jah die rechts staat ook op het filmpjequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je bedoelt die in het blauw? Ze stond aan de kant waar jij het eerst heen ging met je camera (je ging rechtsom), aan die kant stond ik.
Die heeft idd een vriend, althans ik zag een jongen bij haar vandaan weggevoerd worden.. Vond ze niet zo grappig. Achteraf schijnt ze vet actief te zijn op PF, maar dat terzijde.
Als ze links van je stond weet ik het niet zo goed. Staat ze ergens op een filmpje dan?
Die 2e foto zo sta ik er ook vaak bijquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de beeldvorming, dit ben ik @ Qlimax 2007 DVD en DefQon.1 2007 DVD![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb slechte ervaringen met reset.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar reset de 14e? Lineup is wel erg geilll
Atm niet echt geld, zaterdag 400E+ uitgegevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Sethje het volgende:
ja ikben de eerste twee keer geweest en dat was echt super vet, derde keer las ik voor het eerst wat mindere reacties...ik wil opzich wel graag voor crypsis etcquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, ik heb slechte ervaringen met reset.
Ik als ik wordt uitgekozen voor de Reset Future Roomquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Sethje het volgende:
Leuk om dit soort dingen te zien vanuit de studio, maar wordt niet echt warm van die track om eerlijk te zijnquote:
Die vocalsquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe iedereen gebruikt overal andere nicknames
Idd ...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef LeonH het volgende:
Die vocals![]()
Is dat niet van Denzel Washington ofzo op die inauguration van Obama?
quote:God damn Donkey's where were hard ! Luckelly luckily the fence was there because it was slippery as hell and stomping was inpossible impossible without it.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die vocals![]()
Is dat niet van Denzel Washington ofzo op die inauguration van Obama?
Daarom Club Hardquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
En Koepernicus, weet eg nog nie wak de 4e ga doen. Wil eingelijk wel naar KnockOut toe maar Sweeterlake is a bitch met OV + los dineros met 'n XX-IQ-Emp.-DfQ int vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |