Als Utrecht straks met 1-0 voor staat zal dat wel weer anders zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef RayMania het volgende:
Oh jee, allemaal Ajacieden hier. Ajax-forum.
quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Van der
[afbeelding]
Aldus Van den Brom.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef RayMania het volgende:
Oh jee, allemaal Ajacieden hier. Ajax-forum.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
Overal waar Ajax komt is het de wedstrijd van het jaar![]()
Ook tegen Fiorentina.quote:
Oei dat was me niet opgevallen. Snap alleen niet dat je zo laat in het seizoen dat ineens verandertquote:
Omdat Huntelaar het eerst was.. En Steek..quote:Op zondag 1 maart 2009 12:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Oei dat was me niet opgevallen. Snap alleen niet dat je zo laat in het seizoen dat ineens verandert
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:31 schreef aadspagaat het volgende:
zijn er dit jaar gewoon nog play offs eigenlijk?? gister bij de samenvattingen had een commentator het al over de 2de plaats met voorronde champions liek
Dat blijf ik zo knullig vinden, zo overduidelijk dat ze overal een minderwaardigheidscomplex hebben buiten Amsterdamquote:Op zondag 1 maart 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
ja hunt eerste steek 2de lindgren dus 3dequote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar het eerst was.. En Steek..
plek 2 t/m 5 is ook direct UEFA cup. Alleen 6 t/m 9 spelen nog om een plekquote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
maar 2e heeft gelijk voorronde CL, plek 2 t/m 5 play-offs voor uefa cup
ooh ok. dankuquote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
plek 2 t/m 5 is ook direct UEFA cup. Alleen 6 t/m 9 spelen nog om een plek
Wel stuk beter zo gelukkigquote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Luinge is een vriend van de jodenquote:
5 en 8 tochquote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
VRIEND VAN DE JOOOOODUH, HIJ IS EEN VRIEND VAN DE JOOOOOOOOOOOODUH.quote:
tegen Twente nietquote:Op zondag 1 maart 2009 12:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nou dat weet ie verdomd goed te verbergen
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kloptquote:
quote:Met ingang van het seizoen 2008-2009 zijn de enige play-offs in de Eredivisie nog die tussen de nummers vijf tot en met acht
Dat is net als met Duitsers. Als die langskomen voor een gevecht is het ook gelijk een wereldoorlog.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:28 schreef Chadi het volgende:
In het stadion misschien....quote:
Valt wel mee, de balcirculatie was van een erg laag tempo.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat is net als met Duitsers. Als die langskomen voor een gevecht is het ook gelijk een wereldoorlog.
Plek 2 is eigenlijk indirect UEFA Cup voor Nederlandse clubs.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat is net als met Duitsers. Als die langskomen voor een gevecht is het ook gelijk een wereldoorlog.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Plek 2 is eigenlijk indirect UEFA Cup voor Nederlandse clubs.
daaran kun je toch heel wat zien.quote:
of andersom dan faalt Utrecht gewoon 100%quote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
Ongelooflijk altijd dit he. Altijd tegen Utrecht geeft dat clubje uit Amsterdam ineens 200%.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
Ongelooflijk altijd dit he. Altijd tegen Utrecht geeft dat clubje uit Amsterdam ineens 200%.
dat dusquote:Op zondag 1 maart 2009 12:45 schreef Breach het volgende:
Hehe, die kaart![]()
Geef dan rood. Of helemaal niks.
Oh noes, toch niet Pa-papapapapa papa pannekoek he..?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef RayMania het volgende:
Originele zang van de Utrecht-supporters. Stijlloos gejat van Feyenoord.
Dacht dat Utrecht altijd won, deze wedstrijdquote:Op zondag 1 maart 2009 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of andersom dan faalt Utrecht gewoon 100%
Jepquote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Oh noes, toch niet Pa-papapapapa papa pannekoek he..?
de icon niet gezien? Ik vind het wel even grappig om de gedachtegang van sommige Ajax fans even op deze pot los te laten.quote:
Ik hoop dat Twente dik verliestquote:
Luinge is een minne laffe hond.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
Die gele kaart.Het is niks, Luinge wijst naar zijn elleboog en geeft geel.. man geef dan rood als je het een elleboog vindt.
zo'n twijfelkaart dit. "laat ik maar wat geven"
Iets met hoeren Suarez ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef Kanariegeel het volgende:
Wat zingen ze over Suarez?
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax moet wel snel de 2-0 maken, anders kan het nog lastig worden.
Het is in elk geval een vrolijk melodietjequote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Oeh Oeh Suarez, vieze vuile kankerjood, oeh oeh suarez val maar lekker dood.
Ah, nog triester dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Oeh Oeh Suarez, vieze vuile kankerjood, oeh oeh suarez val maar lekker dood.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef Reddiablo het volgende:
Alsof iemand Loval ooit iets bijzonders heeft zien doen
Je wist bij de naam al dat het niks zou worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef Reddiablo het volgende:
EN Dan Is Loval Weeeeeeeeeeg!
Speelt tot nu toe niet verkeerd, nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Sulejmani speelt aardig
Klopt.. nu nog eens niet 5 wedstrijden onzichtbaar om er weer 1 aardig te spelen, dan wordt de 16 miljoen wat beter te begrijpen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Cheiron het volgende:
Sulejmani speelt best ok vandaag
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt.. nu nog eens niet 5 wedstrijden onzichtbaar om er weer 1 aardig te spelen, dan wordt de 16 miljoen wat beter te begrijpen.
vooruit, maar da's bij hem ook puur geluk geweestquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:56 schreef getl0st het volgende:
Kom op Ajax.. zo roep je het weer over jezelf af..
Utrecht kan over de pijnbank als je doorzet!
Het zou eens tijd worden, kan me daar echt mateloos aan irriteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Vermeer lekker tijdrekken, maakt ook niet uit natuurlijk. Nog nooit een keeper voor tijdrekken met 2x geel van het veld gegaan.
Nee moeten ze inderdaad een keer wat aan gaan doenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Vermeer lekker tijdrekken, maakt ook niet uit natuurlijk. Nog nooit een keeper voor tijdrekken met 2x geel van het veld gegaan.
Ajax geeft ruimtes weg en let niet op.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax komt steeds meer onder druk te staan
Ik ook hoor.. gewoon bij de tweede keer rekken direct geel, daarna nog 1 waarschuwing, anders weer geel. Maar geen scheidsrechter durft dat.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden, kan me daar echt mateloos aan irriteren.
Counteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Spougle het volgende:
Ajax maakt het onnodig spannend, ze staan 1-0 voor en ze gaan meteen achteruit lopen. Terwijl dat nergens voor nodig is.
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
Ik zie nog wel een rode kaart vallen aan Utrecht-zijde.
Sulejmani is volgens mij de enige die iedere week in de basis staat, maar dat niet verdient met dit spelquote:
Denk het ook, maar het is ook wel weer eens tijd voor een rode aan Ajax kant, al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
Keller.. Schut.. Cornelisse... zijn toch wel etters. Ajax heeft niet echt smerige spelers.... wel een paar keer rood gehad, maar het zijn niet jongens dat je zegt -- van oh jee.. die gaat op zeker rood krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
De 0-1 staat 50% op zijn naam.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sulejmani is volgens mij de enige die iedere week in de basis staat, maar dat niet verdient met dit spel
Alternatieven zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sulejmani is volgens mij de enige die iedere week in de basis staat, maar dat niet verdient met dit spel
Suarez naar rechts.. Bodul spits.. Urby links?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Alternatieven zijn
Leo - speelt als die in de basis staat bagger.
Kennedy - ja das kennedy
Ik heb dat alleen bij Enoh. Maar dat komt omdat hij vaak ongelukkig inkomt, niet omdat hij smerig speelt.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Keller.. Schut.. Cornelisse... zijn toch wel etters. Ajax heeft niet echt smerige spelers.... wel een paar keer rood gehad, maar het zijn niet jongens dat je zegt -- van oh jee.. die gaat op zeker rood krijgen.
Mwoaah ze moeten ook nog wel tegen kleine clubs hoor, komt wel goedquote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Ajax wint geen 1 duel meer
Dat zou ook nog kunnen, ben erg benieuwd naar Bodulquote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Suarez naar rechts.. Bodul spits.. Urby links?
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoaah ze moeten ook nog wel tegen kleine clubs hoor, komt wel goed
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoaah ze moeten ook nog wel tegen kleine clubs hoor, komt wel goed
Bodul zit niet eens op de bank. Belachelijk, maar ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Suarez naar rechts.. Bodul spits.. Urby links?
Dat is denk ik gezichtsbedrog. Hij oogt nogal dik.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En is het iemand weleens opgevallen hoe traag Sulejmani wel niet is?²
inderdaad, ik vond cziommer bij az altijd wel goed met het niveau meespelenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Cziommer herken ik niet meer terug. Wat is hij een hoop kwaliteit kwijt geraakt zeg. En is het iemand weleens opgevallen hoe traag Sulejmani wel niet is?²
Zijn eerste meters zijn gewoon traag.. eenmaal op snelheid hou je hem niet meer bij..quote:Op zondag 1 maart 2009 13:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is denk ik gezichtsbedrog. Hij oogt nogal dik.
Ik snap het echt niet je weet toch als Ajacied dat dit een van de beranrijkste uitwedstrijden(op Feyenoord uit dan) van het jaar is.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef aadspagaat het volgende:
sinds ik hier lees dat loval er nooit wat van bakt, en ik nu de hele tijd op hem let, denk ik dat jullie gelijk hebben
Nee. Nog niet althans.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:11 schreef getl0st het volgende:
Leo gaat invallen?
Was niets aan de hand.. al zou 9 van de 10 andere wel fluiten bij zo'n actiequote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Nesu is een aanvulling voor elke topclub imo. Goede speler. Speelt heel erg in de geest van wijlen Trabelsi.²
Trabelsiquote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Nesu is een aanvulling voor elke topclub imo. Goede speler. Speelt heel erg in de geest van wijlen Trabelsi.²
Urby eruit.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:14 schreef Messenga het volgende:
Enoh out, leonardo in, das wat er moet gebeuren.
Daarom.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was niets aan de hand.. al zou 9 van de 10 andere wel fluiten bij zo'n actie
Beter dan in het hoge noorden de hele zondagmiddag rennen en dan telkens verliezenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Silva. Lekker toch, beetje je tonnen tellen terwijl je een potje voetbal mag kijken.
De nieuwe Bogarde?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Silva. Lekker toch, beetje je tonnen tellen terwijl je een potje voetbal mag kijken.
Te ziek voor woorden omdat sommige spelers verzaken anders had je nu op 0-3 moeten staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daarom.
0-1 de rust in, kon slechter
Je spreekt over Trabelsi alsof hij de pijp is uit gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Gewoon doodzonde als je de eerste 20 minuten goed speelt, dat je het nog zo weggeeftquote:Op zondag 1 maart 2009 13:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Te ziek voor woorden omdat sommige spelers verzaken anders had je nu op 0-3 moeten staan.
Sommige staan erbij van hee shit ik denk dat ik moet lopen.. oh ja .. ik sta op het veld
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:20 schreef Spaulding het volgende:
Sjezus Gullit in de studio. En wanneer halen ze die Tan eens weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |