ja dat dacht ik ook al, en opa zei al, och kind doe dat gewoon op de eettafelquote:Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
wij verschoonden en kleedden de kinderen toendertijd gewoon aan in de woonkamerLekker warm en in zo`n wikkeldoek neem je ze mee en zijn ze al grotendeels afgedroogd als je in de woonkamer aankomt
Ik verschoon in de breedte, dan kan ik m`n arm haar maaiende benen uit de weg houden als ik probeer te verschonenOnze commode heeft 3 hele brede laden, waar weer mandjes in kunnen voor sokken en maillots enzo
ja ik vind hem ook handig eruit zien en lief heeft hem in gedachten al gekochtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:21 schreef livelink het volgende:
Ah, ik begrijp het. Ik dacht dat je inderdaad helemaal zonder commode zou gaan. Die muurcommode leek me trouwens wel handig. Die Ikea is toch wel slim als het om ruimtebesparing gaat.
Op de site staat max. belasting 25 kilo, en misschien ben ik wel heel naïef ofzow, maar ik neem aan dat zulke dingen aan allerlei veiligheidseisen moeten voldoen en het dus vast wel stevig genoeg zal zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook handig eruit zien en lief heeft hem in gedachten al gekocht![]()
maar ik twijfel nog een beetje over de stevigheid van zo'n ding. En het is toch weer 60 euro extra erbij dan... We hebben hem vorige keer niet zien staan bij Ikea dus niet zelf kunnen voelen enzo. Nouja, voorlopig houden we het wel bij de tafel denk ik voor aankleden na het badje. En mocht de kraamzorg zeggen dat dat écht niet kan dan kunnen we altijd nog wat anders kopen (denk ik).
Dat is ook wel zo en zolang het echt nog een baby is zal het ook wel gaan. Maar als het alweer ietsje groter is dan beweegt het ook meer natuurlijk, wat een grotere belasting inhoudt. En zelf zul je onbewust ook druk uitoefenen. Ik denk dat je sneller aan die 25 kilo zit dan het op eerste gezicht lijkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Op de site staat max. belasting 25 kilo, en misschien ben ik wel heel naïef ofzow, maar ik neem aan dat zulke dingen aan allerlei veiligheidseisen moeten voldoen en het dus vast wel stevig genoeg zal zijn.
Dit is niet zo. Je kan hem gerust kopen. Bij die 25 kilo is daarnaast rekening gehouden met een veiligheidsmarge. In jouw situatie is het een ideaal ding. Lijkt trouwens erg op de commodes die ze in warenhuizen in de toiletten hebben. Ideaal, stevig en op de door jou gewenste hoogte te zetten en inklapbaar. En die goedkope is inderdaad niet echt stabiel, maar die kan je natuurlijk vastzetten. Maar zoiezo ben ik niet zo te spreken over de babylijn van Ikea, er komt weinig nieuws en ik vind het er niet stevig uitzien (maar deze die je nu noemt is een uitzondering, die is wel stevig).quote:Op maandag 2 maart 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Maar als het alweer ietsje groter is dan beweegt het ook meer natuurlijk, wat een grotere belasting inhoudt. En zelf zul je onbewust ook druk uitoefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |