Is niet vergelijkbaar, klopt, maar het is wel geinig voor erbij. Daar is de prijs dan ook naar!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil eigenlijk wel voor de grap een Strat er bij, maar ben bang dat dit tegen zal vallen als er ook gitaren van 1500 euro aan de muur hangen
Waarom is dat toch een punt voor iedereen? Ik geloof dat ik er 6 heb, zo even uit het hoofdquote:Op zondag 20 september 2009 23:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Het is dat ik al een strat heb.
soms heb je dr gewoon teveelquote:Op maandag 21 september 2009 07:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom is dat toch een punt voor iedereen? Ik geloof dat ik er 6 heb, zo even uit het hoofd
Ik ga samen met je lachen als je em komt halen eind oktoberquote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
De grap is, ik wil em wel maar heb momenteel echt 0.0 euro. Begin Oktober met een nieuwe baan dus in Rocktober kan ik em waarschijnlijk wel van je over nemen.
Goeie grap of niet![]()
(T is wel serieus he trouwens)
Vuile racist!quote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef LeNick het volgende:
Ik vind juist de kleur niets.. Anders had ik hem genomen
Jij ziet Lake Placid Blue als een ras? Dude je speelt te veel gitaarquote:
En ook interesse?quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:42 schreef huhasta het volgende:
tvp
Ja irritantquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, dat is niet zo moeilijk voor deze bedragen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |