Lichtbundels.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zijn dat twee camera's op het dak?...
Lichtbundels denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:55 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Zijn dat twee camera's op het dak?...
quote:Op zondag 1 maart 2009 03:25 schreef RM-rf het volgende:
is een kogelwerende plaat, waar enkel het ventiel uitsteekt (zwarte puntje)....
omdat een beetje te verhullen is die sticker d'r weer overheen geplakt
geil...quote:Op zondag 1 maart 2009 03:33 schreef ROG het volgende:
Gebouwd door Friederichs in Duitsland, daar noemen ze hem de Tua-rex.
http://www.friederichs-frankfurt.de/Testfahrt.178.0.html
[ afbeelding ]
edit: Ah op 1.35 legt Rudi uit dat het gesloten velgenontwerp nodig is in verband met de "Presidents schutzklasse".
t is gewoon één dikke airco!quote:Op zondag 1 maart 2009 10:08 schreef veldmuis het volgende:
Een schuttersluikje
Wat heb je daar nou aan als je niet kunt schieten.
Voor achtervolgingen hebben ze onderandere T-5 en R32 hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:03 schreef Marthy het volgende:
Daarom zie je nooit Nederlandse achtervolgingen op van die programma's op tv...
je schaamt je gewoon kapot voor ons blauw![]()
en dan die tourans waar ze hier in 's-Hertogenbosch mee rijden. Zie je die al een achtervolging doen?![]()
het blauw is bagger, net als die mooie opgeplakte velgen
maar als er eentje iets te hard rijdt, en niet stop, dan veranderd zo'n ding niet plotseling in een T5 of R32quote:Op zondag 1 maart 2009 11:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Voor achtervolgingen hebben ze onderandere T-5 en R32 hoor.
Sowieso staken ze de achtervolging na overschrijding van een bepaalde snelheid, en dat kunnen de meeste auto's die ze hebben wel halen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Marthy het volgende:
[..]
maar als er eentje iets te hard rijdt, en niet stop, dan veranderd zo'n ding niet plotseling in een T5 of R32![]()
en bij ons in de buurt is er ook geen, dus dat is dan zeker nog wel een half uurtje reizen voor het mogelijk is dat hij gezellig mee kan doen
bij jullie maken ze een blokkade van koeien?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Marthy het volgende:
[..]
maar als er eentje iets te hard rijdt, en niet stop, dan veranderd zo'n ding niet plotseling in een T5 of R32![]()
en bij ons in de buurt is er ook geen, dus dat is dan zeker nog wel een half uurtje reizen voor het mogelijk is dat hij gezellig mee kan doen
Die pantserbakken zijn ook helemaal niet voor verkeershandhaving maar voor surveillance rondom terrorisme/zwaar geweld-gevoelige objecten.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Marthy het volgende:
[..]
Ja, die moeten dan net maar beschikbaar zijn. Een kennis van me (verkeerspolitie) moet af en toe ook in een Touran rijden, maar dat ding heeft gewoon 0,0 trekkracht of acceleratie.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Voor achtervolgingen hebben ze onderandere T-5 en R32 hoor.
dan kan die kennis niet rijden.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja, die moeten dan net maar beschikbaar zijn. Een kennis van me (verkeerspolitie) moet af en toe ook in een Touran rijden, maar dat ding heeft gewoon 0,0 trekkracht of acceleratie.
Vet ding zeg, 1800 kilo zwaarder dan standaard productiemodel en betere rij-eigenschappenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:33 schreef ROG het volgende:
Gebouwd door Friederichs in Duitsland, daar noemen ze hem de Tua-rex.
http://www.friederichs-frankfurt.de/Testfahrt.178.0.html
[ afbeelding ]
edit: Ah op 1.35 legt Rudi uit dat het gesloten velgenontwerp nodig is in verband met de "Presidents schutzklasse".
run on flat?¿? dus dan kan hij nog rijden, schiet je de rem stuk is het afgelopenquote:Op zondag 1 maart 2009 03:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
..je schiet toch op de banden?....niet op remschijven!
joh met een kever (34pk) heb ik wel eens een golf gti (140pk) uitgeredenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja, die moeten dan net maar beschikbaar zijn. Een kennis van me (verkeerspolitie) moet af en toe ook in een Touran rijden, maar dat ding heeft gewoon 0,0 trekkracht of acceleratie.
Jij bent er zo eentje?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
Die velgen zien er gefotosoepd uit. Ik kan dit zien aan de pixels en het feit dat ik aardig wat fotosoeps heb gezien in mijn leven.
Niet dus, niks gefotosoept, gewoon een stickertquote:Op zondag 1 maart 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
Die velgen zien er gefotosoepd uit. Ik kan dit zien aan de pixels en het feit dat ik aardig wat fotosoeps heb gezien in mijn leven.
Vrachtauto (C1) dus?? Bijna 2x zo zwaar als een normale..quote:Massa leeg voertuig 4.020 kg
Ik heb het een agent gevraagd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef blup het volgende:
[..]
Vrachtauto (C1) dus?? Bijna 2x zo zwaar als een normale..
Vraag me af wat de politie ermee moet?! Ik heb ze wel eens op de A9 voorbij zien komen (normaal) en ook heb ik er eentje een keer in Ouderkerk a/d Amstel gezien?Gewoon voor de KLPD?
Ik werk zelf op Shell promenade, daar heb ik een agent gevraagd.quote:er rijden er een paar van rond in scheveningen.
Ja, vastquote:Op zondag 1 maart 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
toch vreemd, want deze wagens zie ik met regelmaat auto' aanhouden of assisteren bij een ongeval.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik heb het een agent gevraagd!
Het is van de beveiliging die de politie bewaakt, het voertuig is zo bepantserd omdat de inzittenden geen wapens dragen, ze mogen ook bij een ongeluk of iets dergelijks niet naar buiten.
volgens de agent woog het voertuig circa 4000 kilo en zat er een 4.2 liter motor in.
[..]
Ik werk zelf op Shell promenade, daar heb ik een agent gevraagd.![]()
Inderdaad, anders hebben ze een peperdure auto staan die amper gebruikt wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien hoeven ze niet altijd te beveiligingen en worden ze in de tussentijd voor 'normale' dingen gebruikt.
Nou weet de Politie wel hoe ze van hun centen af moeten komen en hoe ze nieuwe inkomsten kunnen genereren, maar zo slim zijn ze gelukkig nog wel..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Inderdaad, anders hebben ze een peperdure auto staan die amper gebruikt wordt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou weet de Politie wel hoe ze van hun centen af moeten komen en hoe ze nieuwe inkomsten kunnen genereren, maar zo slim zijn ze gelukkig nog wel..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us&q=and+from+seeing+quite+a+few+shops+in+my+time&ie=UTF-8&oe=UTF-8
sloop of domeinen verkoop shizzlequote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:43 schreef leolinedance het volgende:
Rijden deze wagens nog rond bij de politie? Wat zal er mee gebeuren als ze 'afgeschreven' zijn?
Ben benieuwd! Ach kick...boeiend. Beter dan een nieuw topic toch? Anders kon ik het weer opnieuw uit gaan leggen met die velgen enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
sloop of domeinen verkoop shizzle
goeden kick man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |