abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:37:05 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574396
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Iedereen die pro Wilders is kan ik per definitie niet serieus nemen. Mijn welgemeende excuses daarvoor
Maar Wilders stemmers reageren vanuit hun emoties
pi_66574407
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker.

Het is juist erg triest dat er daarna door de gevestigde politiek weinig concreets gedaan is. Want met het verdwijnen van de LPF zijn de gevoelens onder het volk niet verdwenen naar nu blijkt. Ik zie liever een gecontroleerde politieke partij met een duidelijk standpunt zich over deze problematiek buigen en menselijk oplossen dan een volksgericht ontstaan.
Hou toch op. Er waren voor de moord op Pim al dusdanig veel problemen in die partij dat het sowieso wel zou gaan falen. Dat had niet zozeer te maken met de moord op Pim meer met de egootjes binnen die partij.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66574412
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:35 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Iedereen die pro Wilders is kan ik per definitie niet serieus nemen. Mijn welgemeende excuses daarvoor
En dan Wilders verwijten dat hij met niet werkbare oplossingen komt.
pi_66574425
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar Wilders stemmers reageren vanuit hun emoties
Idd. Ik reageer louter vanuit ratio . Zie mijn eerdere posts waarin ik e.e.a. onderbouw.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66574428
quote:

[..]

De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker..
De enige rede dat de LPF zoveel stemmen had was juist door de brute moord.

De LPF had anders ook goed gescoord maar in mindere mate. Verder was met Fortuyn niet samen te werken dus de partij was op een of andere manier toch gecrashed.
pi_66574436
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Hou toch op. Er waren voor de moord op Pim al dusdanig veel problemen in die partij dat het sowieso wel zou gaan falen. Dat had niet zozeer te maken met de moord op Pim meer met de egootjes binnen die partij.
Dat denk ik ook.
Een kabinet met Wilders zie ik het ook geen jaar uithouden voordat het weer uit elkaar klapt. Misschien niet als Wilders in zijn eentje kan gaan regeren, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
  zondag 1 maart 2009 @ 10:39:21 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66574437
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat dus. Mensen stemmen vanuit hun emoties op Wilders. Als er morgen CBS cijfers komen dat Marokkanen het beter doen dan voorheen in het RTL nieuws verliest hij er 5. Komt er een onderwerp over overlast veroorzakende Marokkanen in Utrecht + 5
Nee, sorry, met Marokkanen gaat het hier in Nederland nóóit meer goedkomen. Straks is er door de economische crisis geen geld meer om die groep nog langer te knuffelen en de politiek correcte hand boven het hoofd te houden, en dan wordt het van kwaad tot nog veel erger. Dan is het exit voor deze lieden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:40:05 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574447
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja dat is nu makkelijk roepen natuurlijk. Hoe dan ook, het ging voornamelijk om het gedeelte eronder. Met het verdwijnen van een partij neem je niet de gevoelens bij het volk weg. Of Wilders de juiste weg is of niet... hij spreekt een groot deel van de kiezers aan die blijkbaar van mening zijn dat er grote problemen zijn in desbetreffende hoek. Dat negeren en als 'dom' bestempelen lijkt me niet de meest constructieve houding.
pi_66574452
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

De enige rede dat de LPF zoveel stemmen had was juist door de brute moord.

De LPF had anders ook goed gescoord maar in mindere mate. Verder was met Fortuyn niet samen te werken dus de partij was op een of andere manier toch gecrashed.
Nee, LPF stond rond de 40 en haalde er 26, dankzij de moord.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:40:57 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574458
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Idd. Ik reageer louter vanuit ratio . Zie mijn eerdere posts waarin ik e.e.a. onderbouw.
Ik onderbouw niets wil je zeggen? Op die posts zie ik je alleen emotioneel reageren. Ik denk werkelijk dat je je eigen ratio ietwat overschat.
pi_66574462
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij niet, volgens mij stonden ze de hele tijd rond die 26.
pi_66574465
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

deze lieden.
een groot deel van deze lieden zijn Nederlanders met een Nederlands paspoort. Hoe ga je dat oplossen Lemmeb?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:41:30 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574466
Maar goed, dan verdwijnt Wilders.... en dan? Dan bestaan deze gevoelens opeens niet meer?
pi_66574467
Tja, men heeft het idee dat het met de huidige bewindslieden niet goed zal komen, dus wil men radicaal het stuur om gooien, net als met Fortuyn destijds.

Puur het stoere taalgebruik van hem trekt stemmen, in tegenstelling tot de "laten we het even uitpraten" mentaliteit van de CDA/PvdA. Mensen irriteren zich aan hangjongeren en criminele Marokkanen en WIlders is iemand die er wat van zegt. Men wil aktie, en Wilders zegt dat hij wat wil doen.

Ik denk zelf dat hij niet serieus te nemen is met zijn deportatie-idee, maar mensen zijn het blijkbaar zat.
pi_66574487
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

heb je een bron??
pi_66574488
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

En dan Wilders verwijten dat hij met niet werkbare oplossingen komt.
Dat doet die toch ook niet? Waarom moet ik iemand die constant zichzelf herhaalt serieus nemen? Als ik die pauper op tv zie (of het nu bij P & W is of bij DH vandaag of Nova het gaat A L T i J D over zijn persoonlijke issues jegens Moslims )
Bovendien ben ik geen politicus. Ik hoef me niet bezig te houden met oplossingen. Die ambitie heb ik namelijk niet . Wilders wel. Maar die faalt daarin zo keihard. Laatst werd die geweigerd in Engeland en liep die weer te janken . Dat terwijl hij zelf van mening is dat mensen met een afwijkende mening Nederland niet binnen mogen komen . Wandelende contradictie die man
  zondag 1 maart 2009 @ 10:42:43 #92
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66574489
tvp
  zondag 1 maart 2009 @ 10:42:53 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_66574491
quote:

[..]

De enige reden dat het met de LPF is afgelopen zoals het nu gegaan is komt door de brute moord op de lijsttrekker.
Nou ik denk dat het soort mensen in die fractie nog wel meer daaraan heeft geholpen. Zulke onbetrouwbare prutsers hadden ook een levende Fortuyn voor een onwerkbare situatie gezet.

Ik denk dat Geert in dat opzich wel met betere politici op de proppen komt. Al is het bijzonder moeilijk voor een partij die zo kort bestaat en door zijn opbouw een zwak kader heeft. Nu is de PVV nog klein en overzichtelijk. Maar ik ben benieuwd of hij ook in regeringsverband en bestuur op meerdere nivo's de zaak heel weet te houden.

En vooral met de extreme manier van politiek bedrijven zijn desastreuze conflicten zeer moeilijk te vermijden.
pi_66574492
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, dan verdwijnt Wilders.... en dan? Dan bestaan deze gevoelens opeens niet meer?
Het is mens eigen om de schuld af te schuiven...
  zondag 1 maart 2009 @ 10:43:19 #95
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_66574503
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:41 schreef attila_de_hun het volgende:

een groot deel van deze lieden zijn Nederlanders met een Nederlands pasapoort. Hoe ga je dat oplossen Lemmeb?
het zijn GEEN nederlanders. Vraag maar zelf aan ze wat ze zijn. Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.
pi_66574537
Ik ben trouwens eens benieuwd wie straks de troep van deze regering gaat opruimen. Deze regering wordt het niet eens waar nu op te bezuinigen en geven nog meer geld uit wat ze eigenlijk niet hebben. Maar ik zie Wilders die rotzooi niet opruimen. En dat is nu het belangrijkste, dat we weer uit die crisis komen. Moslims de grens overschoppen lost niks op.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:45:08 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574539
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:42 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dat doet die toch ook niet? Waarom moet ik iemand die constant zichzelf herhaalt serieus nemen? Als ik die pauper op tv zie (of het nu bij P & W is of bij DH vandaag of Nova het gaat A L T i J D over zijn persoonlijke issues jegens Moslims )
Bovendien ben ik geen politicus. Ik hoef me niet bezig te houden met oplossingen. Die ambitie heb ik namelijk niet . Wilders wel. Maar die faalt daarin zo keihard. Laatst werd die geweigerd in Engeland en liep die weer te janken . Dat terwijl hij zelf van mening is dat mensen met een afwijkende mening Nederland niet binnen mogen komen . Wandelende contradictie die man
kijk je eens vanuit de ratio reageren .
Ik negeer je vanaf nu, want je komt met weinig onderbouwing en veel onderbuik gevoel.
pi_66574547
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

het zijn GEEN nederlanders. Vraag maar zelf aan ze wat ze zijn. Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.
Ehm...jawel?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 maart 2009 @ 10:45:52 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_66574553
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:42 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Het is mens eigen om de schuld af te schuiven...
Ja en? Dat doet niets af aan de feiten. Ik denk dat we serieus op een burgeroorlog afstevenen als er niet adequaat wat gedaan wordt.
pi_66574554
quote:
Op zondag 1 maart 2009 10:43 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Een nederlander ben je niet als je toevallig een nederlands paspoort hebt.
alsteblief zeg. Stel; een immigrant wil naar de VS en zegt daar dat hij/zij zich zo vreselijk Amerikaan voelt(zonder US_paspoort natuurlijk). Kijken hoever ze komen. Nee, een paspoort, daar draait het om. Niet om gevoelens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')