Eens met beide.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
Twee hele knappe overwinningen op rij. Volgend jaar maar iets minder wisselvallig,
Dat is 1.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Liever eieren en flessen dat stenen en vuurwerk.
Tsja, dit is toch wel de beslissing van de competitie, dus uiteraard dat het heftig zal worden. Ik verwacht ook wel minimaal 2 rode kaarten.
Het gaat inderdaad dramatisch met Napoli. Gelukkig was de start goed en kunnen ze daardoor niet meer in degradatienood komen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef DIGGER het volgende:
Niks van de wedstrijd gezien nog, maar schiet lekker op met die coachwissel
Sneaky op 1 lijn spelen van hemquote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een geweldenaar zeg, en altijd zo enthousiast juichen ook.
Ja verdomme, zo vervalt plek 6 voor UEFA. Neem niet aan dat Inter een 3-0 verlies tegen Samp morgen wegpoetst.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef dndiek het volgende:
Het is weer Coppa tijd
Juve - Lazio 0-1
Zárate
Getallen willen we wetenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:58 schreef Aanvoerder het volgende:En het mooie is dat ik al voor de 2e keer op rij geld op een overwinning van Lazio heb ingezet. Vooral omdat de vorige wedstrijd in de beker al was gewonnen leek een 2e overwinning niet te verwachten, maar ik kon het niet laten met zulke hoge quotes.
Nu winnen die Coppa!
Wedden op Sport #1112 - Veni Vidi Fietsenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had 5 Euro op X2 en 5 Euro op 2. Bij elkaar was dat 44 Euro terug voor 10 Euro. Hoewel dat niets voorstelt met die 300 Euro 2 jaar terug.Tegen Genoa had ik 2 Euro ingelegd tegen een odd van 5. Dus in een paar dagen tijd 42 Euro winst dankzij Lazio.
Er was toch ooit een ploeg (Franse?) die in de UEFA Cup reglementair met 3-0 verloor maar vervolgens de 2e wedstrijd met 5-0 won. Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef dndiek het volgende:
3-0 lijkt me toch wel te veel van het goede
Je weet het nooit, ze waren toch heel dichtbij na de 6-2 uitnederlaag bij Roma nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie denkt er hier dat Inter vanavond nog een Houdini-act weet te presteren?
Dat staat me ook nog vers in het geheugen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je weet het nooit, ze waren toch heel dichtbij na de 6-2 uitnederlaag bij Roma nog niet zo lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |