Hm, da's vreemd dan. Zijn het heel oude opnames of zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb dus een EMI set gekocht voor 20 euro en het geluidskwaliteit is onder de maat. Het is wel goed, maar niet zo goed als ik gewend ben.
1958 - 1961quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hm, da's vreemd dan. Zijn het heel oude opnames of zo?
Mja, ik heb er niet echt een verklaring voor. Misschien dat EMI allang nieuwe opnamen van dezelfde stukken heeft en dus niet zoveel zin meer heeft om ouwe meuk op te poetsen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
1958 - 1961
Ik heb ook een plaat van 1958, ook 'remastered', en het klinkt perfect. Dus ik dacht dit is niet zo erg. En de reviewers @ amazon.com waren erg positief.
9 symfonieën? Mahler toevallig?quote:Ik heb er niet zo heel veel spijt van, vooral omdat ik 9 symfonieën voor maar 20 euro krijg, maar toch teleurstellend.
Ik heb eigenlijk verrassend weinig ervaring met Bulgaarse spookorkesten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig ja.
Heb je dan ook weleens dat je de uitvoering van het Bulgaarse spookorkest eigenlijk beter vindt dan die van het Concertgebouworkest o.l.v. Haitink?
EMI heeft verschillende series waarvan de kwaliteit onderling wat verschilt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar ik heb dus een EMI set gekocht voor 20 euro en het geluidskwaliteit is onder de maat. Het is wel goed, maar niet zo goed als ik gewend ben.
Kruidvat natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk verrassend weinig ervaring met Bulgaarse spookorkesten.Wat raad je me aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |