quote:Op zondag 1 maart 2009 11:36 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik was het aan het aanpassen kwam er een overijverige mod eraan.
Andere optie: je zus maakt thuis foto's van andere mannenquote:Hoe ik weet dat hij het is? Omdat het bij mn zus thuis gemaakt is...
En zeker als hij losse handjes heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef zalfje het volgende:
Ik heb met mn andere zus gebeld, die vind dat ik het moet vertellen, alleen ze gaat nog even nadenken hoe. Ook omdat de zus in kwestie zwanger is
Ik heb net nog vieze dingen gedaan. Maar niet achter mn partner zn rug om, en ik heb ook geen kidsquote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef B.E.D het volgende:
TS waar maak je je druk om. Het is gewoon puur menselijk hoor.
Hoe denk je anders dat jij geboren bent?
Alsof jij nooit 'vieze dingetjes' doet.
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:44 schreef skid het volgende:
Ik zou in ieder geval niets overhaasten, er is natuurlijk een redelijke kans dat meneer vanzelf tegen de lamp loopt..
Idd, dat kun je iig echt niet maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!"
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!"
Denk niet dat zus daar moeilijk over zal doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef Crazy Harry het volgende:
Hou er ook rekening mee dat andermans e-mail lezen niet mag volgens de wet.
Stel jij bent getrouwd en hebt een kind van 3, en je partner doet zulke dingen achter je rug om. Zou je dit niet van je zus willen weten? Ik wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoals al eerder in het topic gevraagd: Waar bemoei je je mee? Je kunt hier alleen maar als verliezer uitkomen. Laat dit zichzelf oplossen.
Maar aan de andere kant, als mijn zus dit zou ontdekken, zou ik natuurlijk in de 1ste instantie pissig zijn, maar achteraf alleen maar dankbaar als ze het aan me kenbaar heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoals al eerder in het topic gevraagd: Waar bemoei je je mee? Je kunt hier alleen maar als verliezer uitkomen. Laat dit zichzelf oplossen.
Nee, ik niet. Als je het als vrouw zelf niet doorhebt dat je blijkbaar iets niet goed doet en dat je man lol buiten de deur zoekt, is er sowieso iets mis met je huwelijk. Of met je ogen. Ik zou er zeker niet van mijn zus over willen horen, nee. Het verpest niet alleen je huwelijk, maar ook de relatie met je zus.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Dzy het volgende:
[..]
Stel jij bent getrouwd en hebt een kind van 3, en je partner doet zulke dingen achter je rug om. Zou je dit niet van je zus willen weten? Ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |