Nee, komt ook niet in de buurt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht dat de film ook zo heette, the skulls?
quote:Edward Wilson (Matt Damon) is een ijverige student aan de universiteit van Yale. Daar wordt hij gerekruteerd door het geheime genootschap Skull and Bones, een kweekvijver voor toekomstige wereldleiders. Zijn scherpe geest, onkreukbare reputatie en zijn oprechte geloof in de Amerikaanse normen en waarden maken van Edward Wilson een uitstekende kandidaat voor een bloeiende carrière bij de overheid en hij wordt tijdens de Tweede Wereldoorlog overgeplaatst naar het OSS - de voorloper van de geheime dienst CIA. Als een van de grondleggers van de CIA, werkend in een organisatie waar je op je hoede moet zijn, wordt Wilsons idealisme al snel op de proef gesteld door een groeiend gevoel van onbehagen.
Vliegtuigramp bij Tenerife inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
die op tenerive, KLM botste op PanAm 1977?
Ik denk dat 9/11 meer kans maakt nuquote:Op maandag 2 maart 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
die op tenerive, KLM botste op PanAm 1977?
Jeejquote:Op maandag 2 maart 2009 01:22 schreef AryaMehr het volgende:
Yurithemaster + 1
Aryamehr doelde meer op ramp/ongeluk en 9/11 word daar niet onder gerekend terwijl we lockerbie dan meestal wel meetellenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
Door wie wordt kevin space doodgeschoten in american beauty
Niet, alleen zijn personage wordt doorgeschoten door de overbuurman
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:28 schreef starla het volgende:
door z'n overbuurman
En je bent hier omdat er nergens anders mieren waren?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kevin Spacey wordt niet doorgeschoten, alleen zijn personage. De man zelf leeft heus nog wel.
Daarnaast klopt de vraag eigenlijk niet aangezien het niet Kevin Space is maar Kevin Spacey
Nee, ik doe al een aantal topics mee. Zo heb ik dit topic ook geopend. En ik wijs alleen even netjes op een fout in je vraag.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En je bent hier omdat er nergens anders mieren waren?
Ik denk dat iedereen wel begreep wat ik bedoelde dusquote:Op maandag 2 maart 2009 01:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nee, ik doe al een aantal topics mee. Zo heb ik dit topic ook geopend. En ik wijs alleen even netjes op een fout in je vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |