu weer de chagrijn die zich er aan ergert...
't Went snelquote:Op zondag 1 maart 2009 21:55 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bedoelde ik met regels. Weet ik dat ook weer.
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Went snel.
En je mag hier ook heel duidelijk zijn welke artiesten je geweldig vindt. En welke juist niet (met een passend aantal-smileys uiteraard
).
Nee hoor je hebt gelijktquote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is dus juist níet de bedoeling hier, zulke opmerkingen
Of ben ik nu weer de chagrijn die zich er aan ergert...
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehoudenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Went snel.
En je mag hier ook heel duidelijk zijn welke artiesten je geweldig vindt. En welke juist niet (met een passend aantal-smileys uiteraard
).
Heel duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:04 schreef Leentje1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSB, R.E.M., Weezer, Coldplay, Norah Jones, Kings of Leon, Krezip, Jamie Lidell, The Last Shadow Puppets enz. enz. enz.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdmachine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zo toch wel duidelijk
Was tijdens de SR , toen kostte het knakenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehouden
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht, heb ik me al die tijd ingehouden
Waarom?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was tijdens de SR , toen kostte het knaken
Dit is voor mij echt serieus de enige single van die gasten die ik nog wel kan hebben. De rest.... Vooral hun nieuwe single vind ik zwaar dramatisch. "My town, My Little Town, My Town, etc etc"quote:
Nieuwe single vind ik ook niks, maar het meeste vind ik best aardig.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt serieus de enige single van die gasten die ik nog wel kan hebben. De rest.... Vooral hun nieuwe single vind ik zwaar dramatisch. "My town, My Little Town, My Town, etc etc"
Ik vrees trouwens dat het volgende week de nieuwe Megahit zal zijn, maar gelukkig zit ik er vaak naast als het om de MH gaatquote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Leentje1 het volgende:
Nieuwe single vind ik ook niks, maar het meeste vind ik best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |