Maar Wilders stemmers reageren vanuit hun emotiesquote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Iedereen die pro Wilders is kan ik per definitie niet serieus nemen. Mijn welgemeende excuses daarvoor
Hou toch op. Er waren voor de moord op Pim al dusdanig veel problemen in die partij dat het sowieso wel zou gaan falen. Dat had niet zozeer te maken met de moord op Pim meer met de egootjes binnen die partij.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker.
Het is juist erg triest dat er daarna door de gevestigde politiek weinig concreets gedaan is. Want met het verdwijnen van de LPF zijn de gevoelens onder het volk niet verdwenen naar nu blijkt. Ik zie liever een gecontroleerde politieke partij met een duidelijk standpunt zich over deze problematiek buigen en menselijk oplossen dan een volksgericht ontstaan.
En dan Wilders verwijten dat hij met niet werkbare oplossingen komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Iedereen die pro Wilders is kan ik per definitie niet serieus nemen. Mijn welgemeende excuses daarvoor
Idd. Ik reageer louter vanuit ratio . Zie mijn eerdere posts waarin ik e.e.a. onderbouw.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar Wilders stemmers reageren vanuit hun emoties
De enige rede dat de LPF zoveel stemmen had was juist door de brute moord.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker..
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hou toch op. Er waren voor de moord op Pim al dusdanig veel problemen in die partij dat het sowieso wel zou gaan falen. Dat had niet zozeer te maken met de moord op Pim meer met de egootjes binnen die partij.
Nee, sorry, met Marokkanen gaat het hier in Nederland nóóit meer goedkomen. Straks is er door de economische crisis geen geld meer om die groep nog langer te knuffelen en de politiek correcte hand boven het hoofd te houden, en dan wordt het van kwaad tot nog veel erger. Dan is het exit voor deze lieden.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen stemmen vanuit hun emoties op Wilders. Als er morgen CBS cijfers komen dat Marokkanen het beter doen dan voorheen in het RTL nieuws verliest hij er 5. Komt er een onderwerp over overlast veroorzakende Marokkanen in Utrecht + 5
Ja dat is nu makkelijk roepen natuurlijk. Hoe dan ook, het ging voornamelijk om het gedeelte eronder. Met het verdwijnen van een partij neem je niet de gevoelens bij het volk weg. Of Wilders de juiste weg is of niet... hij spreekt een groot deel van de kiezers aan die blijkbaar van mening zijn dat er grote problemen zijn in desbetreffende hoek. Dat negeren en als 'dom' bestempelen lijkt me niet de meest constructieve houding.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hou toch op. Er waren voor de moord op Pim al dusdanig veel problemen in die partij dat het sowieso wel zou gaan falen. Dat had niet zozeer te maken met de moord op Pim meer met de egootjes binnen die partij.
Nee, LPF stond rond de 40 en haalde er 26, dankzij de moord.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
De enige rede dat de LPF zoveel stemmen had was juist door de brute moord.
De LPF had anders ook goed gescoord maar in mindere mate. Verder was met Fortuyn niet samen te werken dus de partij was op een of andere manier toch gecrashed.
Ik onderbouw niets wil je zeggen? Op die posts zie ik je alleen emotioneel reageren. Ik denk werkelijk dat je je eigen ratio ietwat overschat.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Idd. Ik reageer louter vanuit ratio . Zie mijn eerdere posts waarin ik e.e.a. onderbouw.
Volgens mij niet, volgens mij stonden ze de hele tijd rond die 26.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, LPF stond rond de 40 en haalde er 26, dankzij de moord.
een groot deel van deze lieden zijn Nederlanders met een Nederlands paspoort. Hoe ga je dat oplossen Lemmeb?quote:
heb je een bron??quote:Op zondag 1 maart 2009 10:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, LPF stond rond de 40 en haalde er 26, dankzij de moord.
Dat doet die toch ook niet? Waarom moet ik iemand die constant zichzelf herhaalt serieus nemen? Als ik die pauper op tv zie (of het nu bij P & W is of bij DH vandaag of Nova het gaat A L T i J D over zijn persoonlijke issues jegens Moslims )quote:Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan Wilders verwijten dat hij met niet werkbare oplossingen komt.
Nou ik denk dat het soort mensen in die fractie nog wel meer daaraan heeft geholpen. Zulke onbetrouwbare prutsers hadden ook een levende Fortuyn voor een onwerkbare situatie gezet.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker.
Het is mens eigen om de schuld af te schuiven...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, dan verdwijnt Wilders.... en dan? Dan bestaan deze gevoelens opeens niet meer?
het zijn GEEN nederlanders. Vraag maar zelf aan ze wat ze zijn. Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:41 schreef attila_de_hun het volgende:
een groot deel van deze lieden zijn Nederlanders met een Nederlands pasapoort. Hoe ga je dat oplossen Lemmeb?
kijk je eens vanuit de ratio reagerenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat doet die toch ook niet? Waarom moet ik iemand die constant zichzelf herhaalt serieus nemen? Als ik die pauper op tv zie (of het nu bij P & W is of bij DH vandaag of Nova het gaat A L T i J D over zijn persoonlijke issues jegens Moslims )
Bovendien ben ik geen politicus. Ik hoef me niet bezig te houden met oplossingen. Die ambitie heb ik namelijk niet . Wilders wel. Maar die faalt daarin zo keihard. Laatst werd die geweigerd in Engeland en liep die weer te janken . Dat terwijl hij zelf van mening is dat mensen met een afwijkende mening Nederland niet binnen mogen komen . Wandelende contradictie die man
Ehm...jawel?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
het zijn GEEN nederlanders. Vraag maar zelf aan ze wat ze zijn. Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.
Ja en? Dat doet niets af aan de feiten. Ik denk dat we serieus op een burgeroorlog afstevenen als er niet adequaat wat gedaan wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Het is mens eigen om de schuld af te schuiven...
alsteblief zeg. Stel; een immigrant wil naar de VS en zegt daar dat hij/zij zich zo vreselijk Amerikaan voelt(zonder US_paspoort natuurlijk). Kijken hoever ze komen. Nee, een paspoort, daar draait het om. Niet om gevoelens.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |